• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love


    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan:X

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:42 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aragog schreef:
    [Elion kan anders ook wel naar Madison komen? Die zit heel lonely in een coupe, lol.]

    Moet ik ff een hele goede reden bedenken daarvoor; Elion is lui als een motherfucker xD Weet jij anders iets?


    Don't run away this time and die like a man.

    SerpentEyes schreef:
    (...)

    [Ghehe okeey, dan stuur ik sylver wel naar Summer ^^]


    [is goed]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver zuchtte en liep de Slytherin coupe uit, waarna ze door de andere gangen van de trein liep, ver ver weg van Pansy. Geïrriteerd duwde ze wat eerste jaars aan de kant, die bang naar haar opkeken, en weer door liepen. Pansy had haar hele humeur verpest in slechts 5 minuten. Nieuw record, dacht Sylver sarcastisch bij zichzelf. Zwijgend liep ze dor de trein, en net toen ze het op wou geven en weer terug wou gaan naar de Slytherin coupe, vielen haar ogen op een Slytherin meisje dat alleen zat. Sylver vouwde haar hand om de klink, en opende de coupe deur. "Er, vind je het erg als ik erbij kom?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Moonly schreef:
    [Wil iemand vrienden/vriendinnen worden met Belinda/Lavender? (Griffoendor) anders is ze zo vriendloosXD]


    {als je vrienden wilt worden met luna? ;p}


    On wednesdays we wear black

    CarrotLouis schreef:
    Aileen Megan Snape

    "We hebben elkaar zo lang niet meer gesproken, hoe gaat het eigenlijk met jou?" vraagt hij. Ik denk na "Ik weet het, maar de reden dat we elkaar al zo lang niet meer hebben gesproken blijf nog steeds een raadsel" zeg ik. "Maar opzich gaat het goed met me alleen mis ik soms wel een gewoon oude vrienden en de goede gesprekken". ik geef het niet graag toe dat het zo is, maar hij zou er toch wel achter komen dat er iets was. "Maar hoe gaat met jou en hoe was je vakantie?"


    Draco

    Ik zucht "Ik zou het ook niet weten" maar dat was misschien een leugen, misschien wist ik het wel...Ik kijk Aileen aan "ik moet ook eerlijk toegeven, dat ik een oude vriendin mis" dat koste me meer moeite dan gedacht, zo kende ik mezelf niet. Weer ontsnapt er een zucht uit m'n mond "mijn vakantie, als je het echt wilt weten...bagger" mompel ik.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Colt45 schreef:
    (...)
    Moet ik ff een hele goede reden bedenken daarvoor; Elion is lui als een motherfucker xD Weet jij anders iets?

    [Uhm, ik kan Madison wel naar de plee gaan om zich om te kleden anders, en dat ze onderweg elkaar tegen komen -tegen elkaar aanknallen oid-? Dat Elion ook voor een éen of andere reden ronddwaalt.. Verder weet ik niet echt iets, haha :'D]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:03 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Colt45 schreef:
    [Ik heb Jen, al weet ik niet of ze Belinda's type is xD She's a bit.. rough on the edges. Ze is wel vriendelijk though]

    [Haha, ja is goed:p dan zijn ze anders gewoon vriendinnen die vaak ruzie maken]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aragog schreef:
    (...)
    [Uhm, ik kan Madison wel naar de plee gaan om zich om te kleden anders, en dat ze onderweg elkaar tegen komen -tegen elkaar aanknallen oid-? Dat Elion ook voor een éen of andere reden ronddwaalt.. Verder weet ik niet echt iets, haha :'D]

    Hmm, dan laat ik hem ook wel naar de wc gaan; voor iets anders komtie nu wss niet in beweging xD


    Don't run away this time and die like a man.

    Dashed schreef:
    (...)

    {als je vrienden wilt worden met luna? ;p}


    Ja is goed:p dus dan zijn haar vrienden Jen en Luna:d


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (...)
    [Haha, ja is goed:p dan zijn ze anders gewoon vriendinnen die vaak ruzie maken]

    [Kan.. Ik zie Jen niet snel continu ruziemaken, maar we zien ook wel xD Waar is Belinda? jen zit in een van de achterste coupé's]


    Don't run away this time and die like a man.

    [waar zijn Jenny en LunaXD]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Colt45 schreef:
    (...)
    [Kan.. Ik zie Jen niet snel continu ruziemaken, maar we zien ook wel xD Waar is Belinda? jen zit in een van de achterste coupé's]


    (ow haha je was me voor:P)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik stuur Sylver anders wel weer terug naar de Slytherin coupe zodat ze weer kan bekvechten met Pansy XDDD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Madison
    Ik besloot me maar alvast om te gaan kleden, straks had ik er toch geen zin meer in.
    Met een diepe zucht stond ik op, pakte mijn kleding en baande me een weg naar de wc, andere mensen ontwijkend of wegduwend.
    Nog een zucht verliet mijn mond; sommigen liepen zo ontzettend in de weg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @Moonly: Luna zit ergens in een coupe haar nagels te vijlen xd
    maar ik kan haar anders zo wel naar jouw toe sturen als ze weer met de kibbelaar langskomt^^

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:11 ]


    On wednesdays we wear black