• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Dit is even snel gedaan, later zorg ik dat de linkjess het ook doen!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:22 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Madison
    Ik keek even naar zijn bezem, en toen weer naar die van mij; een Firebolt. Thank you, daddy.
    Ik besloot niet te grijnzen of iets dergelijks, aangezien dat nogal.. gemeen zou zijn tegenover George.
    Waarom dacht ik zo? Normaal gesproken had ik hem keihard uitgelachen, maar ik wou het niet. Dit was raar.
    Ik trok een bedenkelijk gezicht, maar keek uiteindelijk naar George.
    ''Klaar?'' grijnsde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    Ik keek even naar haar bezem.. Ag.. Mischien volgend jaar als de plannen van Fred en mij doorgingen zouden we vast veel geld verdienen bedacht ik me grijnzend. Dan was waarschijnlijk het eerste wat ik kocht een betere bezem, 'Sure' Andwoorde ik waarna ik via de grond afzette en de lucht in vloog.

    {Ik had echt zo'n medeleiden met Fred en George toen ze niet meer zwerkball mochten spelen van Omber.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Blaise Zabini
    Ik grinnikte en keek naar Draco op die helemaal onderuitgezakt in een stoel zat.' Wat is er dan?'
    Ik keek naar het smeulende houtsvuur maar richtte daarna weer mijn aandacht op Draco.


    On wednesdays we wear black

    [Jaaa D:]
    Madison
    Ik liet de snaai en beukers los, en steeg op.
    Ik vloog zo hoog ik kon, maakte voor de grap een salto en ging toen op zoek naar die verdomde snaai.
    ''Waar zit je..'' mompelde ik, en wist nog maar net een beuker te ontwijken. Ik had zo'n hekel aan die dingen..
    De lucht werd steeds grijzer, maar ik schonk er geen aandacht aan.

    [Misschien kunnen we doen dat er wat later dementors komen ~hoog in de lucht, net als die ene scene, maar Madison dan niks aandoen aangezien ze Zijn dochter is? 8D Dan komt er wat dramaaaaa :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [brb, terug in een halfuurtje ofzo xx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Astoria Ivaine Greengrass

    Samen met Marry liep Astoria richting Hogsmead. "Dus vertel". Astoria fronste en keek haar vriendin aan. "Vertel wat?". Marry rolde met haar ogen en zuchte. "Wat is er tussen jou en Draco?". Astoria voelde het bloed richting haar wangen stijgen, en kon een lichte blos niet onderdrukken. "N-niets. We kennen elkaar amper, maar...we vullen elkaar aan, dat is een ding zeker."


    The expert in anything, was once a beginner.

    George Weasley

    Grijnzend Sloeg ik een beuker in de richting van een ukkie dat op de tribune zat te lezen waarna ik er één bij Madison wegsloeg waarna het plots veel kouder werd al maakte ik me er niet druk om.

    {Sounds fun -wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    Blaise grinnikte en keek me aan "Wat is er dan?" hij wende zijn blik naar het haardvuur maar ondertussen luisterde hij "ik wordt stapelgek van die meiden, de ene keer slaan te elkaar de hersens ik en de andere keer krijg je een kus..." ik keek nu ook naar het warme haardvuur.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Moonly schreef:
    Ginny

    Ik keek geschokt op. Duister geheim? 'Ik weet alleen dat ze in Zwadderich zit en met mijn broer praatte.' zeg ik 'Maar dat weet jij ook.' Waar was George in hemelsnaam mee bezig? 'Moeten we George waarschuwen? Ow, dat kan natuurlijk niet. Dan moeten we ook uitleggen waarom we dat denken. En niemand weet dat jij aura's kan zien.' Ik mocht dan soms boos op mijn broer zijn, ik gaf wel om hem en ik wou niet dat hem iets overkomt.


    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik schud snel mijn hoofd. 'En dan nog, als hij het wist, hij zou ons alsnog uitlachen en voor gek verklaren. Het is handiger om eerst uit te zoeken wat er mis is en dan bewijs te vinden. Ik kom er wel achter,' zeg ik Ginny. Ik heb geen familie, dus Ginny is eigenlijk op het moment wel het belangrijkste persoon in mijn leven. Ik zou niemand ooit aan haar, of haar familie laten komen en dat weet ze.
    'Probeer gewoon normaal te doen. Ga met Dean praten of zo. Ze mag er niet achter komen dat we weten dat ze wat verbergt.' Ginny knikt en staat op.
    'Ik blijf nog even hier, ga jij maar vast.'


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Dus je bent verliefd?" Marry grijnsde terwijl ze een wenkbrauw optrok, Astoria keek haar vriendin aan en voelde haar wange rode worden met de minuut, ze gaf Marry een kleine duw. "Nee! Marry, ik ken hem amper!". "Nou, sorry..." Astoria zuchtte. "Sorry, het spijt me" Marry glimlachte. "Kom" Astoria hobbelde achter Marry aan toen ze haar meetrok naar een klein antiek winkeltje in het dorp. "Marry, dit is alleen maar oude zooi." "Oude zooi kan interessant zijn" Astoria grinnikte, dat is waar, en ze moest toegeven ze was gek op pruldingen. Astoria begon te zoeken, tussen wat spullen, waarna haar ogen op een ketting vielen. Bestaand uit een dun, zilversnoertje, met daaraan een groene edelsteen. "Ah, dat is zo Slytherin" Astoria grinnikte om Marry. "Dat is het zeker...maar het is te duur, het geld dat mijn ouders me meegaven is al bijna op" Astoria liet het diamantje tussen haar duim en wijsvinger uit glijden, en sloeg een zucht.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aragog schreef:
    [Jaaa D:]
    Madison
    Ik liet de snaai en beukers los, en steeg op.
    Ik vloog zo hoog ik kon, maakte voor de grap een salto en ging toen op zoek naar die verdomde snaai.
    ''Waar zit je..'' mompelde ik, en wist nog maar net een beuker te ontwijken. Ik had zo'n hekel aan die dingen..
    De lucht werd steeds grijzer, maar ik schonk er geen aandacht aan.

    [Misschien kunnen we doen dat er wat later dementors komen ~hoog in de lucht, net als die ene scene, maar Madison dan niks aandoen aangezien ze Zijn dochter is? 8D Dan komt er wat dramaaaaa :'D]


    (Houd er wel rekening mee dat Death Eaters geen patronus op kunnen roepen)


    Happy Birthday my Potter!

    Blaise Zabini
    Ik lachte nu hardop. ' Ja Dray, dat gebeurt weleens.' Ik grinnikte nog even na. 'Wie was het dit keer?' Ik ging nog wat onderuitgezakt zitten en keek hem nu wel aan. 'Oke wacht, Pansy?' Dat kind was zo irritant, ik had ooit pumpkim juice naar haar hoofd gegooit maar het begrip "ophouden" stond blijkbaar niet in haar woordenboek.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:00 ]


    On wednesdays we wear black

    Madison
    Ik lachte.
    ''Kom!'' riep ik.
    ''Hoger!'' voegde ik er aan toe, en begon hoger te vliegen zodat de enkele mensen op de tribunes verdoezeld werden door de mist.
    Vreemd..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Pompidompidooooohm :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco Malfoy

    Blaise lachte hardop "Ja Dray, dat gebeurt weleens." en hij zakte nog wat onderuit "Oke wacht, Pansy?" ik laat mijn hoofd hangen zodat mijn haren voor mijn gezicht hangen "hoe raad je het, Pansy sloeg Astoria keihard op haar neus..." ik keek hem weer aan "en toen dumpte ik haar, dus van haar ben ik gelukkig nu af"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.