• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.

Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy

Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn

Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit

Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12

Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:45 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

William Stevens Hyde, Vampier.
    Will grinnikte,"Gekke mónsters." corrigeerde hij Skyler. "Je denkt te veel aan Twilight." zei Will grijnzend. "Ik ben niet zo'n mietje als Edward Cullen. Je wilt bewijs?" vroeg Will,"Je krijgt bewijs." Will deed zijn mond open en de scherpe hoektanden waren nu duidelijk zichtbaar. Will beet in zijn eigen pols en toonde die aan Skyler. "Zie je?" vroeg hij en keek toe hoe de wonde vanzelf weer toegroeide. "Geen bloed, geen pijn, geen wond."

kindness is never a burden.

Virgo Dules demon
    'Dat wist ik al, ik weet echtwel hoe een mens zich gedraagt en ik weet dat gewoon.' ik frons even.'De meeste magische mensen zijn altijd heel arrogant en denken dat ze alles zijn.' ik wees naar madeline voor een voorbeeld.' ik heb niks tegen mensen hoor.' zeker niet tegen hele mooie mensen meisjes, voegde ik er in mijn gedachte's aan toe, maar ik zou elena niet gebruiken.

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:04 ]

On wednesdays we wear black

Rylie Jazlyn Salome – Sterveling.
    De jongen trok zijn leren jack uit, waardoor verschillen tatoeages zichtbaar werden, jongensdingen zoals pin up girls en dat soort shit. Ik zuchtte al geïrriteerd toen ik het merkte. Sukkel.
    Hij pakte een sigaret uit zijn pakje en hij hield Micael het pakje ook voor. Gingen ze nu serieus roken in de fucking aula? Are you fucking kidding me? Ik ben niet van de regeltjes, maar roken in de aula? Waar mensen eten en alles? Nee, bedankt, ik hoef geen vieze stinkstok te ruiken als ik aan het eten ben.
    Ik zet dus een stap achteruit en sla mijn armen weer over elkaar, terwijl ik eerst Micael aankeek en toen de andere jongen, waar ik nog steeds de naam niet van ken. ‘Leg jij het haar uit of moet ik het gewoon bot doen?’ Hij vroeg het met een doodkalme en verveelde stem, waardoor ik hem voor zijn hoofd wilde slaan, maar ik hield me in en wachtte af.
    De jongen nam een trek van de sigaret en keek vervolgend naar mij, waardoor ik mijn donkere ogen op die van hem richtte. ‘Kortweg gezegd: Je zit op een school voor magische wezens. Weerwolven, vampiers,’ Hij wierp een korte blik op de jongen waar ik voor stond en ik rolde mijn ogen. Yeah right. ‘Dat soort shit.’
    Verveeld keek ik hem aan, waarna ik de andere jongen aan keek en toen kon ik het niet meer houden en barste ik in lachen uit, waarna ik ze allebei lachend aankeek. ‘Denken jullie nu serieus dat ik in deze onzin geloof? Het is voor zover ik het weet geen één april hoor, dus houd die grapjes maar voor jullie,’ Grinnikte ik nog half en keek Micael toen aan. ‘Maar goed, stel dat áls ik het zou geloven: wat ben jij dan voor “shit”?’ Vermakelijk trok ik mijn wenkbrauw op, als teken dat hij me maar moest verassen. Ik geloofde er toch geen shit van.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Elena Yana Bennett |Sterveling|
    Ik glimlach naar hem. Een gemeende glimlach die ik maar zelden laat zien.
    'Trouwens Madeleine valt nog mee.' lach ik en duw hem zachtjes tegen zijn schouder.
    'Nou ja zover ik haar ken.' voeg ik eraan toe;

Skyler Noëlle Haynes
    'Gekke mónsters,' verbeterd hij me grinnikend. 'Je denkt te veel aan Twilight.' grijnst hij dan "Ik ben niet zo'n mietje als Edward Cullen. Je wilt bewijs? Je krijgt bewijs'. Hij doet zijn mond open waardoor er een stel scherpe hoektanden zichtbaar worden waarna hij in zijn eigen pols bijt en die vervolgens aan mij laat zien. Will beet in zijn eigen pols en toonde die 'Zie je?' vraagt hij. 'Geen bloed, geen pijn, geen wond'.
    Of hij spreekt de waarheid of hij maakt gebruik van instant special effects. Helaas is de kans groter dat het het eerste id. Als ik nou nog een horror van zou zijn had ik dit waarschijnlijk helemaal geweldig gevonden. Maar hij is tenminste geen twilightachtige vampier, dat scheelt.
    'Dus je bent echt een vampier?' vraag ik nog steeds met lichte ongeloof. Ik haal verward een hand door mijn haar en kijk hem onderzoekend aan. 'Kan je nog meer behalve wonden die vanzelf genezen, zoals veranderen in een vleermuis of zoiets?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Virgo Dules vampier
    'Kijk uit met haar,ik ken dat soort meisjes.' Eigenlijk iets te goed, maar daar ging ik elena niet over vertellen. Ik grijnsde even, 'Als ik je vertel wat ik ben moet je me niet gaan haten, oke?' ik kijk haar twijfelend aan.

Will lachte,"Vanaf nu noem ik je clichémeisje. Je denkt teveel aan die verhalen als Dracula etc. Nee, ik kan niet veranderen in een vleermuis-" Will stopte abrupt. "Wacht je bent niet bang van me?" vroeg hij verbaasd en trok de mouw van zijn jas terug naar beneden. De sigaret was hij al helemaal vergeten en stak nu nutteloos tussen zijn wijs- en middelvinger.

Elena Yana Bennett |sterfelijk|
    'Ik haat niet snel mensen behalve als ze Olivia heten.' grinnik ik. 'En trouwens ik weet al van vampiers en weerwolven door het rooster van de school. Dus... wat ben jij?' Ik glimlach. Dit fascineert me wel.

SerpentEyes schreef:
    Avelin Cyrille June

"Dat moet ik een opzoeken in de bibliotheek.". Ik grinnikte, en voelde Lukas zijn ogen over mijn lijf glijden. "Hm, zo te zien ben je erg geïnterresseerd." Ik rolde van het bed af en stond op, waarna ik hem aankeek en mijn hoofd schuin hield. "Er is vast wel een bibliotheek in deze school." zei ik terwijl mijn rechter mondhoek omhoog krulde in een scheve grijns."Dus waar wachten we nog op" Ik liep naar de deur, en maakte deze open, waarna ik hem open hield.

The expert in anything, was once a beginner.

Vigro Dules demon
    ik aarzelde even. Ik had er zelf geen problemem mee, maar andere vatte dit weleens wat anders op.'demon'

SerpentEyes schreef:
    Avelin Cyrille June

Avelin sloot de deur achterzich, en grinnikte toen Lukas uit het niets uit de muur kwam. "Cool" grinnikte ze, en begon met hem te lopen, nou ja, zij loopten. Avelin dacht na, waarbij de kleine bijbehoorende frons op haar gezicht verscheen, en ze op haar onderlip beet. "Hmm...misschien beneden?" Ze keek hem vragend aan, terwijl ze glimlachte. "Aangezien boven alleen maar slaapkamers zijn, denk ik,"

[Ik ga proberen om in de Zij vorm te schrijven ipv de Ik vorm]

|O sorry, ik had wat geschreven maar blijkbaar gewist. |
    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    "Daar heb je een punt." zei hij en liep de trap af. Nu ja, liep. Hij zweefde eigenlijk zo'n 5 millimeter boven de grond maar dat zag niemand. "Of we vragen het gewoon aan die plakkerige dame van het secretariaat." zei Lukas lachend. Maar schudde toen zijn hoofd,"Daar is niks spannends aan.

Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Vanaf nu noem ik je clichémeisje. Je denkt teveel aan die verhalen als Dracula etc. Nee, ik kan niet veranderen in een vleermuis-' Hij stopt ineens met praten. 'Wacht je bent niet bang van me?' vraagt hij verbaasd.
    Ik haal mijn schouders op. 'Zolang je me maar niet aanvalt ben ik ook niet bang voor je, maar ik ben niet zo snel bang. Geloof me, met sommige dingen die ik heb mee gemaakt wordt ik niet bang voor een vampier,' antwoord ik. 'Zou ik bang voor je moeten zijn dan?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Elena Yana Bennett |Sterfeling|
    Ik zwijg even. Wat ik over Demonen heb gehoord zijn alles behalve goede dingen maar je moet ook bedenken dat die boeken door mensen zijn geschreven die gelovigen bang willen maken en gelukkig ben ik geen gelovige. 'Oke.' grinnik ik. 'Eén ding. Je drinkt geen bloed en rijt toch geen lichamen open he?' Ik lach zachtjes maar meende het ergers ook wel serieus.

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:22 ]

[laatste zin aangepast]

Will keek met nieuw respect naar het sterfelijke meisje die zojuist de ontdekking had gedaan dat ze op een kamer sliep met een bloedzuiger die haar in 3 tellen kon vermoorden. "Nee, ik ben vegetarisch." zei Will en dacht dan weer over wat hij zei van Twilight.