• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love


    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan:X

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:42 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Harry

    'Ook, ik was bijna de hele vakantie bij Ron. Perkamentus kwam me bij de Duffelingen ophalen. We gingen naar een oud-leraar toe.' ik grijnsde even.
    'Weet jij waar Ron is?' vroeg ik en ik aaide Hedwig even en ze knabbelde even aan mijn vinger.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver keek naar buiten, de weide met hier en daar enkele schapen vlogen aan haar ogen voorbij. Ze had het lef niet om te vragen waarom hij haar had gedumpt voor Pansy, al ongeveer zo'n jaar geleden. Ze was bang dat hij kwaad zou worden en er niets meer van, hun weinige, vriendschap zou overblijven. Dus daarom hield ze maar haar mond, enkel keek ze ook niet op toen de coupe deuren open gingen, maar een lichte huivering kroop over haar ruggen graat toen ze Pansy's stem hoorden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Adelaine Catherina Bluejay

    Zuchtend sta ik met mijn koffer in de trein. Ik heb het net gehaald. Ieder jaar weer moet ik moeite doen om de trein te halen. Het weeshuis waar ik woon bevind zich helemaal aan de andere kant van Londen en ik moet dus ieder jaar weer met mijn koffer een overvolle metro richting Kings Cross nemen. En geloof mij, de circle line is 's ochtends echt overvol. Ieder jaar kijken mensen mij weer doodsbang aan als ze mij met mijn koffer zien. En natuurlijk is er niemand die helpt. Duh, wie helpt er nou een ongelooflijk ruimte innemend meisje de al zo volle metro in?
    Ik begin mijn zoektocht naar Ginny. Die heeft vast al een coupé geclaimd.


    Happy Birthday my Potter!

    (waar is Ginny en met wie?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Iemand voor Elion of Jen? ben een beetje het overzicht kwijt namelijk xD]


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    [Iemand voor Elion of Jen? ben een beetje het overzicht kwijt namelijk xD]


    [Elion can Joy Draco Sylver en Pansy, als die nog komt ^^]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [ waar kan ik inspringen met Aileen of Summer?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik keek even naar de gang en zag dat Adelaine er aan kwam. Ik gooide de coupedeur open en riep 'Hoi Adelaine! Fijne vakantie gehad? Moet je zien!' ik plukte Arnold van mijn schouder en hield hem vrolijk in de lucht. 'Hij is een ukkepulk! Gekocht bij Fred en George. Het is een mini pulkerik. Je weet wel, Pulkerikken zijn die beesten die 's nachts uit je neus eten. Niet erg smakelijk. Ook een snoepje?' ik stak mijn andere hand uit en hielt de snoep zak omhoog.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (waar is Ginny en met wie?)


    In een coupe met Arnold ;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SerpentEyes schreef:
    (...)

    [Elion can Joy Draco Sylver en Pansy, als die nog komt ^^]

    Mkay, hij is al die coupe, btw ^^


    Don't run away this time and die like a man.

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik grijns als Ginny als een wervelwind op mij af komt en meteen van alles begint te vertellen. Ik pak dankbaar een snoepje aan en bekijk de ukkepulk en por het beest even, wat hij iets minder lijkt te vinden. Rare beesten. Ik vraag mij echt af waar Fred en George de inspiratie vandaan halen.
    'Mijn vakantie? Ow, was wel oké. Ik moest helpen met het organiseren van een uitje naar de kust. Was wel leuk. Vooral de wat avontuurlijkere kinderen vonden de rotsen waar je af kon duiken geweldig.' Ik bestudeer Ginny. Het is duidelijk dat Harry de halve vakantie in Het Nest heeft gelogeerd. De vrolijkheid is van haar gezicht af te lezen. Al zal ze nooit toegeven dat het daardoor komt. Ik zeg er ook maar niks over. Ze probeert al jaren over die jongen heen te komen.


    Happy Birthday my Potter!

    Colt45 schreef:
    (...)
    Mkay, hij is al die coupe, btw ^^


    [Ghehe okay, dan wacht ik ff tot Pansy binnen is gekomen, want dan hoef ik mijn vorige post niet aantepassen x3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [kay]


    Don't run away this time and die like a man.

    [pansy komt eraan]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Pansy Parkinson

    Vrolijk liep ik naar de sytherin coupe en met een ruk trok ik de deur open "DRACO" riep ik opgewekt, opeens merkte ik iemand anders op, Sylver. Een grijns sierde mijn gezicht "hoe was jouw vakantie?" vroeg ik vriendelijk terwijl ik me rustig op zijn schoot ging zitten.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.