• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love


    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan:X

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:42 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    'Wat leuk!' roep ik uit als Adelaine verteld wat ze in haar vakantie gedaan heeft. 'Ben jij ook nog in het water gesprongen?' ik stop nog een snoepje in mijn mond en kauw er langzaam op. Ik gooi Arnold in de lucht om te kijken of hij kan vliegen. Dat kan hij blijkbaar niet want hij valt naar beneden. Ik probeer hem te pakken maar grijp mis. Daardoor landt hij op de bank en ik prik met mijn vinger in zijn vacht. Hij staat op en zucht diep. 'Hij kan dus niet vliegen.' zeg ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver keek even op toen Pansy de coupe binnen kwam, terwijl haar rechter wenkbrauw omhoog schoot. Een kleine laag jaloezie, ging door haar onderbuik. Maar ze kon niets zeggen, het zou alleen maar het laatste beetje vriendschap tussen haar en Draco verpesten, en dat was iets wat ze niet wou. "Ik ga wel ergens anders zitten". Sylver stond op van de stoel, en begon wat door de coupe heen te lopen, en plofte uiteindelijk neer bij een jongen met zwart haar, die alleen zat. "Hey" zei ze enkel kort af, dankzij Pansy die haar humeur redelijk goed had verpest.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Elion
    Hij knikte kort naar Pansy toen deze de coupé binnenkwam en keek even verrast op toen Sylver naast hem kwam zitten.
    Ze groette hem kortaf en hij knikte terug bij wijze van groet.
    Er hing voor zijn gevoel een soort spanning in de coupé, maar hij zei er niets van; wat er ook gaande was, hij had absoluut geen zin in gedoe dus hij hield zich er wijselijk buiten.
    Hij overwoog even zijn koptelefoon op te zetten nu het nog kon - op Zweinstein zou het ding immers waardeloos en compleet van slag zijn - maar bedacht zich; zo'n aso was hij nou ook weer niet.


    Don't run away this time and die like a man.

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Ja natuurlijk,' zeg ik blij. 'Het was alleen wel koud.' Mijn ogen volgen de ukkepulk die even door de lucht vliegt, maar vervolgens weer op de bank beland. Ik moet lachen de actie van Ginny.
    'Hij kan dus niet vliegen,' zegt ze vervolgens, wat mij nog harder laat lachen. Het pluizige beest lijkt het vliegen echter geweldig te vinden.
    'Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen hoor,' zeg ik tussen het lachen door. Ik haal drie keer diep adem en kijk Ginny dan weer serieus aan.
    'Maar hoe was jouw vakantie dan? Nog interessante dingen beleefd in Het Nest?'


    Happy Birthday my Potter!

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver glimlachte even kort naar Elion, terwijl ze weer bedenkelijk het los hangende draadje van haar rok om haar vinger wond, en een zucht slaakte, waarna ze hem aan keek en haar hoofd wat schuid hield. "Hoe was je vakantie?" Ondanks dat Pansy haar humeur had verslechterd, probeerde ze er het toch het beste van te maken, inplaatsvan de heletijd gaan lopen vloeken inzichzelf.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy

    Ik wachte helemaal niet meer op draco's antwoord, ik gaf hem een vluchtige kus op zijn wang en sprong van zijn schoot. Snel Ging ik naar Sylver en ging tegenover haar zitten "sorry als het je net allemaal te veel werd, het was niet mijn bedoeling" zei ik poeslief, ik wist dat ik op een dag haar we te pakken zou krijgen maar nu niet. "hoe was jou vakantie?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [pansy is de duivel zelf XD]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Mensen, ik reageer zometeen. Op mn mobiel heeft het niet veel nut, ahaha x'D reageer in een halfuurtje ofzo xx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver glimlachte even kort naar Elion, terwijl ze weer bedenkelijk het los hangende draadje van haar rok om haar vinger wond, en een zucht slaakte, waarna ze hem aan keek en haar hoofd wat schuid hield. "Hoe was je vakantie?" Ondanks dat Pansy haar humeur had verslechterd, probeerde ze er het toch het beste van te maken, inplaatsvan de heletijd gaan lopen vloeken inzichzelf. En nee, blijkbaar had Pansy het hier nog niet bij gelaten. Meet een licht verveelde gloed over haar ogen, keek Sylver naar het meisje tegen over haar. "Het werd me niet teveel, maar mijn ogen konden jou hoofd niet aan, dat is heel wat anders Pansy lief. En ja, mijn vakantie ging wel". Sylver legde haar hoofd weer tegen het raam en staarde naar buiten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Elion
    Hij haalde zijn schouders op en wilde antwoorden toen Pansy Sylver vroeg hoe haar vakantie was geweest. Op zich had Elion niets met dit soort gesprekken, maar hij ging op Sylvers vraag in, puur omdat het hem stoorde dat Pansy erdoorheen had gesproken.
    "Zoals gewoonlijk, vrij turbulent," antwoordde hij schouderophalend.
    "De jouwe dan?"
    Hij besloot niet in detail te treden; het feit dat hij in de zomervakantie met twee verschillende dreuzelmeisjes 'bezig' was geweest viel vermoedelijk slecht in zijn afdeling. Wat niet wist..
    Elion was verre van zedelijk. Liefde was in zijn ogen bullshit - immers, hij had nog nooit enig bewijs gehad dat shit als ware liefde wel degelijk bestond - en er was niets anders dan lust of vriendschap als je met iemand omging, zo simpel was het.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 14:59 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    Aileen Megan Snape

    Uiteindelijk loop ik door de trein opzoek naar iemand om mee te praten. Verschillende coupés kijk ik naar binnen maar wie ik zoek kan ik niet vinden.
    Snel begroet ik een paar mensen van Slytherin en vervolg mijn zoektocht.
    Bij de laatste coupé tevens ook gelijk de coupé van Slytherin zie ik eindelijk iemand zitten. "Hey Draco" zeg ik als ik de coupédeur open.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pansy

    Nu pas merkte ik de jongen naast Sylver op, hij zat in hetzelfde jaar, Elion zo heete hij dacht ik. "Het werd me niet teveel, maar mijn ogen konden jou hoofd niet aan, dat is heel wat anders Pansy lief. En ja, mijn vakantie ging wel" ik wende me weer tot Sylver, ik keek haar beledigd aan maar ik kon mezelf weer oppakken "oke moor zo" zei ik lief, ik bleef glimlachen. Nu was het de beurt aan Sylver haar buurman "En jij ben Elion als ik het goed heb"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver knikte enkel, wat vaagjes. "Mwa, ging wel." Het idee om Pansy te negeren, zat haar niet in de weg, en hier had ze dan ook geen enkel probleem mee. Ze trok echter een wenkbrauw op, en keek Pansy even aan, maar een grijns sierde haar lippen toen ze de beledgende blik in haar ogen zag. Sylver legde haar hoofd weer tegen het glas aan, waarna ze bijna inslaap viel maar zichzelf wakker hield. Ze had echter vaak last van slapeloze nachten, dingen die door haar hoofd heen spookten en waar ze niet vanaf kon komen. Ze rolde echter met haar ogen toen Pansy tegen Elion begon te praten. "Pansy, alsjeblieft slijm niet zo. Je weet dat dit Elion is, hij zit bij ons in de klas, remember?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco

    Somber keek ik voor me uit en haalde ik voor de zoveelste keer mijn hand walgend langs mijn wang om er zeker van te zijn dat pansy's kus echt weg was. Een stem deed me opkijken "Hey Draco" het was Aileen "hey" Aileen was de dochter van Snape, ik kende haar wel maar op de een of andere manier was ons contact verslechterd de laatste tijd.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Elion
    Hij keek Pansy even aan.
    "Yep," reageerde hij onverschillig. De duikbootoorlog tussen de twee meisjes ontging hem niet en meer dan ooit nam hij zich voor hier hoe dan ook buiten te blijven; het was zijn probleem niet en dat zou het ook absoluut niet gaan worden.
    Desondanks schoot hij wel in de lach toen hij hoorde wat Sylver zei. Hoe lame meidenruzies ook waren, ergens waren ze ook nog wel entertaining.
    "Don't drag me in to this," mompelde hij desondanks.


    Don't run away this time and die like a man.