• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love


    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan:X

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:42 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.


    Don't run away this time and die like a man.

    Pansy

    Sylver rolde met haar ogen Pansy, alsjeblieft slijm niet zo. Je weet dat dit Elion is, hij zit bij ons in de klas, remember?" ik keek geïrriteerd naar haar "ik kende hem alleen niet zo goed, dit is de perfecte gelegenheid om Elion beter te leren kennen" en ik keek weer naar Elion.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    "Don't drag me in to this,". Sylver keek Elion aan. "I won't. Maar Pansy moet alleen niet zo slijmen, dat is alles. Maar dat zal dan ook wel het enige zijn waar ze goed in is" Sylver trok een wenkbrauw op, waarna ze Pansy aankeek en er een grijns op haar lippen verscheen. "ik kende hem alleen niet zo goed, dit is de perfecte gelegenheid om Elion beter te leren kennen" zei Pansy. Sylver zuchtte en rolde met haar ogen, ze had wel wat beters te doen dan hier, te zitten met Pansy. Ze stond op. "Het spijt me Elion, maar iemands aanwezigheid hier is nogal hoogstends irritant." Terwijl de laatste woorden Sylver's mond verlieten, vouwde ze haar armen inelkaar terwijl ze Pansy aankeek, en er vandoor liep. Niet wetend waar naar toe, als het maar verweg van Pansy was.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aileen Megan Snape

    Ik ga tegenover hem zitten en zag dat hij somber voor zich uitkeek. "Vertel wat is er aan de hand behalve dat Pansy weer eens langs is gekomen en je heeft verveeld" zeg ik. Je hoort haar al van ver en iedereen weet hoe ze zich gedraagt tegenover Draco. Het contact tussen mij en Draco was verslechterd de laatste tijd. de reden daarvoor zou ik eigenlijk niet weten, maar ik vind het best wel jammer vind gezien het altijd wel gezellig was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elion
    Hij keek haar kort na en was verstandig genoeg geen partij te kiezen. Sylver zei wel dat ze hem er niet bij zou betrekken, maar haar opmerkingen insinueerden iets anders, of dat nou zo bedoeld was of niet en Elion voelde er niet veel voor om een van de twee tegen zich te krijgen.
    Hij ging iets onderuitgezakt zitten, ontspannen. Hij vouwde zijn armen achter zijn hoofd en keek door het raam tegenover hem naar buiten.
    De wereld trok razendsnel aan hem voorbij en, in combinatie met de vredig schommelende trein, maakte hem slaperig, merkte hij.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 15:21 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    [Wat is er gebeurt en is er nog iets tegen Hermione of Madison gezegt?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pansy

    Sylver rolde weer met haar ogen "Het spijt me Elion, maar iemands aanwezigheid hier is nogal hoogstends irritant." ze stond op en liep weg Een diepe zucht verliet mijn mond "snap het nou! ik probeer eens aardig te zijn" riep ik haar achterna "maar als je dat niet wil? prima" nu zat ik hier alleen met Elion.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Elion
    Hij werd doezelig in de warme coupé en het maakte hem nog ontspannener dan hij meestal al was. Uit zijn tas die bij zijn benen stond viste hij loom een flesje water.
    Hij draaide de dop eraf en nam een slok. Een droppel ontsnapte en liep over zijn kin, langs zijn hals. Het boeide hem niet.
    Na wat te hebben gedronken borg hij het ding weer op en maakte hij het zich weer gemakkelijk.
    Hopelijk kwam dat snoep karretje snel langs; hij had zin in ongezonde rotzooi. Met zijn conditie en snelle spijsvertering kon hij het toch wel hebben, dus hij maakte er zo nu en dan graag gebruik van.


    Don't run away this time and die like a man.

    Draco

    Ze gaat tegenover me zitten "Vertel wat is er aan de hand behalve dat Pansy weer eens langs is gekomen en je heeft verveeld" ik haalde mijn schouders op "dat is er dus" veel wist ik niet uit te brengen, er was wel veel veranderd na de relatie met Pansy..."wel hebben elkaar zo lang niet meer gesproken, hoe gaat het eigenlijk met jou?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    "snap het nou! ik probeer eens aardig te zijn""maar als je dat niet wil? prima" Even bleef Sylver staan, en bedacht zich voor een moment, maar nee het waren vast een van Pansy's valse plannentjes om haar weer eens voor de zoveelste keer te dwarsbomen. Sylver wuifde wat met haar hand naar Pansy, en liep toen door. Geen idee waar naar toe, iniedergeval verweg van Pansy wist ze. Sylver passeerden Draco, nee daar kon ze ook niet naartoe, hun band was verslechterd, misschien zou ze daarom bij hem gaan moeten zitten? Nee...hij zou vast niet in de aanwezigheid van zijn ex willen zijn. Dus liep ze door, de coupe uit.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ginny

    'Het was erg leuk! Harry...' ik schraapte mijn keel en zei toen 'Harry kwam al snel naar ons toe! Maar Zeur was er ook, een andere naam voor Fleur Delacour, dat meisje dat mee deed aan het toverschooltoernooi. Zij en Bill gaan trouwen.' ik zuchtte diep en zei 'Ze zeurt nogal veel en praat irritant. Ma mag haar ook niet.' ik grijnsde even 'O, 'arry, 'et ies 'ier zo saai. Iek wou dat iek iets te doen 'ad.' imiteerde ik haar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [pansy komt draco denk ik weer opzoeken:X dus maak je borst maar nat...]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aragog schreef:
    [Wat is er gebeurt en is er nog iets tegen Hermione of Madison gezegt?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Noes xD Dan heb ik geen tegenspeler meer xD Iemand anders die dan zin heeft om Elion Vitae lastig te vallen? xD]


    Don't run away this time and die like a man.

    [laat maar, anders zie je haar wel verschijnen...]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.