• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:21 ]


    El Diablo.

    Quinn

    "Tuurlijk niet," Zei ik in een poging het voor Damon op te nemen. "Dat zou hij toch nooit doen? Ik bedoel maar als hij er op betrapt wordt, is zijn carrière voorbij."
    De gedachte alleen al dat iemand uit mijn omgeving drugs zou gebruiken, liet me walgen.
    Ik kon tegen veel dingen, maar niet tegen mensen die drugs namen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [lama ik kan nog ff als ik ff niet reageer tis de comp van mn oma]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Dat zei ik ook helemaal niet.' zuchtte ik waarna ik weer naar Rachel keek. 'Best, doe maar. Ik heb geen idee hoe dat allemaal moet.' zei ik waarna ik dat zei besefte ik dat het een beetje kortaf klonk, ook al was het niet zo bedoeld.

    Mitchell

    'Doe ik ook niet,' zei ik tegen Lizz. 'Ik doe toch niks met die gevoelens.' zei ik terwijl ik begon te eten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik kijk naar Puck.
    'Weetje, je hebt nog gelijk ook' mompel ik.
    'Someone, give me vodka!' grijns ik.


    El Diablo.

    Noah Puckerman:
    'Ik heb gewoon altijd gelijk.' grijns ik
    Ik loop naar de minibar en haal er twee flessen vodka uit
    mijn maag draait meteen om bij het ruiken van de geur
    maar dat is gewoon in het begin.
    en geef een fles aan Santana


    Music is my life

    Santana

    Ik open de fles, en snuif de heerlijke geur van vodka op.
    Ik zet mijn lippen aan de fles, en begin er met grote slokken van te drinken..


    El Diablo.

    Finn

    Ik keek verbaasd naar Puck en Santana, gaan ze nou serieus in de ochtend vodka drinken? 'Gaan jullie het nou serieus doen ook?' vroeg ik verbaasd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Ja, wat zie je ons anders doen, van een glas melk zuipen' mompel ik, en rol kort met mijn ogen.
    Tja, het is ochtend en ik heb een kater. Dan heb ik niet een al te goed humeur..


    El Diablo.

    Finn

    'Oké..' mompelde ik sarcastisch. Ik ging me er niet meer mee bemoeien en liep maar weer naar Blaine toe. 'Ik heb met Rach gepraat, en ze had beloofd om vanavond met hem te praten. Dus er is nog hoop.' zei ik, en ik hoopte maar dat dat hem opvrolijkte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    'Anders wat?' vraag ik sissend en geef weer een klap op zijn wang met mijn hand. Met een snelle beweging pak ik mijn zakmes uit mijn broekzak en hield het tegen zijn keel. 'Als jij gewoon braaf naar me luistert, dan gaat er niets gebeuren met je ex-vriendje' dreig ik en kijk hem kil aan. 'Jij wou persee Blaine jaloers maken en verdriet doen. En dan gaan we ook goed, totdat het hem breekt en hij de pijn verdient, wat jij hebt gevoeld in deze maanden' zeg ik gemeen en glimlach kil naar hem. Blaine zou het krijgen en Kurt was ik nog lang niet klaar.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik voelde weer een klap tegen mijn wang, en meteen begon mijn wang pijnlijker te branden. Ik wist zeker dat mijn wang nu vuurrood was. Ineens voelde ik iets scherps en kouds tegen mijn keel. Het was een mes.. Ik luisterde naar wat hij zei en antwoordde niets meer. Het enige waar ik kon denken was aan Blaine. Ik keek doodsbang uit mijn ogen en was verlamd van angst.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    'Mooi' zei ik tevreden en en berg mijn zakmes op. 'Jij gaat dit lekker vinden en je kreunt dat je het lekker gaat vinden en Blaine moet het hier vandaan horen, begrepen' dreig ik en maak zijn broek los en trek ruw aan zijn broek en boxer, zodat het uit gaat. Snel doe ik ook mijn broek en boxer uit. Ruw duw ik hem op zijn buik en sprijd zijn benen. 'En als ik je niet hoor kreunen en mijn naam noemen, geef ik je weer een klap' zeg ik boos, maar opgewonden. Ruw stote ik naar binnen en begin hard te stoten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik had amper een besef van wat er nou precies gebeurde en voelde hem ineens hard binnen in me stoten dat het pijn deed. Ik sloot mijn ogen en kreunde luid van pijn. Ik dacht alleen aan Blaine. Ik wilde hem niet meer jaloers maken, ik wilde gewoon in zijn armen liggen. Dat hij me troostte en zei dat alles goed kwam. Maar dat kon niet meer, anders zou Steven hem iets aan doen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ga even eten, kom zo terug! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Okay, smakelijk (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.