• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Okee, dit is het raarste welkomspraatje die ik ooit heb gehoord,' mompel ik tegen Will.
    School of Magic, woedebeheersing voor weerwolven, vampiers? Kom op zeg, wat is dat nou weer voor een bullshit. Het is origineel bedacht, dat wel maar ik denk dat iedereen hier te oud is voor dit soort sprookjes.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 16:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Ik ga naar de kamer terug.' glimlach ik tegen Madeleine en sta op. Ik loop terug naar de kamer en pak een shortje en een topje uit de kast. Even douchen. Ik loop naar de badkamer en leg mijn kleren op de lavabo en doe de deur dicht. Ik zucht als ik geen sleutel zie en zet de douche aan. Ik kleed me uit en haal mijn kleine oorbellen uit mijn oren en leg het samen met mijn armbandje op mijn kleren. Ik pak een handdoek uit de handdoekenla en stap onder het warme water.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Catherine - demon
    ''Daar hou ik je aan.'' grijnsde ik.
    Ik genoot van het koele briesje dat langs mijn haren streek, en keek een tikkeltje geërgerd naar de grijze wolken die de zonnestralen hinderden.
    ''Het lijkt er op dat het zo gaat regenen.'' mompelde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    | Ik ga nog es zwemmen. Ben terug rond 8, 9 uur. (x |


    kindness is never a burden.

    Eeron || Weerwolf

    'Daar hou ik je aan.' zei ze grijnzend, 'Het lijkt er op dat het zo gaat regenen.' mompelde ze na een blik op de grijze wolken te hebben geworpen. 'Zullen we naar binnen gaan? Ik denk dat ze wel klaar zijn met die welkoms speetch'


    Don't be like the rest of them, darling

    [Heb ik iets gemist? :3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Catherine - demon
    ''Sure.'' antwoordde ik, en net toen ik opstond vielen er dikke druppels uit de hemel.
    Het begon steeds harder te regenen, en ik lachte even. Ik was niet van suiker gemaakt, en in tegenstelling tot de meeste meisjes vond ik dit echt geen ramp.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rylie Jazlyn Salome - Sterveling.
    De uitleg was afgelopen en de leraren liepen weg, waarna de leerlingen snel in groepjes de aula uitliepen. Ik rolde mijn ogen, want wat was dat nu weer voor een stomme welkomstpraatje?
    Geïrriteerd liep ik terug naar de jongen met de rode vloeistof in het bekertje. Ik ging weer voor hem staan op een gepast aantal meter afstand. 'Die leraren zijn ook al gek. Wat is het probleem?'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Madeleine Price

    Ik manifesteer mezelf weer terug naar mijn kamer (Het koste een paar pogingen, maar het lukte). "Elena? Heb je er problemen mee als ik even een jacuzzi in de kamer manifesteer? Dan haal ik hem daarna weer weg."
    Ze hoorde me niet doordat ze aan het douchen was. Ik manifesteerde een mooie jacuzzi midden in de kamer, kleedde me om in een zwarte bikini en dan spring ik erin.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 17:27 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Aragog schreef:
    Catherine - demon
    ''Sure.'' antwoordde ik, en net toen ik opstond vielen er dikke druppels uit de hemel.
    Het begon steeds harder te regenen, en ik lachte even. Ik was niet van suiker gemaakt, en in tegenstelling tot de meeste meisjes vond ik dit echt geen ramp.


    Eeron \\ Weerwolf

    Damn.. regen, niet dat ik het heel erg vond om nat te worden maar het was net zoiets als je een hond buiten neerzet, hij zal proberen binnen te komen of in elk geval een enigsins droge plek zien te vinden. Toen we de school in waren haal ik mijn hand door mijn haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik reageer zo, even eten ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [abo, heb net vier uur glee zitten kijken nu ben ik een gleek want dat waren de eerste afleveringen ^^ ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Oke, klaar met eten. Ik ga nu reageren. :'3]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tyson Rush.
    Ik kreeg een waarschuwende blik van de jongen die er bij zat, terwijl Rylie voor me ging staan. Ik gaf hem een blik met dat ik niets zou doen, dus dat hij niet bang moest worden en richtte me weer naar Rylie.
    'Waar the heck sloeg dat mensenmeisje nu weer op? Wat bedoel je daarmee?' Snuift ze spottend. 'En ik beslis echt zelf wel of ik een gewaagd antwoord terug geef, het kost me heus mijn leven niet. Doe normaal.' Ze liet haar hand weer zakken en ik kreeg alleen maar een geniepige glimlach op mijn gezicht, voor de rest zei ik niets.
    Dan schraapt de jongen zijn keel. 'Gaan jullie nu echt de eerste dag al gelijk ruzie maken? Maar goed,' vervolgt hij als hij naar Rylie kijkt. 'Hoe raar het ook klinkt, hij heeft gelijk. Je kan beter niet bij iedereen zo'n gewaagd antwoord geven. De meeste hier zijn nou niet bepaald lieverdjes en ik weet zeker dat je ze niet aan kan. Maakt niet uit of je nou wel of niet een paar karatelessen hebt gehad.'
    Ik gaf Rylie een zie-je-wel-blik en ik moest mijn harde, bulderende lachen voor me houden. Ze was weggelopen vlak voordat ik wat kon zeggen en de uitleg was begonnen. Hamburger en Mrs. Sprew stonden al op het podium en spraken ons toe. Of nouja, mij niet. Kon deze speech nog in mijn slaap navertellen.
    Ik leunde tegen de muur aan en legde mijn benen over elkaar. Mijn ogen doe ik dicht en nam nog het laatste slokje van mijn rode goedje.
    Na een tijdje hoorde ik een boel gestommel en weer gepraat, dus opende ik mijn ogen weer. 'Die leraren zijn ook al gek. Wat is het probleem?' Hoorde ik opeens een bekende stem zeggen. Ik keek voor me en zag Rylie weer.
    Ik zuchtte. “Misschien ligt het wel aan jou en begin je gek te worden,” antwoordde ik sarcastisch met een laconiek gezicht.
    Ik keek naar de jongen die er nog steeds bijstond en ik haalde mijn schouders op. “Relax, ik doe niets.” Mompelde ik, zodat hij het alleen kon horen en Rylie niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Eeron \\ Weerwolf

    Damn.. regen, niet dat ik het heel erg vond om nat te worden maar het was net zoiets als je een hond buiten neerzet, hij zal proberen binnen te komen of in elk geval een enigsins droge plek zien te vinden. Toen we de school in waren haal ik mijn hand door mijn haar.

    Catherine - demon
    Ik glimlachte. Oké, dat zag er schattig uit.
    ''Dús, en nu?'' vroeg ik, een tikkeltje verveeld. Mijn tas stond nu ergens weg te rotten in mijn kamer, en ik had eerlijk gezegd nog geen zin om die uit te pakken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''