• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?

Kinderen van;

Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    -

Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; Eenhoornpoep

Ares[Max 1]
    - Cole Daniël; Eenhoornpoep

Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

[ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:41 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Perciën Villemon

"V-Villemon." Wist ik moeilijk uit te brengen. Stuurde zij nou net water? En bovenal, stuurde ik net water? Ik begin gek te worden! "Dit is niet echt." Ik kijk naar het meisje. "Nee, jij stuurde net geen water!" Ik wijs naar haar. "Dat deed je niet!" Zeg ik en leg mijn handen in mijn haar. Dan schudt ik wild mijn hoofd.

Ich liebe dich 27.12.23

Celeste Celena Ephira
    'Wie is Percy?' vraag ik. 'Ik ben trouwens Celeste Celena Ephira, dochter van Athene, woon al redelijk lang in kamp halfbloed, jij?' vervolgde ik. Ik keek het meisje aan, hoe wist zij van kamp halfbloed, zou zij... Nee, of misschien toch wel, in iedergeval zou ik het snel horen. Ik staarde naar de grond, waarom moest ik zonodig wat zeggen.

[ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 0:14 ]

That is a perfect copy of reality.

Arlynn Deonna Villemon

Ik kijk de jongen, of beter gezegd mijn broer, kalm aan. 'Ten eerste, houd je mond. Ten tweede, welkom in kamp halfbloed. Mijn naam is Arlynn Deonna Villemon. Ik ben blijkbaar je zus en onze vader is een eikel.' Dan loop ik naar hem toe en geef hem een knuffel.

Happy Birthday my Potter!

Perciën Villemon

"Zus?" Vraag ik als ze knuffelt. Ik sta met mijn handen in de lucht. "Ik héb helemaal geen zus. En Poseidon is niet mijn vader, en ik hield net niet die bol water tegen." Zeg ik ratelend. "Kamp halfbloed bestaat niet, en jij bent een actrice." Zeg ik dan. Ik heb geen idee wat hier aan de hand is, maar ik wil hier zo snel mogelijk weg, het wás leuk voor even.

Ich liebe dich 27.12.23

Arlynn Deonna Villemon

Geërgerd laat ik hem weer los. Hij is dus zo'n ongelovig typje. Fijn.
    'Wat wil je dat ik doe. Je met stenen aan je voeten in een meer gooien, zodat je merkt dat je niet kan verdrinken, omdat water je gehoorzaamt. Of moet ik misschien alle halfgoden hierheen roepen, zodat ze hun krachten kunnen tonen?' vraag ik sarcastisch.

(ik ga slapen. Doei doei)

Perciën Villemon

"Eh-..." Ik kijk Arlynn aan, nadat ze die sarcastische opmerking gaf. "Ik... Nou..." Stamel ik. Water doet wel iets met me, ik vind het leuk en kan lang onder water blijven, maar ik? Een halfgod? Nee! "Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt, ik kán geen halfgod zijn." Zeg ik zacht en draai me om. "Dat is onmogelijk." Ik zet een paar langzame stappen bij Arlynn weg.
    Nee, het kan echt niet, kijk naar me! Ik zie er nieteens uit als ee god... Dat met dat water was een special effect, echt. Ik hield dat niet tegen...

Ich liebe dich 27.12.23

Flo McLiney
    Verbaast kijk ik om me heen. Alles komt nog steeds vreemd over. Mijn vader die een verhaal verteldmove een Griekse godn of zo. Ik wist niet of ik hem moest geloven. Hij had al meede malen bewezen dan hij een leugenachtige klootzak was, en of ik hem deze keer wel moest geloven, wist ik niet. Er zat wel iets in. Ik was anders en dat wist ik, maar een halfgod? Ik was ernog niet uit wn nu werdt ik al naar één of ander kamp gestuurd. Ondanks dat mijn vader echt een eikel was, gaf ik hem meestal toch het voordeel van de tweifel, dus hier was ik nu. Vertwijfeld stond ik op een groot grasveld. Links van me zag ik niemand, rechts al evenmin. Ik hoorde wel stemmen. Omdat ik een iets warmer ontvangst dan dit had verwacht, besloot ik maar te roepen. Ik vertikte het iemand op te zoeken. "Hallo?" mijn stem galmde over zo ongeveer het hele terein. Het enige wat nog mistte was een echo, maar dat hoefde van mij niet per sé. Geduldig wachtte ik op iemand die mij tenminste kon vertellen of alles wat mijn vader had gezegt waar was. Of iemand die dat niet kon, op dit moment maakte dat me weinig uit.

(je mag mijn reservering voor zoon van Zeus wel weghalen (A))

[ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 10:38 ]

First things first, but not necessarily in that order

Elaine Athalia Ephira

Elaine luisterde naar wat het meisje te zeggen had. "D-dus jij...Elaine Athalia Ephira, dochter van Athene" Een glimlach verscheen op Elaine haar lippen, al vanaf zolang ze zich kon herinneren, was ze eenigskind geweest, maar dit dit had ze nooit geweten.

The expert in anything, was once a beginner.

Arlynn Deonna Villemon

'Ik voel mij gevleid dat je denkt dat ik zo goed kan acteren, maar ik zou dus echt nooit van mijn leven actrice willen worden. Iel!' Ik pak zonder aarzeling weer de drietand en steek hem met een soepele beweging in zijn arm. Zoals ik al verwacht had verdwijnen de wonden bijna onmiddellijk. Het speciale is alleen dat de drietand (oftewel het water) de wonden zelf heelt. Hmmm, ik ben dus de verwonder en hij de heler. Nice.
    'Ik weet niet hoe ver de technologie in jouw wereldje is, maar dit kan dus alleen met een computer in een film,' zeg ik simpelweg.

Perciën Villemon

"Wat doe je!" Roep wanneer ze iets in mijn arm steekt, ik grijp ernaar met mijn hand, maar zie dat de verwonding verdwijnt. Met open mond staar ik er naar, ik voelde nieteens de pijn...
    Ik kijk Arlynn verbijsterd aan en slik. "Wacht- Het is geen lulkoek verhaal? Maar hoe kan ik een halfgod zijn? En waarom heeft mijn moeder nooit vertelt dat ik een zus heb?" Vraag ik en blijf haar aankijken. Ik snap er niets meer van, hoe kunnen die verwondingen ineens verdwijnen, en voelde ik het niet?

Ich liebe dich 27.12.23

[Yay, zin in Maandag, dan ga ik met me bff naar Magic Mike :"D]

Ich liebe dich 27.12.23

(Oh! Awesome! Die wil ik ook nog zien (A))

[Omg, ik ook. Channing Tatum:9~]

The expert in anything, was once a beginner.

[Bff is helemaal weg van Alex Pettyfer, en ik Matt Bomer xd En toevallig spelen die twee in die film :D]

Ich liebe dich 27.12.23

(Smelt! Channing Tatum!! :9~:9~)