• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.

Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy

Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn

Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit

Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12

Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:45 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Vigo Dules demon
    Oke ik stond voor mijn kamerdeur en liep naar binnen om mn teen te stoten tegen een mega jacuzzi.'AUW,gvd,' ik hield mijn teen vast en liet me zakken op mijn bed. Kan een demon nouw nooit gewoon rust hebben?

On wednesdays we wear black

Madeleine Price

De demon stootte zijn teen tegen de jacuzzi en begon te schelden. Ik kon niets anders doen dan heel hard lachen. En dat deed ik dus.
    "HAhahahahhahahhahha. What the faack ben jij aan het doen dude?"

If we burn, you burn with us. <3

{Waneer is het volle maan? toevallig vanavond? (A)}

Eeron || Weerwolf

'Ehm.. Geen idee' Geef ik toe, 'Eten halen? Ik heb honger' Zeg ik grijnzend, normaal zou ik in mijn eentje ergens zitten, maar haar gezelschap beviel me wel, en het was in iedergeval beter dan alleen.

{

}

Don't be like the rest of them, darling

Vigo Dules demon
    Ik negeer haar, want ik wou maar 1 ding op dit moment en dat was, slapen. Ik loop naar de andere kant van de kamer doe mijn broek en shirt uit pak een joggingsbroek uit de kast en mijn mobiel en loop naar mijn bed om daar op neer te ploffen en nog even op mijn mobiel te liggen kloten.

[:9~ stop it, you.]
    Catherine - demon
    Oh, dat had voor mij geen nut. Als ik mijn maag écht wou vullen, had ik een mens nodig. Ik grinnikte even, en knikte uiteindelijk maar.
    ''Waar wil je eten halen?'' vroeg ik hem, aangezien we meerdere opties hadden: Hier op school blijven en eten van de kantine halen, of pizza bestellen, of naar een snackbar,...

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Micael Adrian Whittemore - demon
    Het meisje, Rylie, dat geïrriteerd was weggelopen staat nu weer voor de vampier.
    'Die leraren zijn ook al gek. Wat is het probleem?' zegt ze.
    'Misschien ligt het wel aan jou en begin je gek te worden,' antwoordt vampier sarcastisch en ik kan het niet laten even zacht te grinniken.
    'Relax, ik doe niets,' mompelt hij dan tegen mij.
    'Ik weet het, anders word je van school gestuurd maar je weet maar nooit met vampieren of ze hun zelf beheersing wel kunnen behouden,' mompel ik terug.
    'Laten we het er maar op houden dat iedereen hier gek is,' zeg ik tegen Rylie.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik doe mijn schortje en topje aan en kom de kamer binnen waar ik de jongen op zijn bed zie liggen... in zijn pyama? Ik schud even mijn hoofd en zie dat Madeleine in een Jacuzzi zit. 'Zalig.' lach ik zachtjes en loop dan naar mijn bed. 'Nu al slapen? Het is nog niet eens middag.' oeps, zei ik dat hardop? Blijkbaar wel.

Rylie Jazlyn Salome – Sterveling.
    Hij had zijn ogen gesloten en opende deze weer toen hij mijn stem hoorde, hij zuchtte. ‘Misschien ligt het wel aan jou en begin je gek te worden,’ antwoordde hij sarcastisch naar me toe en ik keek hem dodelijk aan. Seriously? Begon hij nu echt sarcastisch te doen tegen míj?
    Niet dat het me wat uitmaakte, het feit dat ik sarcastisch was en hij dat tegen mij gebruikte, dat deerde mij echter wel. ‘Jij begint gek te worden als je de volgende ochtend wat mist,’ bedreigde ik hem op een sissende toon en ik keek hem hierbij aan.
    Hij keek echter naar de jongen, Micael en haalde zijn schouders op. Hij mompelde wat maar ik kon het niet horen. ‘Nooit van je ouders geleerd dat fluisteren in gezelschap ongepast is of zo?’ siste ik verder en ik sloeg mijn armen weer over elkaar. Wat had iedereen hier toch?
    Ik trok mijn wenkbrauw op toen Micael wat terug fluisterde en ik gromde hoorbaar, toen wende hij zich naar mij. 'Laten we het er maar op houden dat iedereen hier gek is,' Ik rolde mijn ogen en keek Micael uitdagend aan.
    'Vast, en dan niet op de positieve manier. Nu wil ik 't weten: wat is er met dat mensenmeisje gedoe, en die leraren die het over magie en shit hebben?'

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:42 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Vigo Dules
    'Ten eerste, dit is niet mijn pyjama en ten tweede, ik ben moe.' ik ga rechtop zitten en kijk naar het onbekende meisje.'Wat is je naam?'

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:20 ]

Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Elena.' zeg ik en pak mijn dagboek weer uit de schuif van mijn nachtkastje.
    Ik zoek even naar mijn stylo en zie hem tot mijn frustratie nergens. 'Waar is er een stylo?' mompel ik en kijk om me heen. Misschien in mijn kleine tasje.

[mijn topics]
    [Sorry, was er de hele dag niet. Wat heb ik gemist?]

"We accept the love we think we deserve."

Vigo Dules demon
    'Hier' ik grabbel wat in mijn nachtkastje en gooi haar een pen toe, ik draai me om en ga op mijn rug liggen met mijn handen achter mijn hoofd om heel eventje te slapen.

Silvanaa schreef:
    [mijn topics]
    [Sorry, was er de hele dag niet. Wat heb ik gemist?]

uhm ik geloof alleen de toespraak van de leraren voorderest niet echt heel veel :)

Dashed schreef:
    (...)

uhm ik geloof alleen de toespraak van de leraren voorderest niet echt heel veel :)

[oke, bedankt.
    @bisous: was jou personage(micael) eigenlijk de kamer al binnen geweest? xd]

"We accept the love we think we deserve."

Elena Yana Bennett
    'Dank je.' glimlach ik en ga terug op mijn bed zitten. Ik pak mijn dagboek en begin verder te schrijven. Ik was daarnet begonnen met een beschrijving van de school en de leerlingen. Er is veel te beschrijven.