• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?

Kinderen van;

Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    -

Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; Eenhoornpoep

Ares[Max 1]
    - Cole Daniël; Eenhoornpoep

Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

[ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:41 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[Ik ga morgen naar Amsterdam, dus ik ben er een dagje niet, dat je het ff weet ;)]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

[Jullie hebben wel gemerkt dat ik niet zo snel typ hah, komt omdat ik op me ds zit. Zouden jullie er rekening mee willen houden? Alvast bedankt ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

[Ik kom zo op mijn mobiel dus reageer ook niet zo snel]

The expert in anything, was once a beginner.

SerpentEyes schreef:
    (...)

[Tuurlijk tips & tricks zijn welkom (:]

(het valt mij op dat je wat rare dingen doet met de n achter werkwoorden en bijvoeglijke naamwoorden. Bij een werkwoord in verleden tijd moet er en n achter als het onderwerp meervoud is. Bijvoorbeeld zij antwoordden. Enkelvoud is zonder n. Hij antwoordde. Bij bijvoeglijke naamwoorden voeg je meestal en n toe als het een stof is. Bijvoorbeeld houten kist of linnen doek. Snap je? Als je wilt kan ik morgen ochtend je hoofdstukken wel verbeteren en de verbeterde dingen arceren. Das denk duidelijker.)

Happy Birthday my Potter!

Perciën Villemon

Ik kijk naar het meisje of ik net een varken heb zien vliegen. "Oké, wie spannen er allemaal een complot tegen mij? Mijn moeder kwam ook al met zo een lulkoek verhaal dat ik de zoon ben van de o zo grote Poseidon." Zeg ik en kijk haar aan. "Vertel, wie zitten er in het complot?"Vraag ik en kijk dan ook naar de jongen. Hun zekerweten.

Ich liebe dich 27.12.23

Elaine Athalia Ephira

Verward keek Elaine op naar de jonge tegenover haar. "D-dus jij bent Poseidons zoon?" Nu wist ze dat ze niet de enige was. Elaine keek naar de jonge naast haar en vroeg zich af, of hij ook een half god was. "Trouwens, ik ben Elaine, dochter van Athene"

Perciën Villemon

Ik begin te lachen. "Elaine, meid je bent hilarisch!" Ik leg mijn hand even op haar schouder. "Ik begon het bijna te geloven. Maar waar is jou god ouder nu dan?" Ik kijk om me heen. "Ow, zette die je net af?" Vraag ik dan. Ik vind dit zo grappig, hoeveel zou dat gekost hebben, zoveel acteurs in te huren.
    Ik richt me tot de jongen. "En, van wie ben jij de zoon dan?" Grijns ik.

Ich liebe dich 27.12.23

Arlynn Deonna Villemon

Ik besluit net dat er niemand aanwezig is, als ik een of andere idiote zoon van Amor langs hoor rennen, terwijl hij iets roept over een zoon van Poseidon. Ik vis hem uit de lucht en druk hem tegen een boom aan.
    'Wat zei je net over mijn vader?' vraag ik hem poeslief. Hij kijkt mij met grote angstige ogen aan. Eigenlijk best grappig, vind ik.
    'Er is een jongen waarvan gezegt wordt dat hij de zoon van Poseidon is, mevrouw,' piept hij. Ik laat hem los en haal ui mijn zak water mijn drietand tevoorschijn. Boos been ik richting de uitgang.
    'Wie beweert hier zoon van de machtige Poseidon te zijn?'schreeuw ik over het terrein.

[Ik heb mijn personage ook aangemaakt.]
    Celeste Celena Ephira

Ik loop langs het bos en hoor stemmen, ik kijk en zie een groepje mensen[Perciën, Elaine en die andere jongen waarvan ik de naam vergeten ben] staan. Ik loop naar ze toe en zeg meteen 'Wonen jullie ook in kamp Halfbloed?'
    Ik besef even wat ik heb gezegd en zeg 'Eh sorry van wat ik net zei'

That is a perfect copy of reality.

Perciën Villemon

"Ey eh, mensen het word me hier iets te druk, ik ga-" Ik wijs achteruit en maak me uit de voeten, ik vond het toch niet zo leuk meer. Ik hoorde ineens geschreeuw van een meisjes stem die vroeg wie beweerde de zoon van Poseidon te zijn. "Mijn moeder beweerd dat ik dat ben!" Roep ik droog terug en loop richting het geluid. Echt, dat ik hier nog in trap...

Ich liebe dich 27.12.23

Arlynn Deonna Villemon

Er glijdt heel even een hoopvolle uitdrukking over mijn gezicht, maar al snel kijk ik de jongen achterdochtig aan. Ik vervorm mijn drietand tot een waterbal.
    'Dus je moeder zegt dat hè? Vang dan maar.' Ik gooi de bal in zijn richting en houd mijn adem gespannen in, benieuwd naar zijn reactie.

Perciën Villemon

"Ho ho wacht!" Ik steek mijn handen voor me uit maar voel niet dat er water of iets dergelijks tegen me aankomt. Ik open voorzichtig mijn ogen en zie de waterbol voor mijn handen hangen, snel trek ik ze terug. "Wa- I- Wat deed je!" Brang ik geshockeerd uit, ik kijk naar de bol die op de grond uiteen spat. "Hoe-!" Ik kijk haar aan, geen woorden te weten verzinnen...

Ich liebe dich 27.12.23

Elaine Athalia Ephira

Elaine draaide zich voor de zoveelste keer om en keek percy aan. "Athene, en nee, dat was mijn vader een sterveling. Zoals, een normaal iemand" Elaine draaide zich om, en keek in de ogen van een meisje. "Je hoeft je niet te verontschuldigen, iedereen hier, behalve percy, weet wat kamp halfbloed is. Dus maak je maar geen zorgen"

Arlynn Deonna Villemon

Verbaasd kijk ik naar de waterbol die voor zijn hand stilhoudt en vervolgens op de grond uiteen spat. Snel stuur ik het water terug in mijn water zak. Ik negeer zijn vraag ik bestudeer zijn gelaatstrekken. Hij lijkt inderdaad enigszins op mij.
    'Wat is je achternaam?' Mijn stem klinkt emotieloos, maar vanbinnen voel ik mij zielsgelukkig. Ik heb waarschijnlijk mijn broer en misschien ook mijn moeder gevonden! Kan je nagaan dat ik ntt nog boos in het gras heb liggen mokken.

[Perciën, niet Percy xd]

Ich liebe dich 27.12.23