• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love


    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan:X

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:42 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Hermione
    ''Ron!'' zuchtte ik opgelucht, en lachtte even door zijn knalrode gezicht.
    ''M'n ma.'' mompelde hij, en dat had ik al verwacht.
    Ik knikte als teken dat ik het begreep, en trok even mijn gewaad uit aangezien ik het bloedheet had. Ik had me van te voren al omgekleed, stukke makkelijker.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @Moonly' moet ik luna dan naar jullie coupe sturen?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:25 ]


    On wednesdays we wear black

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Na 10 minuten rondgelopen in het niets, met alleen maar haar gedachten, liep Sylver terug richting de Slyterin coupe. Ze vouwde haar hand op de klink, en opende de deur, waarna ze deze weer sloot en weer naar binnen liep. Zotezien was Elion weg, en Pansy zat alleen. Sylver slikte even, nee ze besloot toch maar om ergens random om op een stoel neer te ploffen, alleen dat wel. Sylver sloeg haar ene been over het andere, waarna ze met haar hoofd tegen het raam aan leunde, en naar buiten tuurden terwijl het landschap aan haar voorbij schoot.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Melite schreef:
    (...)
    [Maar kan ze niet Sev's nichtje zijn? Niet lullig bedoeld, maar ik heb Sev gewoon niet als vader gepland x'd]


    [is goed en maak niet uit]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SerpentEyes schreef:
    [Ik stuur Sylver anders wel weer terug naar de Slytherin coupe zodat ze weer kan bekvechten met Pansy XDDD]

    prima(A)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.



    Elion
    Hij schudde zijn hoofd, grinnikend. Het was altijd wel komisch om iemand te zien acteren.
    "Dat zeg je op een toon alsof ik je uit alle macht hier probeer te houden. Geen idee hoe je opdat idee gekomen bent though," zei hij onverschillig.
    "Maar ik moest inderdaad pissen," voegde hij er luchtig aan toe, richting de jongenswc gaand.
    Toen hij voor de pisbak stond, realiseerde hij zich dat hij haar op de terugweg vermoedelijk weer tegen zou komen, but oh well, ze nou niet bepaald eng of zo.


    Don't run away this time and die like a man.

    George Weasley

    Verveeld liep ik door de gang opzoek naar Fred terwijl ik mijn wand tussen mijn vingers ronddraaide, waarschijnlijk was Fred ergens in een coupe gaan zitten en aangezien ik niet wist welke verveelde ik me dood. Toen ik opkeek van een geluid zag ik een meisje staan, iemand vanwie ik zeker wist dat ze in Slytherin zat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik rolde met mijn ogen. Irritant joch.
    Ik baande me een weg naar de meisjeswc, duwde enkele mensen aan de kant en kleedde me om. Mijn gewaad trok ik niet aan; ik vond die dingen verschrikkelijk. Mijn stropdas liet ik losjes rond mijn nek hangen, en die rok kwam tot halverwege mijn benen in plaats van tot mijn knieën. Kom op zeg, ik was toch geen oma?
    Ik haalde nog een hand door mijn haar, controleerde mezelf; perfect, as usual.
    Ik glimlachte zelfvondaan, en liep weer terug.

    [Hahaha, 'toen hij voor de pisbak stond..' I lol'd.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ronald 'Ron' Billius Weasley
    Met een zucht ging ik onderuit zitten. Ik blies de rode, net iets te lange lokken weg die voor mijn helderblauwe ogen hingen. Dat was ook het punt van discussie geweest met m'n moeder, die me op het laatste moment op het perron van plan was geweest te knippen.
    "En, wat heb ik gemist?" vroeg ik, en keek even op naar de twee. Vanuit mijn ooghoek keek ik even naar Hermione, zag dat ze haar gewaad al droeg. Dat moest ik ook nog doen, bloody hell.

    Chantay Marvella Lestrange
    Plotseling keek hij op, waarna ik mijn blik onwillekeurig even over hem heen liet glijden. Hij was lang niet verkeerd, voor een Gryffindor dan. Ik krulde een lok rond mijn slanke vinger.
    Misschien kon ik hem wel zover krijgen om zich bij ons te voegen. Hoewel die kans klein was.
    Op mijn gezicht verscheen een verleidelijk, klein glimlachje, waarna die weer verdween.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Harry

    Ik wou net aan Hermione gaan vertellen dat ik gewoon Sirius erg miste toen Ron binnen kwam. 'Mij liet ze wel meteen gaan.' zei ik tegen hem. Ik hoefde niet te vragen hoe zijn vakantie was aangezien ik bij hem was. 'Knalpokeren?' vroeg ik aan hem.

    Belinda/Lavender

    'Ging wel, ik ging naar Duitsland. Jij?' ik keek even van mijn boek op om haar aan te kijken. 'Ik ga zo weer. Ik moet nodig met Ron praten!' ik giegelde even. Ik klapte mijn boek dicht. 'Ik laat mijn spullen hier even staan hoor!' en huppelde naar de gang.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SerpentEyes schreef:
    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Na 10 minuten rondgelopen in het niets, met alleen maar haar gedachten, liep Sylver terug richting de Slyterin coupe. Ze vouwde haar hand op de klink, en opende de deur, waarna ze deze weer sloot en weer naar binnen liep. Zotezien was Elion weg, en Pansy zat alleen. Sylver slikte even, nee ze besloot toch maar om ergens random om op een stoel neer te ploffen, alleen dat wel.


    Daar zat ik dan alleen. Verveeld keek ik uit het raam, langzaam voelde ik dat mijn ogen zwaar werden en had ik even het idee dat ik in slaap zou vallen. De deur van de coupe ging weer open en Sylver zuchte, toch liep ze naar binnen en ging ergens anders zitten, alleen. Ik veroerde geen vin, zelf wist ik ook niet wat ik nou met Sylver moest, vriendinnen had ik niet en misschien was het niet verkeerd om een poging te doen om echt eens aardig tegen Sylver te zijn, maar aan de andere kant was het wel de ex van mijn vriend en laat het me niet merken dat ze weer met hem ging flirten. Ik wist het niet meer.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Elion
    Hij liep eveneens terug en zag het meisje weer lopen. Bijzonder idee van een schooluniform, maar het stond 'r niet verkeerd.
    Elion liep nog gewoon in zijn halfkapotte jeans en zwarte, mouwloze shirt met vervaagde Guns n Roses print erop; daar gooide hij zo zijn gewaad wel overheen, hoefde hij zich ook niet helemaal om te kleden, aangezien hij daar fucking geen zin in had.
    Hij passeerde het meisje en ging de coupé weer in, waar nu al meer mensen waren dan net.
    [adison is free to join her fellow Slythy's :3]


    Don't run away this time and die like a man.

    Dashed schreef:
    @Moonly' moet ik luna dan naar jullie coupe sturen?


    (nee ze komt Luna op de gang tegen^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Mischien kan Fred George zoeken en hem op de gang zien staan?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jen
    Ze had nog geen antwoord kunnen geven of Belinda was alweer op de gang, Ronwaarts.
    "Ok... Aaaand she's gone," mompelde Jen, met een opgetrokken wenkbrauw. Ze schudde haar hoofd en viste een magazine uit haar tas dat ze eigenlijk al tig keer had gelezen. Het was niet anders; ze had momenteel geen enkel ander leesvoer bij zich, dus ze moest toch wat.
    Ze keek rond, verveeld. Was er dan niemand waar ze even gewoon mee kon praten?


    Don't run away this time and die like a man.