• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Dit is even snel gedaan, later zorg ik dat de linkjess het ook doen!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:22 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Draco Malfoy

    Ik lachte "dat had ik inderdaad moeten doen" het voelde als een soort bevrijding, eindelijk was ik va pasny af! Ik keek naar Blaise de breed grijsde 'Wie is Astoria?' langzaam wed ik rood "uhmm-uh..dat is" ik wist niet hoe ik het moest vertellen, net op het moment dat ik mijn mond open deed om Blaise uit te leggen wie Astoria was ging het portretgat open en stapte ze de common room in samen met Marry, ik keek naar Blaise "dit is Asstoria"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Samen met Marry liep Astoria naar binnen, tot plots Marry stopt met lopen. "Tori, ik denk dat ik mijn-" Maar voor dat Marry haar zin afkon maken, werd ze onderbroken door Draco. Een lichte frons speelde op Astoria haar voorhoofd, maar die verdween echter toen ze Blaise zag. "Ehm...Hoi..." Blijkbaar stelde Draco haar voor aan Blaise wat maakte dat het bloed weer naar haar wangen stroomden, wat een licht roze gekleurde blos op haar wangen liet verschijnen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Blaise Zabini
    Ik lachte hard .'Nouw Nouw, je bent de eerste die draco laat blozen.' Ik stond op en liep naar Astoria toe. 'We hebben nog niet officieel kennisgemaakt, ik ben blaise.' ik stak mijn hand uit en grinnikte.


    On wednesdays we wear black

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte, en nam Blaise zijn hand aan, waarna ze glimlacht. "Astoria, maar dat wist je volgens mij al" Astoria sprak de laatste woorden uit terwijl ze naar Draco keek en een wenkbrauw optrok. Ze grinnikte en liet Blaise zijn hand los, waarna ze met haar tassen neerplofte op de bank, en Marry vervolgens het zelfde deed. "En dit is Marry" Astoria wees even naar het blonde meisje naast haar, waarna ze haar ene been over de andere kruiste.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Blaise Zabini
    Ik knikte even naar Marry maar ging toen weer op de bank zitten, ik hield niet van blonde's die waren altijd zo snel geïrriteerd geef mij maar een brunette. 'Dus Astoria, waar ken je die gast daar van.' ik wees naar Draco.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 16:40 ]


    On wednesdays we wear black

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte en keek Blaise aan. "Hij betrapte me snacht's op de gang, gisteren." Astoria keek Draco aan en hield haar hoofd een beetje schuin, waarna ze weer naar Blaise keek. "Maar hij heeft me niet verlinkt". Astoria glimlachte even naar Draco. Marry grinnikte. "Nee, dat is omdat hij je leuk vind, moet je die rode kop van hem zien"


    The expert in anything, was once a beginner.

    WillNotLearn schreef:
    {Goddamn.. Maybe she can think about George? (A) Don't let george do this alone..}

    George Weasley

    Sirieus? Waarschijnlijk lukte het me geen tweede keer.. Sowiezo niet tegen 2 dementors, dat was toch oneerlijk? 2 tegen één? En daarbij.. Iemand moet het gezien hebben toch?

    Madison
    Dit kon hij écht niet alleen doen.
    Ik zuchtte, en besloot het er op te wagen.
    ''Expecto patronum!'' riep ik luid, en een wolf verscheen uit mijn stok.
    Ik dacht aan de momenten met George, bijvoorbeeld met de slakken van net, of het gesprek over Snape. Erg triest eigenlijk dat dat mijn 'gelukkige' herinneringen waren, maar het werkte wel.
    Ik heb mijn moeder nooit gekend, had enkel Voldemort als vader. Werd opgevoed tussen de Death Eaters, dus ook liefde heb ik nooit gevoeld.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blaise Zabini
    Ik maakte me toch wel een beetje zorgen om Draco, hij bloosde echt nooit. 'De laatste keer dat hij zo keek was toen zijn moeder hem een zoen op zijn wang gaf en zijn vrienden stonden erbij.' Ik grinnikte, beste. Moment. Ever.


    On wednesdays we wear black

    {wow ik heb wel wat gemist:O}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Dashed schreef:
    Blaise Zabini
    Ik maakte me toch wel een beetje zorgen om Draco, hij bloosde echt nooit. 'De laatste keer dat hij zo keek was toen zijn moeder hem een zoen op zijn wang gaf en zijn vrienden stonden erbij.' Ik grinnikte, beste. Moment. Ever.


    *ligt plat*


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Draco Malfoy

    De vriendin van Astoria grinnikte "Nee, dat is omdat hij je leuk vind, moet je die rode kop van hem zien" was ik dan echt zo rood? ik keek de andere kant op en deed net of ik een schilderij bekeek. Opeens klonkt de stem van Blaise 'De laatste keer dat hij zo keek was toen zijn moeder hem een zoen op zijn wang gaf en zijn vrienden stonden erbij.' gelijk keek ik naar blaise met een vernietigende blik "dat was toen ik elf was ja?" waarom moest ze dat nou weer doen? ik was er heilig van overtuigd dat Blaise dat allang vergeten was...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aragog schreef:
    (...)
    Madison
    Dit kon hij écht niet alleen doen.
    Ik zuchtte, en besloot het er op te wagen.
    ''Expecto patronum!'' riep ik luid, en een wolf verscheen uit mijn stok.
    Ik dacht aan de momenten met George, bijvoorbeeld met de slakken van net, of het gesprek over Snape. Erg triest eigenlijk dat dat mijn 'gelukkige' herinneringen waren, maar het werkte wel.
    Ik heb mijn moeder nooit gekend, had enkel Voldemort als vader. Werd opgevoed tussen de Death Eaters, dus ook liefde heb ik nooit gevoeld.


    George Weasley

    Gelukkig waren nu al de dementors weg waarna ik richting Madison vloog, 'Gaat het?' Vroeg ik haar, bij mezelf.. Tsja. Ik heb me wel eens beter gevoeld maar verder was alles oke.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik moet zometeen uit eten.. Mij en netjes eten.. Nee dat gaat ook niet echt goed samen XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    'De laatste keer dat hij zo keek was toen zijn moeder hem een zoen op zijn wang gaf en zijn vrienden stonden erbij.' Astoria en Marry keken allebei naar Blaise, en daarna naar Draco waarna ze keihard begonnen te lachen. Na 5 minuten gelacht te hebben, veegde Astoria de tranen uit haar oogheoekn weg, waarna ze grinnikte en even hikte. Net toen astoria haar mond wou open trekken om iets te zeggen, was het eige wat haar mond verliet een hik. "Misschien moet je even wat drinken?" Astoria keek marry aan en knikte. "Ja *Hik* misschien wel *Hik* ja" Astoria haar hele zin werd onderbroken door haar gehik, waarna ze haar tassen wat opzij schoof en hikkend een glas water voor zichzelf haalden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [aww, kom je vanavond weer?]
    Madison
    Ik knikte zwakjes.
    ''Met jou ook?'' vroeg ik hem, en keek hem aan.
    Het was me een wonder dat ik er in was geslaagd om een patronus op te roepen, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat dat zou lukken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''