• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love


    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan:X

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:42 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [haha maakt niet uit XD]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Een dikke mist wolk hing boven perron 93/4 geen straaltje zon was te zien, en Sylver sjouwde haar koffer mee over het perron. "Kut koffer" bromde ze waarna ze de oude locomotief instapte, opweg naar de Slytherin coupe. Eenmaal aangekomen gooide Sylver haar koffer boven in het bagage rek, maar zo'n zware koffer, en een licht meisje, ging niet helemaal. Wat er dan ook voorzorgen dat Sylver achterover viel, maar tch werd opgevangen door iemand.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Madison
    Ik liep met een norse uitdrukking die verdomde trein in, en opende een willekeurige coupe waar eerstejaars inzaten.
    ''Oprotten.'' snauwde ik, en dat ene woordje liet ze al snel wegrennen.
    Een zelfvondane grijns sierde mijn lippen terwijl ik op een bankje plofte.
    Mijn koffer liet ik met een simpele spreuk op de bagagerekken belanden.

    Hermione
    Overhaast rende ik over het treinstation, en rende door de muur. Ik belandde bij perron 93/4, en moest me tussen allerlei mensen wurmen om uiteindelijk bij de trein aan te komen. Ik zuchtte opgelucht toen ik zag dat ik nog ruim op tijd was.

    [Ik heb nog heel even de tijd, hihi]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 12:56 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Elion
    Hij was er met veel moeite in geslaagd zijn hutkoffer de trein in de krijgen en ging op weg naar de coupé waar Zwadderich doorgaans in reisde. Jezus, konden ze die schuifdeuren niet breder maken? Hutkoffers waren níet klein.
    In de coupé zag hij net een meisje van zijn jaar haar evenwicht verliezend.
    Hij liet zijn koffer staan en ving haar geroutineerd op. Hij mocht dan niet de vriendelijkste zijn, hij had uiteindelijk wel zo zijn etiquette; je liet iemand geen halve schedelbreuk oplopen als je t even verhelpen kon.


    Don't run away this time and die like a man.

    Draco

    Met een zware koffer baande ik me een weg naar de trein, het koste me veel moeite op met een hand de loodzware koffer voort te trekken en met de andere hand de eerste jaars weg te duwen. Toen ik eenmaal in de trein stond zag ik een begende gedaanten staan, ze prbeerde haar net zo zware koffer in de bagage rekken te leggen maar dat ging niet zo soepel, het resultaat was dat ze haar evenwicht verloor en achterover viel, net optijd kon ik ervoor zorgen dat ze zacht in mijn armen viel...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Wauw, ze wordt opgevangen door twee mensen :'D Knap]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Wauw, ze wordt opgevangen door twee mensen :'D Knap]

    [My thoughts exactly xD]


    Don't run away this time and die like a man.

    Jen
    Ze was naar de achterste coupé gegaan en was daar met haar spullen gaan zitten. Haar koffer had ze ruw in het bagagerek geduwd en ze had uit haar rugzak een boterham gepakt; de reis had haar hongerig gemaakt.
    Ze had zin in het nieuwe jaar; ze vond Zweinstein zowaar een echt fijne school en had het gevoel hier tenminste wat zinnigs te leren, omdat er veel praktijk werd gegeven, iets waar Jen altijd al beter in was dan in theorie; ze was gewoon nogal een doener.


    Don't run away this time and die like a man.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Met een lichte plof lande Sylver in iemands armen,ze boog haar hoofd een beetje naar achteren, en zag dat het Draco was. "Dankje...". Met een ongemakkelijk gevoel, ging ze weer rechtstaan het gebeurde nou niet elke dag dat je in de armen van je ex viel. Met moeite kreeg ze haar koffer uiteindelijk toch weer in het rek, waarna ze zuchtte en met een plof neer zat in de stoel, haar been over de andere kruisde en Draco aankeek. "Dus ehm...hoe was je vakantie?"

    [Oh wait XD Dat zie ik nu ook pas :3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Okaaaay, dus Elion was eerst, maar wordt volslagen genegeerd? Dafuq]


    Don't run away this time and die like a man.

    [I think they planned this. :'D
    Eindigt zeker weer in een romance ofzo :')..]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Maar ik moet gaaaaan.
    Tot over een paar uurtjes ofzo! :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [If they did, they should've said so, really. Would've been polite]


    Don't run away this time and die like a man.

    [Agreed.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''