• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyson Rush, vampier.
    'Ik weet het, anders word je van school gestuurd maar je weet maar nooit met vampieren of ze hun zelf beheersing wel kunnen behouden,' mompelt de jongen terug, die waarschijnlijk een demon is. Dat herken is aan zijn karaktertrekken.
    ‘Nooit van je ouders geleerd dat fluisteren in gezelschap ongepast is of zo?’ hoorde ik Rylie er doorheen zeggen, maar ik gaf haar geen aandacht.
    “Wat bedoel je daar nou weer mee? Ik kan mijn zelf beheersing heel goed behouden, anders lag zij allang zonder bloed op de grond, gozer.” Siste ik hem toe en ik wees naar Rylie. Alsof elke vampier hetzelfde is.
    'Laten we het er maar op houden dat iedereen hier gek is,' richtte hij zich tot Rylie. En ook ik keek naar haar. Ze rolde haar ogen toen de demon dit verteld had. 'Vast, en dan niet op de positieve manier. Nu wil ik 't weten: wat is er met dat mensenmeisje gedoe, en die leraren die het over de magie en shit hebben?'
    Ik grinnikte vals. Ach, meisje toch. Ze weet echt niet wat hier gaande is. Ik ben van plan om wijselijk mijn mond te houden, voordat ik domme antwoorden ga geven dat mijn 'schooljaar' kan kosten. Dat kan me niet zoveel schelen eigenlijk dat ik dan van school wordt getrapt, maar mijn vader is erg genadeloos met dat soort dingen.
    Ik pakte een sigaret uit mijn pakje en trok mijn leren jacket uit waardoor diverse tatoeages te zien waren. Een enorme duivelse slang op mijn bovenarm sierde mijn halve arm.
    Ik stak mijn sigaret aan met een aansteker die versierd was met doodskoppen en pin-up girls. Toen gaf ik een vragende blik naar de demon en hield mijn pakje sigaretten voor hem. “Leg jij het haar uit of moet ik het gewoon bot doen?” Vroeg ik doodkalm met verveelde stem.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Avelin Cyrille June

    "Dat moet ik een opzoeken in de bibliotheek.". Ik grinnikte, en voelde Lukas zijn ogen over mijn lijf glijden. "Hm, zo te zien ben je erg geïnterresseerd." Ik rolde van het bed af en stond op, waarna ik hem aankeek en mijn hoofd schuin hield. "Er is vast wel een bibliotheek in deze school." zei ik terwijl mijn rechter mondhoek omhoog krulde in een scheve grijns."Dus waar wachten we nog op" Ik liep naar de deur, en maakte deze open, waarna ik hem open hield.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Elena Yana Bennett
    Ik bijt even op mijn lip en denk even na. Het is de eerste keer in mijn leven dat ik erover moet praten. Over het pesten en over Samantha. Ik begin over het pesten. 'Mijn moeder is overleden bij mijn geboorte en mijn vader wil me het liefst dood dus eigenlijk is dit de eerste keer dat ik daarover praat.' ik adem even in en ga verder 'Ik heb al op verschillende scholen gezeten en altijd liep het op hetzelfde uit. Ik werd gepest in elkaar geslagen, had geen vrienden, en werd naar een volgende school gestuurd omdat mijn vader weer een andere baan had. De laatste school was de ergste die ik ooit heb gehad.' zonder dat ik het doorheb ben ik weer beginnen huilen. 'Olivia was de ergste pestkop die ik ooit al ben tegengekomen. Toen ik 3 was is mijn zus vermoord en opengesneden. Olivia kwam het blijkbaar te weten en ze heeft... kijk zelf maar.' het word me even te veel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    Will spreidt zijn armen. 'Welkom op deze magische school, sterveling,' grijnst hij waarna hij terug richting de kamer loopt. Zeker weten dan hij gek is.
    Ik kijk hem niet begrijpend na en kijk om me heen. Okee, de meeste mensen hier hebben iets aparts maar dat betekend nog niet gelijk dat ze magisch of zoiets zijn. Uiteindelijk loop ik Will maar achterna. 'Hoe bedoel je een magische school?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas keek even van de kaart,"Ho wacht, ik bedoelde niet meteen." wierp hij tegen maar stond toch op. "Laten we gaan." zei hij grijnzend en liep door de muur heen. Dat was wel een cool ding, je kan gewoon door muren en voorwerpen heen lopen zolang je je gedachte daarop concentreert. "Waar eerst beginnen?"


    kindness is never a burden.

    Avelin Cyrille June

    Avelin sloot de deur achterzich, en grinnikte toen Lukas uit het niets uit de muur kwam. "Cool" grinnikte ze, en begon met hem te lopen, nou ja, zij loopten. Avelin dacht na, waarbij de kleine bijbehoorende frons op haar gezicht verscheen, en ze op haar onderlip beet. "Hmm...misschien beneden?" Ze keek hem vragend aan, terwijl ze glimlachte. "Aangezien boven alleen maar slaapkamers zijn, denk ik,"

    [Ik ga proberen om in de Zij vorm te schrijven ipv de Ik vorm]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Micael Adrian Whittemore - demon
    'Nooit van je ouders geleerd dat fluisteren in gezelschap ongepast is of zo?’ zegt Rylie maar voordat ik daar op kan reageren zegt vampier al iets.
    'Wat bedoel je daar nou weer mee? Ik kan mijn zelf beheersing heel goed behouden, anders lag zij allang zonder bloed op de grond, gozer,' sist hij en hij wijst naar het meisje. Ik haal mijn schouders op. Als hij het zegt.
    ;Vast, en dan niet op de positieve manier. Nu wil ik 't weten: wat is er met dat mensenmeisje gedoe, en die leraren die het over de magie en shit hebben?' zegt Rylie over mijn 'iedereen hier is gek' opmerking.
    Vampier grinnikt en haalt een sigaret te voorschijn. Daarna trekt hij zijn leren jacket uit waardoor verschillende tattoos zichtbaar worden waaronder een slang. Stoer hoor.
    Nadat hij zijn sigaret heeft aangestoken met zijn aansteker waar doodskoppen en pin-up girls staan kijkt hij me vragend aan en houdt hij het pakje sigaretten voor. Ik grijns even en haal een sigaret uit het pakje, vis zijn aansteker uit zijn handen en steek daarmee de sigaret aan.
    'Leg jij het haar uit of moet ik het gewoon bot doen?' vraagt vampier kalm en verveelt.
    Ik neem een trek van de sigaret en kijk daarna naar Rylie. 'Kortweg gezegd: Je zit op een school voor magische wezens. Weerwolven, vampiers,' ik werp een korte blik op vampier. 'Dat soort shit'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will lachte,"Schat, ik weet niet of je het doorhebt maar deze school is niet normaal. Hij zit vol monsters." Will draaide zich om naar Skyler en stak zijn hand uit. "William Stevens Hyde, eerste klas vampier, geboren in 1864 te Burlington, North Carolina."


    kindness is never a burden.

    Virgo Dules demon
    aarzelend pak ik haar mobiel en kijk naar de foto, er ligt een vermoord meisje op met een opengesnede keel. Ik frons even, waar ik vandaan kwam gebeurde er ergere dingen, maar ik kon begrijpen dat dit voor een meisje zoals elena heel erg was en vooral als het je zus was. Jeetje ze zal eens moeten weten wat er met mijn familie was gebeurd, daar zou ze nachten lang van wakker liggen. Ik ga naast haar zitten en sla een arm om haar heen.' Elena, het komt wel goed, blijf niet hangen in het verleden, je bent op een nieuwe school en probeer een nieuwe start te maken, oke?'

    Francina Starks vampier
    'Helaas daar heb ik geen zin in, het geeft ook van die vervelende wonden, niet?' ik kijk haar nu wel recht aan.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:45 ]


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett |Sterveling|
    Ik knik. 'Ik probeer het echt maar dat lukt niet als zulke mensen je op de feiten drukken. By the way: hier ben ik alweer de vreemde eend in de bijt. Ik hoor hier niet dus het zou me niet verbazen als het weeral gebeurt, dat pesten.' ik grinnik even kort. Of ik ga dood voeg ik er in gedachten aan toe. Nou ja liever sterven dan nog een dag gepest worden. Oke ik denk pessimistisch op dit moment maar wat zou je zelf als je in mijn schoenen zou staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naya Wednesday, Weerwolf.
    Naya hief haar hoofd op en keek het meisje aan. Ze gromde even laag en diep. "Hou je kop, wil je." mompelde Naya en haalde haar Ipod uit haar nachtkastje. Ze koos voor een random liedje van Radiohead, Creep en zette de muziek op maximum volume zodat ze de vampier niet meer kon of moest horen.


    kindness is never a burden.

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Schat, ik weet niet of je het doorhebt maar deze school is niet normaal. Hij zit vol monsters,' lacht Will.
    'Vol met gekken bedoel je,' mompel ik zacht.
    Hij draait zich om en steekt zijn hand uit. 'William Stevens Hyde, eerste klas vampier, geboren in 1864 te Burlington, North Carolina'.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op maar neem zijn hand wel aan. 'Juist, een vampier dus. Glinster je ook in de zon of heb je andere "magische" krachten?' vraag ik sarcastisch. 'En als je een vampier bent, bewijs het maar,' voeg ik er aan toe waarna ik hem mijn pols voorhoud en hem uitdagend aan kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Virgo Dules demon
    'pfff, anders sla ik ze wel neer.' Ik grinnik even. 'Elena hoe kan je nou weten dat je hier een vreemde bent, je bent er ongeveer al 3uur? En er zijn echt wel gekkere mensen die in deze school rondlopen.' Ik lach even hardop en wijs naar mezelf.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett |sterfelijk|
    'Virgo? Ik ben gewoon.' zeg ik tegen hem. 'Ik ben geen heks of zo. Daarom ben ik hier de vreemde.' Ik weet dat hij me nu zal mijden of zo of van me walgt maar ik lieg niet graag tegen mensen. Tegen leerkrachten? Dat is iets anders maar tegen leerlingen haat ik het. Liegen. Ik doe het bij hen alleen om mijn pijn te verbergen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francisa Starks vampier
    Oke ik begon nu echt nijdig te worden, ik zette mijn ipod nog wat harder en probeerde haar zo goed mogelijk te negeren.


    On wednesdays we wear black