• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?

Kinderen van;

Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    -

Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; Eenhoornpoep

Ares[Max 1]
    - Cole Daniël; Eenhoornpoep

Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

[ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:41 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[Ik verzin wel wat w8]

Ich liebe dich 27.12.23

Perciën Aldren Villemon

Ik kijk om me heen en besluit maar weer wat te gaan lopen. Tot mijn grote verbazing staat er een meid aan de rand van de weg.
    "Hoi, wat doe jij hier nou? Je lijkt me totaal geen bostype, en reed die auto nou net bij jou weg?" Vraag ik achtereen en kijk haar aan.
    "Ben je gedropt?" Vraag ik dan en kijk in de richting waar de auto opging.

Ich liebe dich 27.12.23

[Abo+ ik schrijf morgen wel als ik terug ben van mijn werk. Moet werken en ben pas tegen 17uur thuis.]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Rider schreef:
    (...)

(Whaha, ik zat echt zo van: Elaine..... die ken ik ergens van. Toen kwam ik erachter dat ik net je nieuwe hoofdstuk had gelezen van Without you en dat meisje natuurlijk ook Elaine heet :') )

Ghehe yes XD Nog bedankt voor reactie trouwens (:

The expert in anything, was once a beginner.

[Okee tot morgen dan ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

Elaine Athalia Ephira

Net als Elaine zich omdraaid om weg te lopen, staat er een jongen voor haar neus, die meteen van alles vraagt. "Ja, dat was mijn vader, en ja ik ben gedropt voor een of ander kamp halfbloed hier ergens...in het bos" Elaine voelde zich een totale gek nu ze waarschijnlijk tegen een wild vreemde vertelde over een zogenaamd kamp dat hier ergens zou moeten liggen. Een blos verscheen op haar wangen. "Ik uhm...je vind me vast gek nu? Is het niet?"

SerpentEyes schreef:
    (...)

Ghehe yes XD Nog bedankt voor reactie trouwens (:

(graag gedaan hoor. Mag ik je trouwens een tip geven?)

Happy Birthday my Potter!

Sunan Taylee

Terwijl ik weer opstond, hoorde ik iemand lopen. Ik besloot om het te negeren en drukte mijn handen weer op de grond. Moeizaam concentreerde ik me en deed mijn ogen dicht. Met alle kracht die ik in me had sprong ik op en mijn handen vlogen omhoog. Ineens stond er een bos. "Eindelijk!" zuchtt ik en ik hoorde meer voetstappen. Ik rende snel naar de voetstappen en stond oog in oog met iemand.

[Hihi]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Rider schreef:
    (...)

(graag gedaan hoor. Mag ik je trouwens een tip geven?)

[Tuurlijk tips & tricks zijn welkom (:]

Cole Daniël

Ik besluit om maar wat rond te lopen. Ik was hier net nieuw. Meteen stond ik stil toen ik stemmen hoorde. Snel liep ik erheen en zag een jongen en een meisje. Ik keek hun met een neutrale blik aan en haalde snel een hand door mijn haar. "Wie zijn jullie?" vroeg ik aan ze.

Perciën Villemon

Ik kijk het meisje aan. "Misschien een beetje, wat is kamp halfbloed?" Vraag ik dan. Het word al maar raarder en raarder. "Ik met trouwens Perciën." Glimlach ik naar haar, nu ook afwachtend naar haar naam. Maar ook naar uitleg van wat kamp halfbloed is, het klinkt wat Harry Potter achtig... Zeker zo een fankamp of zo.
    Er kwam een jongen op ons afgelopen met de vraag wie wij waren. "Perciën." Antwoord ik kalm, het word hier ook steeds drukker...

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 23:12 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[Heeft Cole het tegen Elaine en Percy?]

SerpentEyes schreef:
    [Heeft Cole het tegen Elaine en Percy?]

[Jazeker]

Elaine Athalia Ephira

Elaine zuchtte, ja hoor daar had je het al. "Een kamp voor de kinderen van een god en een sterveling, of te wel een mens.". "Ik klink nu zeker alsof ik mentaal gestoord ben?" De laatste zin kwam zachtjes uit haar mond, terwijl er een blos op haar wangen verscheen en ze naar het gras onder haar schoenen keek.

Eenhoornpoep schreef:
    (...)

[Jazeker]

[Haha okeey, err. ik had net een stukje gepost maar kan hem wel aanpassen?]