• De meeste van jullie weten wel dat ik Pim van MakeBelieve heel leuk vind. Nou gisteren waren we aan het lollen op twitter. Ellen is mijn vriendin en Bram is van Only Seven Left:

    Pim zei: Zal ik mijn bretels aan doen?
    Bram zei: Maar dan wel zonder shirt! ^^
    Ellen zei: Ik ben het met bram eens. :P
    Ik zei: Ja ik ook!
    Ik zei: Wij willen Pim shirtloos! :D
    Pim zei: Ik luister naar niemand, en al helemaal niet naar Bram en Anouk, onderkruipsels! Haha. ;)
    Ik zei: Nu voel ik me zwaar beleding! :’(
    Pim zei: Nou ok, ik luister alleen naar bram omdat hij z’n hete donder is! (grapje) :P
    Ellen zei: Is Anouk geen hete donder dan?
    Pim zei: Jawel, ;) beschuitje eten Anouk?
    Ik zei: Jaa graag! :D

    dit is ongeveer wat we zeiden.


    Nou ik dus helemaal blij dat Pim zo tegen me deed enzo. Begon hij op msn ineens uit het niets tegen me te praten (doet hij normaal nooit), hij vroeg of ik wilde cammen (en ik hoorde net van iemand die hem al langer kent dat hij dat nooit vraagt aan fans). Maar ik heb dus geen cam, maar we hebben gezellig gekletst en hij feliciteerde me ook met het feit dat ik aangenomen ben op het Koning Willem I College school voor Media, Art & Performance in Den Bosch. Daarbij stuurde hij een kus poppetje. Dus ik helemaal in de wolken, hoor ik daarna dus van Jolien dat hij me een schatje vind! O.O

    Alleen wat probleempjes, hij is like 22 en ik 16, er zijn 2 meiden ook stapel op hem en die zijn veel ouder en ik zou niet snappen waarom hij mij leuk zou moeten vinden. Welke 22 jarige dude valt nou op een meisje als mij, wtf. En nu voel ik me dus weer kut ._.

    I don't know what to do.... En als jullie Pim kennen of Bram. NIKS ZEGGEN OKAY? (6)

    Even ter informatie, het gaat niet om het feit of hij me nou wel/niet leuk vind. Maar om hoe ik me nu voel, tenopzichte van hem.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 16:35 ]


    -

    Liefde kent geen leeftijdgrens (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Don't worry girl. (flower)
    Zo groot is het leeftijdsverschil niet eens en achja, gewoon afwachten! (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mijn ouders vermoorden me als ik met een 22 jarige thuis kom hoor! XD


    -

    Ravel schreef:
    Liefde kent geen leeftijdgrens (:

    Kan hij niet door voor achttien? :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    BK schreef:
    Mijn ouders vermoorden me als ik met een 22 jarige thuis kom hoor! XD

    Dan hou je het eerst zo wat 'geheim' of anders dan lieg je over leeftijd,wel erg eigenlijk(A).Of je zegt 'liefde kent geen leeftijdsgrens' want dat is ook zo.

    Ehm, ja. Naja, weetje, Pim kan je ook gewoon heel erg aardig vinden. Een soort van fan/goede vriendin snap je? Omdat je zo gek bent van MakeBelieve enzoos.


    Life is hard and then we die

    Ik wil niet lullig overkomen of zo: Maar weet je zeker dat ie je echt leuk vind?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ravel schreef:
    Liefde kent geen leeftijdgrens (:

    Oh, en zeg even als je in Den Bosch bent, ik woon namelijk zo'n tien minuten van CW1 af (':


    your eyes are like stars in the night.

    PUKKELxDING schreef:
    Ehm, ja. Naja, weetje, Pim kan je ook gewoon heel erg aardig vinden. Een soort van fan/goede vriendin snap je? Omdat je zo gek bent van MakeBelieve enzoos.

    Ja dat kan natuurlijk ook. Maar dit gaat like om mijn gevoel nu. Ik heb echt het gevoel dat ik hoteldebotel ben x]


    -

    Ravel schreef:
    Liefde kent geen leeftijdgrens (:


    Tanya is de beste.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Oh, en zeg even als je in Den Bosch bent, ik woon namelijk zo'n tien minuten van CW1 af (':

    Oeeh leuk! :D


    -

    Net zoals de anderen zeggen: liefde kent geen leeftijd. Je moet gewoon met hem blijven praten, en het hem misschien eens zeggen - later?
    Of je vraagt gewoon eens, wat hij nou van jou verwacht. Ookal is dat kinda... moeilijk om te doen.

    Zo groot is het leeftijdsverschil nou ook weer niet =)
    Ik zeg niks, maar dat weet je ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    Zo groot is het leeftijdsverschil nou ook weer niet =)
    Ik zeg niks, maar dat weet je ;)

    Nou, 6 jaar is aardig wat. Haha, nee ik weet wat je denkt denk ik O.o


    -