• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love


    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan:X

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:42 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    'Misschien volg ik je wel' Merkte ze terug op waarna ze met haar wenkbrauwen wiebelde, 'Mij volgen.. Waarschijnlijk weet je mijn naam niet eens dus dan kom je niet echt ver' Andwoorde ik, aangezien ze een zwadderaar was verwachte ik er ook niet veel van, de meeste waren even voorspelbaar.


    Don't be like the rest of them, darling

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    als dit tipoc vol is is iedereen op Hogwarts ^^

    Lolol, tipoc :"D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blaise Zabini
    'Ze is wel hot.' Ik haal mijn schouders op en kijk draco weer aan.'Nog problemen met potter gehad?' ik snuif even bij het woord potter. Ik haat dat bliksemschigt hoofd echt, eigenlijk haat ik alle griffoendorks

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:56 ]


    On wednesdays we wear black

    Aragog schreef:
    Madison
    ''Dat je geen leuk gezelschap bent, Parkinson.'' grijnsde ik, en wikkelde verveeld een haarlok om mijn vinger.
    Tsja, ik was liever straight to the point.
    Volgens mij had ze dat al gemerkt de afgelopen jaren, maar goed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pansy

    Beledigd kijk ik Medison aan "Ik probeer heb te minsten een vriend die wel van me houd ja?!" Medison en ik waren eenmaal niet echt een goede combo, ik wende me weer tot Sylver "we praten later wel verder, ik wil echt even met je praten"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aragog schreef:
    (...)
    Lolol, tipoc :"D


    stomme typfout... XD dat heb ik wel vaker...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Madison
    Ik schoot in de lach.
    ''Dat denk je, ja.'' grinnikte ik.
    ''Ik wed dat hij het alleen maar om de seks doet, alhoewel..'' minachtend bekeek ik haar, en haalde mijn schouders op. Dat was wel wat voor Draco, ja.
    Ik slaakte een verveelde zucht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    stomme typfout... XD dat heb ik wel vaker...

    Thehehehe, ik ken het :"D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aileen

    "Kijk dan zijn woorden die ik graag hoor en ik neem aan dat het tussen ons ook weer een beetje goed komt" zeg ik lachend tegen Draco. "Maar wie vertrouwd ze eigenlijk en naar wie luistert ze behalve jou natuurlijk". Ik kijk even naar Blaise "Ah dat is lief van je"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Verward staarde Sylver Pansy aan, waarna ze een wenkbrauw op trok. "Uhm...okeey. I guess?". Sylver stond op en liep naar een ander gedeelte van de coupe met Pansy en ging tegen over haar zitten waarna ze haar hoofd schuid hield en haar aan keek. "Wat is er dan?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco

    "Hallo ze zit daar" en ik wijs naar Aileen "als ik jou was zou ik haar vragen" ik lach, maar dat lachen verging me snel toen ik het woord potter hoorden "gelukkig niet! dat zou mijn vakantie allen maar erger maken, echt ik meen het ik vermoord hem nog eens" gelijk ik mijn humeur weer slecht door een naam.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Elion
    Wat.. nu drie die ruzie maakten? Ach, het zou ook wel. Hij pakte uiteindelijk toch zijn koptelefoon om zich hier maar voor af te sluiten, waarna hij een tijdschrift pakte.
    Hij zette zijn muziek wat harder; nu kon het nog, straks op hogwarts niet meer, en begon rustig wat te lezen.

    Caty
    De coupédeur ging weer open en een slank, atletisch gebouwd meisje van ongeveer 1,67 met donkerbruin haar stapte binnen. Ze ving een stukje van de woordenwisseling tussen Madison en Pansy op en grinnikte. Ze ging naast Madison zitten.
    "hey," groette ze, niet onvriendelijk. Ze kon wel aardig zijn, alleen was dat vrij persoonsgebonden en kon het makkelijk omslaan naar onaardig.


    Don't run away this time and die like a man.

    Melite schreef:
    [Ik kwam dit tegen toen ik een foto aan 't zoeken was en yeah.. moest ik even delen.



    En nu ben ik eten, tot zo *O*]


    Of deze XDDD




    The expert in anything, was once a beginner.


    HAHAAHAHAHHAHAHA LUCIUS :"DDD
    *plat*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    HAHAAHAHAHHAHAHA LUCIUS :"DDD
    *plat*


    I know hij trekt zo'n raar hoofd XDDD


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The expert in anything, was once a beginner.