• Hallo allemaal!

    Ik ga binnenkort aan een Stylinson beginnen en ik heb daar rollen voor nodig. Alleen ik wil niet dat jullie met geheel fictieve karakters komen, ik wil dat jullie een bekend persoon nemen en daar een persoonlijkheid bij verzinnen.

    Ik heb nodig:

    Naam persoon: (moet dus een beroemdheid zijn)
    Foto:
    Persoonlijkheid: (dus de fictieve persoonlijkheid die jij bedacht hebt)
    Extra info: (niet verplicht)

    Een paar beroemdheden die sowieso al in het verhaal gaan voorkomen zijn: One Direction, Little Mix & All Time Low, als je nog leuke suggesties hebt voor een persoonlijkheid van een lid uit een van deze bands mag je dat ook gewoon doen.

    Ik hoop dat jullie lief zijn en een paar personages voor me willen invullen!

    Xx. Anouk


    no alarms and no surprises

    Ik heb geen idee of dit goed is maar ik wil het wel proberen. (:

    Naam persoon: Edward Christopher Sheeran
    Foto:


    Persoonlijkheid: Aardig, geen opschepper, soms best verlegen en soms juist druk.
    Extra info: -

    Hoop dat het goed is...
    xx


    Don't worry, you won't be lonely

    helemaal top hoor haha ;) x


    no alarms and no surprises

    Naam persoon: Bailee Madison ( 14 Jaar)

    Foto:


    (link= http://greatest-people.com/data_images/gallery/bailee-madison/bailee-madison-01.jpg )

    Persoonlijkheid: Ze is een lieve en vrolijke meid die wel heel nieuwschierig is. Ze is helemaal dol op paarden en word helemaal blij als ze er 1 ziet.

    Extra info: Ze heeft stiekem een crush op Cody Simpson

    Hoop dat het goed is^^

    Naam persoon: Victoria Justice

    Foto:


    (Link= http://www.eftekasat.net/pmg/pix_edadasastew/2708/Victoria_Justice_359.jpg )

    Persoonlijkheid: Ze is heel betrouwbaar en dat hebben mensen gauw door, een vrolijke meid die verliefd is op 1 van de jongens. Ze doet alles voor haar vrienden en komt voor ze op. Ariana Grande is haar beste vriendin

    Extra info: -

    Naam persoon: (moet dus een beroemdheid zijn): Jade Amelia Thirlwall
    Foto:


    Persoonlijkheid: (dus de fictieve persoonlijkheid die jij bedacht hebt): Prettig gestoord, lief, stoer, verliefd op 1 van de 1D-boys.
    Extra: Lou's beste vriendin.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 19:21 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa