• Hellow guys,
    Ik schrijf nu al een paar jaar fanfictions, dus besloot ik om er nu terug een nieuwe te schrijven op Quizlet. Maar ik heb geen totaal benul van wat jullie graag lezen, dus daarom kom ik heel lief jullie advies en tips vragen.
    Wat, of liefst, over wie lezen jullie graag? Over welke beroemde personen (zangers, bands,..) of juist onbekende personen? Spanning, drama, romantiek, fantasie? Etc.
    Laten jullie het alsjeblieft hier even weten, en wie weet horen jullie dan later nog van me :') Alvast bedankt.

    Note: Tot nu toe heeft bijna iedereen al voor 'onbekende personen' gekozen, en dat was eigelijk ook stiekem wat ik wou doen. Dus ik dacht maar om even bevestiging bij jullie te zoeken. Maar ga aub maar door met reageren, misschien helpt het me nog.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:33 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Onbekende personen, drama & romantiek (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    One Direction :9~ En dan het liefst spanning/romantiek :Y)


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Onbekende personen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Fantasie, romantiek en onbekende personen (hoera)

    Get started, hehe (typing)
    (doeg)

    Onbekende Personen (Dan het liefst Fantasy)


    It's never gonna happen, Guys.

    Onbekende personen. En dan het liefst spanning, romantiek of horror.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    One Direction en het liefst spanning/romantiek


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik lees het liefst onbekende personen, daarvoor zit ik hier ook. Fanfictions lees ik alleen maar van South Park en die hype is (nog) niet overgewaaid naar Nederland.


    Searching heavens for another earth

    Onbekende personen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wauw, Q gaat erop vooruit! Al 8 van de 9 mensen die OP verkiezen boven fanfiction! *applaus*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Uneventful schreef:
    Onbekende personen.


    26 - 02 - '16

    Frodo schreef:
    Onbekende personen, drama & romantiek (:

    Qua genre lees ik het liefst drama en romantiek, maar dan wil ik niet zo'n standaard dingen waarvan je kan gaan voorspellen wat er gaat gebeuren en je gewoon wéét dat het einde sowieso een happy-end wordt.
    Als ik jou was, dan zou ik ook over onbekende personen schrijven. Maar stiekem zou ik het niet erg vinden moest je over Bill/ Tom Kaulitz gaan schrijven, maar ik weet dat dat niet gaat gebeuren, dus ga maar voor OP (':


    There will be beauty from pain.

    onbekende personen, maar geen verhaal waarvan je al aan het begin weetr wat er gaat gebeuren


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    oja het liefst spanning en horror:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."