• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [xD ow oke, gaat beetje te snel soms xD]

    [Iemand Jayson?]

    Julie Lia Adams

    'De Hip Hop zaal?' vraag ik haar. 'Daar is een goede bas, dus dat is goed voorje ritme' vervolg ik en ik loop die kant op. 'Hij klinkt aardig' zeg ik en ik kijk haar even ondezoekend aan. 'Ja die van ons was ook wel aardig. Niet te maar gewoon aardig' zeg ik en ik kijk even naar mijn schoenen. Eigenlijk wasmijn outfit best raar, ik bedeol ikwas verlegen, maar toch deed ik Hip Hop. Best raar eigenlijk, maar ach weetje ik vond het leuk en daar ging het om. Toch?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    'De Hip- Hop zaal is goed. En ja, hij is ook aardig.' Ik loop achter haar aan en kijk om me heen. 'Ik heb alleen geen idee waar die is, behalve in de klassieke danszaal ben ik nog nergens geweest. Behalve buiten en de eetzaal dan. Ook ben ik in de jongenszaal geweest, maar dat zijn maar kleine delen van de campus.' Ik kijk haar aan en glimlach. 'Hoe ben je op deze school terecht gekomen?' Daar was ik wel benieuwd naar, want hoe durft zo'n verlegen meisje zich wel voor zoiets op te geven?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    'Mijn broer heeft me opgegeven' beantwoord ik haar vraag. Ik loop naar een deurtoe en open hem. 'Hier is het!' zeg ik vrolijk en ikmloop de trap af naar beneden. Ik pak mij iPhone en een draadje uit mijn tas en gooi mijn tas ergens achter de zaal in. Ik klik het licht aan en kijk in de spiegel. Ik doe mijn knot opnieuw en loop dan naar de instalatie. Ik plug mijn iPhone eraan en zet hem aan. dan zoek ik een lekker nummer en wacht totdat Amy Klaar is.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    'Dat is dan een slimme actie van je broer.' Ik glimlach en gooi mijn tas in een hoek. Ik denk dat voor deze stijl op gympen beter is, dus laat ik mijn gympen aan. Ik kijk haar afwachtend aan. Beniuewd hoe ik het zou gaan doen. Ik kijk om me heen. Deze zaal was heel anders dan de klassieke danszaal. 'Ik ben er klaar voor,' grinnik ik. Ik kijk haar afwachtend aan. 'Maar ga er niet vanuit dat ik het gelijk goed doe. Het is totaal iets anders,' lach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    'Dat geeft niet, het komt vanzelf goed' zeg ik.'Vertrouw me maar'. Ik grijns naar haar en begin dan met een makkelijke choreo die steeds word herhaald. Ik kan haar niet gelijk al een moeilijke chereo aan leren. Ik doe dit al vanaf kleins af aan dus is het voor mij een eitje, maar als je net begint kan dit best lastig zijn. Ik glimlach naar haar en de muziek begint lekker de zaal te vullen. Eerst klonk het nogal hol maar nu begon het lekker te klinken. Ik pakte de afstandsbediening van de airco en zettte hem op zacht. Daarna ging ik weer naast Amy staan en danste weer verder op de muziek en de makkelijke choreo.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach als ik haar lippen op de mijne voel 'Ik hou van je.' hoor ik haar opeens zeggen en ik glimlach en ze drukt haar lippen nog een keer tegen de mijne "En ik hou van jou" zeg ik terug en open mijn ogen even om haar aan te kijken en ik meende het met heel mijn hart en glimlach liefjes naar haar en druk mijn lippen ook zachtjes tegen de hare gewoon een klein kusje en dan nog een en nog een paar voordat ik haar nog glimlachend aan kijk en kijk even weg voordat mijn telefoon af gaat en ik hem snel op neem en ik mijn broer zijn stem hoor en ik zucht voordat ik het bed afspring en even naar Alice gebaar dat ik zo weer terug was en loop de meisjes slaap zaal uit en leun tegen de muur terwijl ik even met mijn broer bel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk even toe hoe ze de danspassen doet en slaak een zucht. Als je iets wilt kan het ook, dus dan moet ik er voor gaan! Ik kijk even goed hoe ze de dans doet en doe haar dan na. De muziek vult mijn oren en hoewel ik er nooit op dans, klinkt de muziek wel lekker. Ik glimlach en herhaal de passen is ze voordoet. Iets goed kunnen is vaak oefenen, dat had ik nu wel geleerd. Ik kijk haar even aan. 'Hoe doe ik het,' vraag ik aarzelend


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    'GOed, alleen wel wat stijfjes' zeg ik zachtjes. Ik wou haar niet meteen afschrikken. ' Het ag wat losser' zeg ik dan en ik doe ze nog een keer voor. Ze deed het best goed voor een beginner, je kon alleen wel zien dat ze klassiek deed. Ik grinnikte zacht. 'Je mag lekker hangen, weetje wel? Altijdndie groepjes "hangjongeren" die hangen ook altijd, dat mag jij ook doen.' zeg ik rustig. Niet dat ik nooit tot die groepjes behoorden. Met hun danste ik altijd op de straat, we werden somsgevraagd om op boulevrads te dansen en dan verdienden we er een beetje geld mee. Of we gingen met een pet langs.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik knik. 'Ik heb dus nooit bij een hanggroep gezeten, maar ik ga het proberen.' ik leun wat meer achterover en doe alle pasjes wat losser. 'Dit is eht lastig. Het is het tegenover gestelde van elkaar!' Ik kijk haar lachend aan. 'Zal ik je morgen mijn dansstijl een beetje leren. Anders heb je twee hele verschillende dingen op een dag leren. Dat is erg verwarrend denk ik.' Ik kijk haar glimlachend aan en doe de passen nog een keer. Dit keer ging het volgens mij al wat soepeler.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    Ik glimlach en klap in mijn handen als ze het speopeler doet. 'Heel goed' zeg ik vrolijk en ik zoek een ander liedje.m'Zal ik je een choreo aanleren?' vraag ik aan haar en ik beweeg een beetje op de maat. Eigenlijk is dit wel leuk les geven. Ikbedoel je kan het zelf bedenken, de choreo en zo dus dqt is erg leuk. Ik trek mijn vest uit en gooi hem ergens de zaal in. 'Ik kan wel iets lenigns' zeg ik grinzend. Ik pak mijn been en houd hem gestrekt langs mijn oor. 'Dat heb ik mezelf aangeleerd' zeg ik vrolijk en ik kijk naar haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik glimlach trots. Misschien was ik toch nog niet zo hopeloos... 'Een choreo lijkt me leuk,' glimlach ik. Ik kijk bewonderend toe als ze haar been langs haar oor legt. Ik grinnik. 'Nou, dan zal het niet zo moeilijk worden om jouw klassiek te leren.' Ik lach en kijk haar afwachtend aan. 'Begin maar, ik doe je zo goed als mogelijk na.' Ik wacht geduldig af en glimlach naar haar. Het verlegen meisje was verdwenen en ik mocht haar echt!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Fv naar de bouwmarkt)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Laatste reactie van Wesley/Daevon?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''