• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dashed schreef:
    (...)

    (ja x3)


    |O maar Naya is al in de kamer. Nevermind ik laat haar wel naar de kamer gaan. (: |


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)

    |O maar Naya is al in de kamer. Nevermind ik laat haar wel naar de kamer gaan. (: |


    (oww foutje :$ ik dacht dat ze in de aula was :p )

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:49 ]


    On wednesdays we wear black

    Avelin Cyrille June

    "Oorlogen? Moorden?" "Uit welke eeuw kom jij." Ik grinikte, en keek hem aan. "Van deze tijd, en zoals je wel hebt gemerkt is geschiedenis niet mijn sterkste punt.". Ik keek toe hij Lukas een hap van de appel nam, waarna ik het zag verdwijnen zomaar in het niets."Het lost op in mijn maag," "Ik verteer niks" zei hij gewoontjes, alsof het het normaalste van de hele wereld was.Ik grinnikte "Dus je proeft en voelt het ook niet?" Ik draaide mijn hoofd weer richting het plafond, waarna ik even nadacht over de manier waarop Lukas zou leven. "En als je dan een meisje wil kussen, hoe zit dat dan? Ga je dan ook dwars door haar heen?" vroeg ik nieuwschierig.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Dashed schreef:
    (...)

    (oww foutje :$ ik dacht dat ze in de aula was :p )


    |Nah, ze is niet nieuw dus word ze niet verplicht. XD Geef me even.|


    kindness is never a burden.

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will trok een wenkbrauw op. "Wat bedoel je vreemd?" vroeg hij en haalde een pakje sigaretten uit zijn jas. "Vind je het erg als ik rook?" vroeg hij en keek naar Skyler. Zonder haar antwoord af te wachten nam hij er één uit het pakjes en stak het aan met zijn gouden aansteker met tijgerprint. "Ook één?"


    kindness is never a burden.

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas lachte,"Niet je sterkste punt hé." grijnsde hij en deed een wenkbrauwwiebel. "Ik proef het wel maar op de een of andere manier voel ik mezelf niet slikken." zei hij en fronste zijn wenkbrauwen. "En als je dan een meisje wil kussen, hoe zit dat dan? Ga je dan ook dwars door haar heen?" vroeg Avelin waardoor Lukas moest lachen. "Ja, ik ga dan dwars door haar heen. Daarom ook de handschoen. Zou kan ik mensen aanraken." Hij zuchtte. "Het is vreselijk." zei Lukas.


    kindness is never a burden.

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Zuchtend kijk ik of ik nieuwe smsjes heb. Olivia. Ik frons mijn wenkbrauwen. Wat moet die bitch nu weer? Ik open het berichtje maar heb direct spijt als ik het open. Mijn gsm valt uit mijn handen en als versteend blijf ik zitten en kan me niet bewegen. Wie doet er nu zoiets? De foto van mijn vermoorde zus staat op mijn geheugen gegrift. Dat is wat ze heeft doorgestuurd. Een foto van haar lijk. Het is zoveel jaar geleden gebeurt. Ik was 3 dus als iemand zei of ik zussen had zei ik gewoon dat ik enigskind was maar welk onmens stuurt nu iemand een foto van een lijk besmeurt met bloed. Zachtjes snik ik en beef ik over mijn lichaam. Ik probeer het te verbergen. Madeleine moet het niet zien en die jongen helemaal niet.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Wat bedoel je vreemd?' vraagt Will terwijl hij een wenkbrauw optrekt. Dan haalt hij een pakje sigaretten uit zijn jas. 'Vind je het erg als ik rook?' vraagt hij waarna hij gelijk al één opsteekt. 'Ook één?'
    Ik schud gelijk mijn hoofd. 'Ik rook niet,' zeg ik met een lichte glimlach. 'Maar ik bedoelde vreemd als in dat gebruik van weerwolven en vampieren, ik bedoel dat is toch een beetje raar als je dat in een welkomspraatje gebruikt? Wel grappig maar alsnog'. Ik haal mijn schouders op. 'Ik vind het gewoon raar'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naya Wednesday, Weerwolf.
    Toen Naya terugkwam van de kantine met een potje yoghurt was ze niet alleen in haar kamer. Er was nog een meisje in de kamer. Een vampier. "Wat doe jij hier?" vroeg Naya bot. Het kon haar niks schelen of ze het meisje wel of niet kende. Vampiers en weerwolven, dat klikt niet.


    kindness is never a burden.

    Virgo Dules demon
    Ik dommel net een beetje in als ik op een gegeven moment iemand zachtjes hoor huilen, ik kijk verward op naar het meisje elena, Ik rek me uit en gaap even.'oke, is er wat?' Ik kijk haar vragend aan.


    On wednesdays we wear black

    Avelin Cyrille June

    "Niet je sterkste punt hé." zei hij grijnzend waarna hij zijn wenkbrauwen wiebelden. Ik grinnikte en gooide zachtjes mijn kussen naar hem maar ook die ging er dwars door heen. "Ja, ik ga dan dwars door haar heen. Daarom ook de handschoen. Zou kan ik mensen aanraken." Ik grinnikte, en boog mijn hoofd een kwartslag terwijl ik nog steeds naar het plafond staarden. "Hm, best interressant...vooral appart" zei ik grinnikend. Naast me slaakte Lukas een zucht, waarna ik hem aankeek."Het is vreselijk." zei hij. Ik knikte langzaam, niet dat ik het kon begrijpen want ik was niet dood. Maar ik snapte aan de ene kant zijn kwelling wel. Een raar gevoel verscheen in mijn lichaam, ik wist niet wat het was, waarschijnlijk medelijden. "Hm, ergens, snap ik het wel. Het lijkt mij ook vreselijk" Ik keek hem aan waarna er een kleine glimlach op mijn lippen verscheen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik schrik een beetje en veeg mijn tranen weg ook al maakt het niet zo veel uit. 'Niets.' zeg ik ook al klinkt het niet overtuigend. 'Sorry dat ik je wakker maakte.' ik voel me een beetje schuldig. Hij wil slapen en ik maak hem wakker. Ik zou hem nog gelijk geven als hij me zo slaan.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Ik heb mijn post aangepast, of zei ik dat al?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Francisa Starks vampier
    Oke fijn, opgescheept met een weerwolf. Ik knakte even met mijn vingers en ging toen gewoon verder alsof ik niet wist dat het onbekende meisje een weerwolf was.'Mijn spullen opruimen, dat zie je toch?' ik zette een hele grote maar vooral ook een fake glimlach op.


    On wednesdays we wear black

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will keek Skyler aan alsof ze niet goed snik was. Ze is ook niet goed bij haar hoofd, dacht hij. "Dat is toch normaal?" zei hij traag en vergat zelfs even de brandende sigaret in zijn handen. "Wat bén je?" voegde hij daar met gespleten ogen aan toe.

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas knikte traag,"Nog 274 jaar." mompelde hij en keek even naar buiten. Maar toen gooide hij zijn appel weg in de prullenbak en keek Avelin aan. "Genoeg over mij, vertel over jou. Waarin verander je als je boos bent? Dat Veerlo ding? Leg uit." zei hij en glimlachte breed.


    kindness is never a burden.