• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vigro Dules demon
    Ik lach even.'Dat eerste niet nee.' Ik kijk grijnzend naar haar gezicht voor haar reactie.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:27 ]


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett |Sterfelijk|
    'Tof nu slaap ik vast geweldig goed vannacht' Ik grinnik even. Door zijn grijns is het wel duidelijk dat hij dat niet doet. Of ja toch niet op school, zie dat hij van school word getrapt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyson Rush, vampier.
    Ik nam een trek van mijn sigaret, terwijl ik het gesprek volgde tussen de demon en Rylie. Opeens begon Rylie in barsten uit te lachen en ze keek ons beiden lachend aan. 'Denken jullie nu serieus dat ik in deze onzin geloof? Het is voor zover ik het weet geen één april hoor, dus houd die grapjes maar voor jullie,' grinnikte ze nog half en keek de demon toen aan. 'Maar goed, stel dat áls ik het zou geloven: wat ben jij dan voor “shit”?' Ze trok vermakelijk haar wenkbrauw op, wachtend op het antwoord van de demon. Goed, ze geloofde er dus niets van. Maar ja, dat is dan haar eigen pakkie 'an. Het boeide me niet zozeer, ze komt er wel achter dat we gelijk hebben.
    Ik seinde de kantinevrouw dat ze nogmaals hetzelfde goedje voor me moest meenemen en ze kwam er meteen aanlopen met het rode drankje wat ik er net ook op had. 'Je had zeker niet genoeg aan dat beetje?' Vroeg ze vermakelijk.
    “Hoe raad je het?” Vroeg ik sarcastisch. En ze gaf het aan me.
    'Je zit al zolang op deze school, ik ben benieuwd wanneer je er nou eindelijk vanaf gaat.' Antwoordde ze.
    Ik grinnikte om haar antwoord en nam een slok van mijn drinken. De kantinevrouw is opzich wel chill. Ze maakt niet zo'n heisa van alles, dus ook niet van 't roken in de aula.
    “Vraag maar aan me pa en als ik geen streken meer uithaal bij die receptievrouw, maar dat is gewoon een heks.” Zei ik met doodkalme stem. Tsja, maar dat is ze ook echt. De receptievrouw is ook echt een heks.
    De kantinevrouw had haar bekende gezicht weer op dat ik niet zo moest praten over haar en ik trok mijn wenkbrauwen omhoog van verbazing. Het is ook gewoon zo. Ik mag d'r niet en zal ik nooit doen ook, maar ik zei er niets over tegen de kantinevrouw.
    'Dit keer wel betalen, jongen.' Zei ze toen maar.
    Ik grinnikte en ik reikte naar mijn jacket om een zwart biljet eruit te halen. Ja, dat biljet was zo'n gratis vampierending ofzo, waarmee je gratis drankjes kon halen. Ik had er nog maar twee en dit was dus mijn een-na-laatste.
    Ik keek naar de demon. “Moet jij nog wat?” Vroeg ik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Nee, ik ben vegetarisch,' zegt Will.
    Ik grinnik even. 'Ik ben ook vegetarisch maar onze begrippen daarvan zijn erg anders. Jij eet, nouja drinkt wat ik juist niet eet,' zeg ik. 'Maar goed, als ik heel eerlijk ben heb ik liever dat je je tanden in schattige konijntjes zet dan in mij'. Ik denk na over het idee. Ergens heb ik juist liever dat hij zijn tanden in mij zet dan in schattige konijntjes. Ik kan tenminste tegen een stootje, schattige konijntjes niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will grinnikte en deed de deur van hun kamer open. Hij ging op de bureaustoel zitten. "Ik zal de konijntjes je groeten doen." zei hij. "Maar hoe ben je op deze school beland?" vroeg Will geïnteresseerd en wiegde heen en weer op de draaide stoel.


    kindness is never a burden.

    Avelin Cyrille June

    Lachend schudde ik mijn hoofd. "Nee, nee dat is inderdaad het verre weg van spannend." Samen met Lukas liep Avelin de trap af naar de beneden verdieping, ze keek wat rond. "Kom we nemen die gang!" Ze draaide zich een kwartslag naar links, en begon voor Lukas uit een gang in te lopen, opzoek naar de bibliotheek. Na 10 minuten gelopen te hebben, verloor ze haar geduld en draaide zich om en stopte. "Dit duurt me te lang. ik kan altijd mijn charmes gebruiken om het uit een nerd te halen?"

    {Doesn't matter ^^]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Vigro Dules demon
    'Anders pak je maar een chocokoekje' om het duidelijker te maken pak ik nog een koekje en prop hem in 1 keer naar binnen.'Maar elena, je moet weten dat ik niet zo aardig ben voor....meisjes.' ik kijk naar madeline als een dier die naar zijn prooi kijkt.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:36 ]


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett |sterfeling|
    'Player?' vraag ik hem grinnikend. Virgo is gewoon een jongen zoals een ander met het verschil dat hij een demon is en aardig tegen me is. Ik pak nog een koekje. 'Je doet wat je wil maar ik wil hier geen gebroken Madeleine.' zeg ik tegen hem nu serieus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Micael Adrian Whittemore - demon
    'Denken jullie nu serieus dat ik in deze onzin geloof? Het is voor zover ik het weet geen één april hoor, dus houd die grapjes maar voor jullie,' grinnikte ze nog half en keek de demon toen aan. 'Maar goed, stel dat áls ik het zou geloven: wat ben jij dan voor “shit”?' zegt Rylie.
    De kantinevrouw komt er aan en begint te praten tegen Tyson en ik richt me op Rylie.
    'Ik ben een demon,' antwoord ik simpel. 'Maar goed, als je het niet wil geloven. Je komt er vanzelf nog wel achter dat wij gelijk hebben en jij dus niet,' voeg ik er schouderophalend aan toe. Ik wil haar reactie wel eens zien als ze er achter komt dat dit echt is. Ik heb zo het idee dat ze het óf heel kalmpjes in zich op neemt óf helemaal gaat flippen. Dat laatste zou natuurlijk het leukste zijn.
    'Moet jij nog wat?' vraagt vampier dan. Ik kijk zijn kant op en zie dat hij nieuw "bloed" in zijn handen heeft. 'Bloed zeker,' grinnik ik. 'Nee, ik bedankt daar voor'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas schoot in de lach. "Heb jij even veel geduld." zei hij lachend en gaf Avelin een por. Voor zover dat mogelijk was want zijn elleboog ging dwars door Avelin's zij heen. Meestal gaf het de levenden een kriebelend gevoel maar sommigen voelde een pijnlijke steek en weer anderen niks. Ligt eraan welk wezen je bent, dacht Lukas. "Doe maar," zei hij en grijnsde. "Vraag het anders aan Nerdie Arnold." Lukas wees naar een jongen die verdiept zat in een boek. "Hij weet alles over deze school en woont bijna in de bib."


    kindness is never a burden.

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Ik zal de konijntjes je groeten doen,' zegt Will terwijl hij op een bureaustoel in onze kamer gaat zitten. 'Maar hoe ben je op deze school beland?' vraagt Will dan op een geïnteresseerde toon.
    Ik doe de deur licht en ga op mijn bed zitten. 'You should go ask my parents,' antwoord ik. 'Ik heb echt géén idee. Voor zover ik weet ben ik geen vampier, weerwolf of één of andere elfje'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Virgo Dules demon
    Oke ze had me door, maar ik had nu eenmaal mijn zinnen op madeline gezet en het was heel lastig voor een demon om zijn "prooi" te laten gaan. 'Ik zal me best doen.' zei ik dan toch maar tegen elena.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:44 ]


    On wednesdays we wear black

    Avelin Cyrille June

    Een giechel verliet Avelin haar mond toen Lukas zijn elleboog door haar zij heen ging. "Dat kietelt." Avelin volgden Lukas zijn vinger, die uitkwam bij een jongen met een bril die zat te lezen in een boek. Een zucht verliet haar lippen. "Hmhm, ik doe het wel, anders komen we er nooit." Avelin grinnikte. Ze maakte de eerste twee knoopjes van haar shirt los, en gooide haar haren wild over haar schouder. Eigenlijk, was er vrij weinig nodig, omdat ze een Veela was, maargewoon...voor de zekerheid. "Watch and learn" Avelin liep richting Arnold, die op de grond zat, en ging op haar knieën voor hem zitten "Hi...Arnold, was het toch?". Niet veel later, liep Avelin terug naar lukas en grinnikte. "Raad eens wie er weet waar de bieb is"


    The expert in anything, was once a beginner.

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Nu was hij echt geïnteresseerd in Skyler. "Ik ken je ouders niet dus dat zal niet zo makkelijk zijn." zei Will grappend. "Maar welke lessen ga je dan volgen? Als ik goed heb opgelet kreeg elk wezen zijn eigen les. Zelfbeheersing voor weerwolven, vliegles voor gevleugelde wezens, geuren verdragen voor vampieren -mij dus- of spreuken voor heksen en tovenaars?" Voor zover Will wist was Skyler was geen van die 4.


    kindness is never a burden.

    15][url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137670]TOPIC 3[/url][/15


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'