• Ik kan er dus echt niet tegen als mensen geen fatsoenlijke spelling hebben. eerlijk gezegd, vind ik kleine spellingsfouten nog niet zo heel erg maar als je woorden gewoon totaal verkeerd spelt kan ik wel chagrijnig worden. net zag ik in een beschrijving staan ; 'sins dien' in plaats van 'sindsdien' en dan heb ik al geen zin meer om het verhaal te lezen omdat het dan toch vast wel vol gaat zitten met zulke idiote fouten. Ook kan ik er niet tegen als mensen de verkeerde informatie verwerken. zoals ; ' 'Hallo.' mompelde ik in het Amerikaans.' Amerikaans is geen taal ;x. Het kan misschien dom klinken maar aan zulke dingen erger ik me gewoon. Je moet weten wát je schrijft en waaróm je het zo schrijft. tenminste dat vind ik. meer mensen met een mening hierover?


    We can only learn to love by loving.

    Ik deel je mening x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb hetzelfde als jij. Kleine fouten zoals d-t fouten kan ik nog mee leven, maar zulke fouten als jij noemt niet. Dan lees ik het verhaal niet eens.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben het zó met je eens. Ik klik het verhaal dan ook al meteen weg met zulke fouten hoor :\


    when words fail, music speaks.

    Same here. Ik kan trouwens ook geen verhalen lezen waar geen hoofdletters of leestekens worden gebruikt. :I


    We'll never be as young as we are tonight

    Joselyne schreef:
    Ik heb hetzelfde als jij. Kleine fouten zoals d-t fouten kan ik nog mee leven, maar zulke fouten als jij noemt niet. Dan lees ik het verhaal niet eens.
    ik word daar heel aggressief van, echt niet normaal. ik vind het echt verminking van taal. Als je niet weet hoe je iets schrijft zoek het dan op of vraag iemand de juiste spelling maar 'verkracht' het dan niet. Dat is zo zonde ;D haha


    @Bo en Prophet
    JEEH ;d


    We can only learn to love by loving.

    Arrogance schreef:
    Same here. Ik kan trouwens ook geen verhalen lezen waar geen hoofdletters of leestekens worden gebruikt. :I
    Of van die verhalen van

    jij loopt over straat en ziet een man staan. man : hallo. jij : hallo man.
    ;x


    We can only learn to love by loving.

    Arrogance schreef:
    Same here. Ik kan trouwens ook geen verhalen lezen waar geen hoofdletters of leestekens worden gebruikt. :I

    Dat vind ik idd ook zwaar irritant.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb ook een slechte spelling, heeeel slecht.


    -

    Prevail schreef:
    (...) Of van die verhalen van

    jij loopt over straat en ziet een man staan. man : hallo. jij : hallo man.
    ;x
    omg ja dat is ook zo fucking irritant ;x
    & ik praat soms zonder hoofdletters -zoals nu- maar schrijven doe ik altijd met.


    when words fail, music speaks.

    Prevail schreef:
    (...) Of van die verhalen van

    jij loopt over straat en ziet een man staan. man : hallo. jij : hallo man.
    ;x

    Ma gosh ja. Das zo zo, oud. Een ander woord kan ik er niet echt voor gebruiken. De algemene schrijfstijl staat verder dan dat. :/


    Geen idee hoe ik het anders kan zeggen. xd


    We'll never be as young as we are tonight

    Overboard schreef:
    (...)omg ja dat is ook zo fucking irritant ;x
    & ik praat soms zonder hoofdletters -zoals nu- maar schrijven doe ik altijd met.
    Haha dat doe ik ook soms hoor, maar bij schrijven word ik in een x bloedserieus :o.

    @Anouk
    Bij jou vind ik het wel meevallen hoor vergeleken met sommige 'schrijvers' hier.


    We can only learn to love by loving.

    BK schreef:
    Ik heb ook een slechte spelling, heeeel slecht.


    Ik normaal ook. Ik heb dislectie dus. Maar als ik verhalen schrijf let ik er echt wel op. Soms als ik niet weet hoe een woord geschreven word dan google ik het. ;x


    We'll never be as young as we are tonight

    Weet je wat pas irritant is! Als mensen emoticons gebruiken in verhalen. Alsof die mensen in het echt zulke hoofden trekken, en het is nog irritant ook. Of tekens zoals & in een zin gebruiken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Weet je wat pas irritant is! Als mensen emoticons gebruiken in verhalen. Alsof die mensen in het echt zulke hoofden trekken, en het is nog irritant ook. Of tekens zoals & in een zin gebruiken.
    OMG idd -.-


    when words fail, music speaks.

    Assassin schreef:
    Weet je wat pas irritant is! Als mensen emoticons gebruiken in verhalen. Alsof die mensen in het echt zulke hoofden trekken, en het is nog irritant ook. Of tekens zoals & in een zin gebruiken.

    Dan klik het meteen weg x'D Daar begin ik gewoon niet aan. Zo irritant!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg