• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love


    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan:X

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:42 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    Ik liep voor mijn broers uit naar de muur. Ik begon te rennen en kwam terecht in de dikke stoomwolken van de locomotief. Waar was Adelaine? Ik pakte Arnold en zette hem op mijn schouder. Ik stapte de trein in en zocht een coupe. Al snel had ik een lege gevonden en ging zitten. Ik rommelde wat in mijn hutkoffer en haalde er een zak snoep uit. Die had ik stiekem mee genomen. Ik begon te eten en ik keek daar het perron. Diverse mensen vielen, praatten of omhelsden elkaar.

    Belinda/Lavender

    Ik propte snel de laatste dingen in mijn hutkoffer en trok mijn schoenen aan. 'Mam, we komen zo nog te laat!' riep ik naar mijn moeder. Ze kwam er eindelijk aan en ik propte mijn hutkoffer in de collectebus. Mijn moeder rekende af en ik ging zitten. Op naar mijn zesde jaar op Zweinstein! Als ik niet te laat was tenminste. Die bus mocht wel eens opschieten!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aragog schreef:
    [Wauw, ze wordt opgevangen door twee mensen :'D Knap]

    omg XD dat ik fail!!!


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Colt45 schreef:
    [Okaaaay, dus Elion was eerst, maar wordt volslagen genegeerd? Dafuq]


    sorry we hadden al plannetjes gemaakt want Sylver Pansy en Astoria zitten in een rare liedesituatie met draco....dit is dus het begin


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    sorry we hadden al plannetjes gemaakt want Sylver Pansy en Astoria zitten in een rare liedesituatie met draco....dit is dus het begin

    Dat vermoedde ik al. Vind het alleen vrij lame dat daar niets over was gezegd; was aardiger geweest dan dat mn post doodleuk wordt genegeerd weet je..


    Don't run away this time and die like a man.

    Dus Sylver en Draco krijgen een relatie uiteindelijk? :8
    Besides, jullie hadden het wel even kunnen zeggen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    SerpentEyes schreef:
    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Met een lichte plof lande Sylver in iemands armen,ze boog haar hoofd een beetje naar achteren, en zag dat het Draco was. "Dankje...". Met een ongemakkelijk gevoel, ging ze weer rechtstaan het gebeurde nou niet elke dag dat je in de armen van je ex viel. Met moeite kreeg ze haar koffer uiteindelijk toch weer in het rek, waarna ze zuchtte en met een plof neer zat in de stoel, haar been over de andere kruisde en Draco aankeek. "Dus ehm...hoe was je vakantie?"

    [Oh wait XD Dat zie ik nu ook pas :3]

    Draco

    "dankje..." mompelde ze, nu pas zag ik wie het was, Sylver. Als ik wist wie het was zou ik haar waarschijnlijk gewoon laten vallen, het was tenslotte wel mijn ex. Ongemakkelijk ging ze zitten en ze keek me aan "Dus ehm...hoe was je vakantie?" ik liet me ook op een stoel zakken "goed...niet echt iets gedaan ofzo" het hele verhaal ging weer door m'n hoofd, de tijd dat ik nog wat met Sylver had.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aragog schreef:
    Dus Sylver en Draco krijgen een relatie uiteindelijk? :8
    Besides, jullie hadden het wel even kunnen zeggen.


    ik weet het eigenlijk ook niet echt maar daar komt het wel op neer...
    sorry, bij deze voor iedereen! ^^


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Colt45 schreef:
    (...)
    Dat vermoedde ik al. Vind het alleen vrij lame dat daar niets over was gezegd; was aardiger geweest dan dat mn post doodleuk wordt genegeerd weet je..


    sorry sorry sorry sorry sorry:$


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Harry

    Ik rende naar de muur toe en liep over het perron. Na een tijdje zag ik Hermione staan. 'Leuke vakantie gehad?' vroeg ik terwijl ik mijn bril recht zette. 'Laten we Ron gaan zoeken.' ik duwde het karretje weer voor me uit en zocht naar Ron. Waar was hij? Toenet was hij er nog. Was hij al in de trein?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik had niet gezien dat we al begonnen waren, dus kan iemand vertellen waar het RPG zich nu bevind en hoe ik in kan voegen?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    [Ik had niet gezien dat we al begonnen waren, dus kan iemand vertellen waar het RPG zich nu bevind en hoe ik in kan voegen?]

    ja hoor, we zijn vanaf het perron begonnen dus als je wilt kan je gewoon beginnen met je personage(s)]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    TheseWords schreef:
    [Ik had niet gezien dat we al begonnen waren, dus kan iemand vertellen waar het RPG zich nu bevind en hoe ik in kan voegen?]

    Op het perron. Gewoon binnen komen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    "goed...niet echt iets gedaan ofzo". Sylver knikte langzaam, en frutte wat aan een los zittend draadje van haar rok, terwijl haar hele jeugdromance met Draco weer aan haar voorbij vloog. Ze draaide het touwtje wat om haar vinger, en liet het weer los, terwijl ze dit wat herhaalden. Maar niets zei. Sinds het uit was, was haar vriendschap met Draco verslechterd, niet meer zoals dat het eerst was. Close? Nee dat waren ze niet meer, iniedergeval, niet meer net zoals vroeger, voordat ze wat kregen maar hij haar uiteindelijk dumpt voor Pansy. Iets wat Sylver nogsteeds niet begreep, maar ze had het er nooit over. "Nee ik ook niet" zei ze uiteindelijk om de stilte te verbreken, waarna ze haar hoofd tegen het raam aan leunden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Hermione
    "Harry!" Begroette ik hem verrast, aangezien ik er van uit ging dat hij al in de trein zat. "Ja, redelijk." Glimlachte ik.
    "En jij?" Vroeg ik hem, terwijl ik ondertussen het perron afspeurde, op zoek naar Ron.

    [Beetje kort, maar ik zit op mijn mobiel. Sorry!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco

    Ik keek naar buiten, de landschappen vlogen voorbij. Vaag knikte ik als teken dat ik haar gehoord had, waarom moest ik Sylver zo nodig dumpen voor Pansy? zelf snapte ik er niks van, In het begin toen ik Pansy leerde kennen was ze aardig en grappig, ik lachte veel met haar en we werden toen steeds closer, maarja...toen had ik Sylver. We gingen steend minder met elkaar om en besloot toen maar om haat te dumpen, Pansy was dolgelukkig toen ik haar vroeg, de eerste weken waren leuk lief en aardig maar langzaam zag ik haar veranderen in een monter, niet letterlijk natuurlijk. En nu zit ik hier tegenover mijn lieve leuke onterechte ex, en zat ik nu opgescheept met een bitch...die er alles aan deed om me niet kwijt te raken

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 13:40 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.