• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.

Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy

Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn

Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit

Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12

Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:45 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Virgo Dules demon
    'nee je maakte me niet wakker.' Lieg ik. 'Ik kreeg honger, En toen hoorde ik je huilen.' Ik loop naar mijn tas en haal daar een dubbel pak chocolade koekjes uit.'Jij ook?' en houd het voor haar neus.

On wednesdays we wear black

Naya Wednesday, Weerwolf.
    "Dat zie ik ook wel," zei Naya geërgerd ,"Maar wat doe je in mijn kamer?" vroeg ze en gooide het yoghurt bekertje weg samen met het plastieken lepeltje. Naya had geen behoefte met een vampier de kamer de delen en ze was ook niet van plan dat te verbergen.

kindness is never a burden.

Elena Yana Bennett |sterveling|
    Dankbaar pak ik een koekje. Ik laat mijn gsm gewoon op de grond liggen. Al ligt hij er maanden, jaren ,eeuwen ik pak hem niet meer op. Anders zie ik die vervloekte foto weer. Ik knabbel wat aan het koekje. Chocolade is het beste middel tegen verdriet.

Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    Will kijkt me aan alsof ik gek ben.
    'Dat is toch normaal?' zegt hij langzaam. Volgens mij begin ik niet degene hier die gek is.
    'Wat bén je?' vraagt hij dan met gespleten ogen.
    'Zover ik weet ben ik een meisje,' antwoord ik. Als hij dat niet kan zien kan hij maar beter een bril kopen.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Avelin Cyrille June

"Genoeg over mij, vertel over jou. Waarin verander je als je boos bent? Dat Veerlo ding? Leg uit." Ik draaide mijn hoofd weer een kwartslag en keek hem aan, waarna ik een wenkbrauw op trok en even na dacht voor een moment."Hmmm...iets over mij...Het is zowiezo een aangeboren iets, niet gebeten of gemerkt, gewoon aangeboren, mijn moeder is het ook, en haar moeder ook, en zo verder. En als ik boos word...mijn ogen het felste blauw, terwijl scherpe tanden in mijn mond ontstaan, meestal grom ik dan ook nog, maar dat lichteraan hoe boos ik ben." zei ik grinnikend.

The expert in anything, was once a beginner.

William Stevens Hyde, Vampier.
    Will rolde met zijn ogen en zuchtte,"Dat zie ik ook wel." zei hij en glimlachte geforceerd. Toen viel hem wat in en Will begon luid te lachen. "Je bent toch niet zo-ééntje hé." zei hij en keek geamuseerd naar Skyler.

|O-ké, volgens mij wist Will al dat Skyler een mens was :/ but nevermind, dom van mij. (x |

Francina Starks vampier
    'we zijn roommates, cool toch?' om het woordje "we" te versterken, wijs ik naar haar en mij. Ik pak mijn ipod uit mijn tas en liep naar mijn bed, ik ging er languit op liggen en negeerde het feit dat er een weerwolf heel erg naar mij aan het staren was.

Virgo Dules demon
    'Schuif eens op.' Ik ging naast elena zitten en stak mijn hand uit,'Vigro.'

Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    Hij rolt met zijn ogen en zucht. 'Dat zie ik ook wel,' glimlacht hij geforceerd waarna hij begint te lachen. 'Je bent toch niet zo-ééntje hé,' zegt hij en hij kijkt me geamuseerd aan.
    'Zo eentje als in wat?' vraag ik verbaasd. Serieus, wat heb de jongens hier met raar doen? 'Ik snap er echt helemaal niks van waar je het nu over hebt'.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Elena Bennett.' glimlach ik door de tranen heen en pak zijn hand voorzichtig vast. 'Maar dat wist je al.' voeg ik er grinnikend aan toe. Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik op 1 dag zoveel gepraat heb, en eerlijk gezegd? Het bevalt me wel. Het laat me me beter voelen, meer op mijn gemak.

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:21 ]

Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas was erg geïnteresseerd in Avelin. "Dat moet ik een opzoeken in de bibliotheek." zei hij en knipte met zijn vingers. Hij keek Avalin aan, onderzoekend om meer te weten te komen. Niet dat hij ooit meer zou kunnen weten door enkel naar haar te kijken. "

"You've gót to be kidding me." zei Naya zuchtend en stampte de kamer terug uit. Hier ging ze het niet bij laten. Ze liep naar het secretariaat en ging bij de baliedame klagen om het feit dat ze "- een kamer moet delen met een vampíer!" De dame zei dat ze er niet veel aan kon doen en dat de kamers al gevormd waren waarna Naya boos een stapel papieren omver duwde en in haar kamer -waar nog steeds de vampier inzat- op haar bed ging zitten. Mokkend.

William Stevens Hyde, Vampier.
    Will spreidde zijn armen. "Welkom op deze magische school, sterveling." grijnsde hij en liep terug naar hun kamer.

Vigro Dules demon
    Ik kauw op mijn 3de koekje en bood elena nog een koekje aan. 'Wil je erover praten?' ik wijs naar haar gsm.

Francisa Starks vampier
    'Missie mislukt zeker?' ik grijns even en blader nog wat door het tijdschrift wat ik aan het lezen ben.

[jeez jullie gaan echt snel! ik was er vanmiddag niet; kleine samenvatting?]

The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

"Ga jezelf bijten, bloedzuiger." zei Naya bitter en haalde haar telefoon uit haar tas. Vanavond was het volle maan dus zou ze zeker om 6 uur het bos in gaan. Naya legde de oude Nokia aan en zag dat ze 3 berichten had. Van haar moeder en beste vrienden. Ze vroegen alle drie of alles oké was.