• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Dit is even snel gedaan, later zorg ik dat de linkjess het ook doen!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:22 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    'Als jij lekker met je Zwadderich vriendinnetje gaat zoenen dan pesten wij haar wel!' zeg ik fel tegen hem. 'Mogen wij ook eens lol trappen?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Mam zal er vast ook blij mee zijn als ze hoort dat lieve kleine Ginny iets uit heeft gehaald' Zei ik waarna ik haar negeerde, 'Heb ik dat gezecht? Volgens mij zei ik dat ik te lui was om er iets aan te doen, waarschijnlijk houd het daarbij op' zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek naar het meisje. Vreemd persoon.
    Ik richtte me weer tot George.
    ''Als je me zó graag weg zou willen hebben, zou je er moeite voor doen.'' grijnsde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'En dat zeg je uit jarenlange ervaring? Volgens mij ken je me pas een dag' Zeg ik grijnzend, hopelijk kwam ik Draco snel tegen, aangezien ik toch iemand nodig had om mijn vloeken op kwijt kon.


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik sta op en negeer de neiging om de twee, George en zijn Slytherin vriendinnetje, verder aan te vallen met woorden. 'Laat ze maar Ginny. Het is beter om zulke mensen iets te laten zien, in plaats van tegen ze te praten. Ze luisteren toch niet, zo met hun hoofd in de wolken.' Ik loop zonder verder nog op een reactie te wachten de zaal uit. Of Ginny hetzelfde doet, tja, dat is aan haar.


    Happy Birthday my Potter!

    Draco Malfoy

    Nog steeds rolde de grote tranen van Astoria over haar wangen en mijn shirt. Het leek erop of alle opgekropte woede en verdriet van de laatste maanden en mischien wel jaren eruit kwamen, ik wist maar al te goed hoe het was om niemand te hebben om bij uit te huilen of je hart te luchten. Na een tijdje liet ze me los en was er een grote vlek zichtbaar van alle verdriet van Astoria "H-het spijt me van j-je shirt" stotterde ze, ik grinnikte "dat geeft niet het gaat er mij nu om dat je een beetje gekalmeerd bent" en ik veegde een eenzaam traantje weg.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    'Ik ben niet klein!' sis ik en ik loop met haar mee. 'Waargaan we heen?' vraag ik en ik kijk haar aan.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:17 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (nvm)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:17 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    Ik haalde nonchalant mijn schouders op.
    ''Dat is bij de meeste mensen zo.'' antwoordde ik simpel.
    ''Oh, en ik zou geen reden zien waarom je me weg zou willen hebben. Ik ben nog best aardig tegen je.'' grijnsde ik, de twee meisjes negerend. Ik lachte ze alleen maar uit, en volgens mij was dat ook van mijn gezicht af te lezen.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:22 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een kleine glimlach verscheen op Astoria haar lippen, toen Draco een eenzame traan van haar wang veegde. "D-dankje" Astoria haalde voorzichtig het toilet papier weg, en veegde het laatste restje bloed van haar neus, waarna ze er zachtjes over heen ging met haar vingertoppen. Gebroken of dik, nee dat was hij niet, ze had geluk dat haar neus alleen maar had gebloed. Astoria veegde wat bloed van haar hand, maar het meeste opgedroogde bleef zitten, waarna ze Draco aan keek. "Ik ga even mijn handen wassen" Astoria grinnikte zachtjes, waarna ze even glimlachte en wegliep. Maar halverwege bleef staan, en terug liep naar Draco. "Dankje Draco* Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht waarna ze op haar tenen ging staan en als bedankje een kus op zijn wang drukte, nog even glimlachte en naar de wc liep.


    The expert in anything, was once a beginner.

    WillNotLearn schreef:
    George Weasley

    'En dat zeg je uit jarenlange ervaring? Volgens mij ken je me pas een dag' Zeg ik grijnzend, hopelijk kwam ik Draco snel tegen, aangezien ik toch iemand nodig had om mijn vloeken op kwijt kon.


    wordt mijn personage vervloekt????(A)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    wordt mijn personage vervloekt????(A)


    {Jep.. Zodra ik hem tegen kom wel (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    Madison
    Ik haalde nonchalant mijn schouders op.
    ''Dat is bij de meeste mensen zo.'' antwoordde ik simpel.
    ''Oh, en ik zou geen reden zien waarom je me weg zou willen hebben. Ik ben nog best aardig tegen je.'' grijnsde ik, de twee meisjes negerend. Ik lachte ze alleen maar uit, en volgens mij was dat ook van mijn gezicht af te lezen.


    George Weasley

    'Mischien omdat je toch een Slytherin blijft? En die zijn toch meestal niet aardig?' Opperde ik, 'En nu we het daar toch over hebben, waarom zou een Slytherin aardig doen tegen mij?' Vroeg ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Ergens waar we kunnen praten zonder lastig gevallen te worden.' Ik loop recht op het toilet van jammerende Jenny af. Het blijft de beste plek om ongestoord te praten en Jenny verraad mensen die aardig tegen haar doen toch niet. En wat ik wil bespreken met Ginny mag zeker geen roddel worden.
    'Goede morgen Jenny,' zeg ik vriendelijk als ik de deur open. Er komt echter geen antwoord. 'Ze is vast in de badkamer van de klassenoudsten iemand aan het bespieden,' zeg ik tegen Ginny. Ik ga op een vensterbank zitten en maak het mij daar gemakkelijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    ''Misschien ben ik anders?'' kaatste ik terug.
    Ja, ik zat hoogstwaarschijnlijk in Slytherin omdat de welbekende Voldemort mijn vader is. Daar kon ik ook niks aan doen, right?
    Ik haalde mijn schouders op.
    ''Je kwam me waarschijnlijk op een goed moment tegen. Geluk noemen ze dat, tegenwoordig.''

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:35 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''