• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love


    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan:X

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:42 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    WillNotLearn schreef:
    {Mischien kan Fred George zoeken en hem op de gang zien staan?}


    [Hij komt eraan]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver's ogen begonnen steeds zwaarder aan te voelen, en het zou niet lang meer duren voordat ze dicht waren, en ze hier in de coupe lag te slapen. Ze knipperden even met haar ogen, en keek vanuit haar ooghoek de coupe rond, ze was niet de enige die alleen zat, Pansy zat er daarin tegen bij alsof ze ook koos vriendloos was. Een zucht rolde over haar rode lippen, nee, ze zu het niet kunnen om nu op te staan en bij de vriendin van haar ex te kunnen gaan zitten. Maar aan de andere kant...Sylver schudden even licht haar hoofd. Ze kon het niet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Hahaha, Bloody Hell <3

    Wie zitten er allemaal in die coupe bij Elion? ;3]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:40 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Pansy en Sylver volgens mij]


    Don't run away this time and die like a man.

    [Mijn Ron gaat heel vaak bloody hell zeggen denk ik :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Madison
    Ik zag de jongen een coupe binnenwandelen, en aangezien ik geen zin had om alleen te zitten of een andere mislukkeling te zoeken, besloot ik hem achterna te gaan. Er zaten meerdere mensen, maar dat schrikte me niet af.
    Nonchalant plofte ik naast hem neer, en keek even rond.
    Ah, allerliefste zusje en de grootste varken van de school. Énig.

    [Me gusta 8D]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:41 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Belinda/Lavender

    Ik liep op de gang toen ik een meisje met blond haar zag 'Hoi Luna! Ga je mee naar Ron?' ik keek haar aan. 'Wat heb je daar?' ik wees op het tijdschrift in haar hand. Ik glimlachte even en keek om me heen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hermione
    ''Niet veel.'' antwoordde ik op de vraag van ron, en keek even naar zijn kapsel.
    Jongens..
    Ik zuchtte even, en leunde naar achteren. Hoogstwaarschijnlijk gingen ze knalpokeren, niet echt iets voor mij.
    Afwezig staarde ik uit het raam, het voorbijrazende landschap..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elion
    Hij keek even verrast op toen het meisje naast hem plofte, omdat, gezien haar reactie op hem, hij niet had verwacht dat ze dat zou doen, aangezien er plek zat was.
    Hij ging weer ontspannen zitten, zoals voor hij naar de plee was gegaan; wat maakte het ook uit. Het enige wat hij zo nog moest doen was zijn gewaad aantrekken, maar voor de rest was er toch niets meer wat hij nog per se moest doen.


    Don't run away this time and die like a man.

    CarrotLouis schreef:
    Aileen Megan Snape

    "Het is zoals het is en niemand die daar iets aan kan veranderen" zeg ik. Ik kijk hem verbaasd aan "Niet gewend dat je het zeg, maar misschien als je wilt dat goedkomt moet je het tegen haar zeggen als je tenminste nog contact hebt". Dit keer ontsnapt er ook een zucht uit mijn mond "Ah ja zo'n bagger vakantie herken ik wel"


    Draco

    Ik lach "ik denk dat ik niet bang hoeft te zijn dat ik haar tegen kom, ze zit namelijk al voor me" weer kijk ik uit het raam "sinds ons contact verslechterd is lopen al mijn vrouwelijke contacten uit in een bitch fight, maar daar heb ik zelf ook aan meegewerkt...maar wat nou raar was, toen wij nog met elkaar omgingen was dat totaal anders" misschien was dat wel wat me dwars zat, ik miste echte vrienden...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    SerpentEyes schreef:
    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver's ogen begonnen steeds zwaarder aan te voelen, en het zou niet lang meer duren voordat ze dicht waren, en ze hier in de coupe lag te slapen. Ze knipperden even met haar ogen, en keek vanuit haar ooghoek de coupe rond, ze was niet de enige die alleen zat, Pansy zat er daarin tegen bij alsof ze ook koos vriendloos was. Een zucht rolde over haar rode lippen, nee, ze zu het niet kunnen om nu op te staan en bij de vriendin van haar ex te kunnen gaan zitten. Maar aan de andere kant...Sylver schudden even licht haar hoofd. Ze kon het niet.

    koos vriendloos XD dat klopt wel


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Chantay wacht?]

    Ronald 'Ron' Billius Weasley
    "Ja, is goed," antwoordde ik, en ging wat rechterop zitten. Ik wierp een grijns naar Hermione omdat ik haar geïrriteerde blik op mijn kapsel al had opgevangen. Soms leek ze wel op mijn moeder, maar dan.. beter.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {George wacht op Fred..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred

    Ik sta op waarna ik de coupé uitloop om opzoek te gaan naar George aangezien ik hem nog steeds niet heb gezien. Ik loop door de gangen en werp regelmatig een blik door de ramen van verschillende coupés. Uiteindelijk zie ik hem staan samen met een onbekend iemand. Ik stop met lopen en kijk ze aan. Kijken hoe lang het duurt voor hij het doorheeft.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MrsBrittain schreef:
    (...)
    koos vriendloos XD dat klopt wel


    [Ghehe ja XDDD]


    The expert in anything, was once a beginner.