• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:21 ]


    El Diablo.

    [hahaah oke anders kan ik hem zo wel ff smsen ofzo]
    rachel
    "zijn arm gebroken?" ik kijk hem even ragend aan. Daar wist ik ook nog niets van. "ow mitchell of ie lang kan komen" ik zucht even. " ik snap verdomme niet waarom hij niets gezegd heeft" roep ik ietswat boos maar ook gekwetst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik zag aan Rachel dat ze bozig was en een beetje gekwetst. Ik zuchtte en bleef over haar rug wrijven. 'Lieverd, hij heeft er vast een goede reden voor.' probeerde ik haar te troosten. 'En wat betreft Mitchell,' ik zuchtte, ik moest hem nog steeds niet echt maar ik moest niet zo jaloers doen. 'Ik vind het niet erg als hij komt.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht "ik ga hem nu smsénn dat ik hem vandaag nog wil spreken en wat Mitchell ik vin het zielig wanthij heeft niet echtte vrienden ofzo" ik zucht even. Kurt, ik heb alles al gehoord maar ik moet met je vanavond praten. RNormaal deed ik altijd xx R maar daar ha ik nu geen zin in.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ik hoop dat jij wel kunt doordringen,' zuchtte ik waarna en met mijn ogen rolde. Natuurlijk is die Mitchell weer zo zielig, maar ik liet niet aan Rachel merken hoe ik hierover dacht. 'Dan nodig je hem hier uit.' zei ik schouderophalend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zuchtte door Finns gedrag. "alsjeblieft Finn we zijn gewoon vrienden meer niet oké vertrouw me gewoon een beetje" vraag ik zacht. 's goed
    sms'te ik snel terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ik vertrouw jou wel,' zei ik neutraal. Maar hem niet, het was niet moeilijk om te zien dat hij Rachel zag zitten en daarom doet hij vast zo zielig en zo. Ik kon er gewoon slecht tegen dat mensen zo deden. Ik ging zo meteen gewoon aardig tegen hem proberen te doen. Ook al had ik daar nogal moeite mee, als ik mensen niet echt mocht.

    Mitchell

    Ik liet even een briefje achter, voor het geval dat Lizz wakker werd en reed naar de villa van Damon en belde aan. Ik begon echt iets te voelen voor Rachel. En buiten dat ze een hele goede vriendin was, was ze meer dan dat voor mij. En ik wist dat ik beter was voor haar dan Finn. Hij was toch alleen maar overbezorgd en jaloers, vroeg of laat zou dat hem zijn kop kosten. En dan ben ik daar om Rachel op te vangen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachell
    ik knikte dankbaar naar Finn "zodra we hier weg zuijn heb je er geen last van maar dan krijg je een huilende schiujtende dochter" grijnzend stond ik op en trok ik de deur open "hoi"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik omhelsde haar kort en glimlachtte. 'Hey Rach, gaat alles een beetje goed?' vroeg ik aan haar waarna ik haar onderzoekend aan keek. Ik was altijd slecht met emoties af te lezen van iemand's gezicht, dus daarom vroeg ik er altijd gewoon naar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    ik glimlachtte "het gaat" ik liep weer richting Finn en plofte op zijn schoot en gaf hem een kusje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lolz een post lijkt langer dan het is zit ijs eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Is dat een goed teken, of slecht?' vroeg ik grijnzend als we de woonkamer in liepen. 'Hey Finn,' begroette ik hem waarna ik in een zetel tegenover hen ging zitten en ze aan keek.

    Finn

    Rachel plofte op mijn schoot en gaf me een kusje, ik glimlachte in mezelf omdat Mitchell dat zag en sloeg mijn armen om Rachel. 'Hey Mitch,' zei ik al iets vrolijker. Ik hoopte alleen niet dat mijn toon te nep over kwam.

    [Ja, dat heb ik dus ook altijd ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [das irri want ik haat one-liners
    rachel
    ik wist het niet dus haalde mijn schouders op. Hij glimlachte en ik grijnsde omdat ik wist waty hij dacht. in mijn buik voelde ik hevig getrappel en grinnikte even terwijl ik Finns hamd erop legde. Ja soms kon ik oz opgaan in ops wereldje....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik glimlachte als ik de baby voelde trappen en keek Rachel verliefd aan, vanuit mijn ooghoek keek ik vluchtig naar Mitchell en zoende Rachel vol op haar mond, vervolgens wreef ik liefdevol over haar buik heen. 'Blijkbaar is ons kleine meisje aan het voetballen.' zei ik glimlachend, en hard genoeg zodat Mitchell dat kon horen.

    Mitchell

    Ik glimlachtte vanaf de buitenkant, maar binnenin vrat dit me echt op. Ik wist waarom Finn dit deed, omdat hij me zag als een bedreiging. En ik zag zo dat Rachel op ging in haar eigen wereldje. Wat was die gozer jaloers, zeg. Maarja, ik zou geduldig blijven wachten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlachte naar Finn en knikte "dan word ze sportief net als haar vader" ik gaf hem een kus terug. Ik genoot vna de aanrakingen bij mijn buik en van zijn geboren liefde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'En zo mooi als haar moeder.' glimlachte ik met een verliefde blik in mijn ogen. Ik bleef liefdevol over haar buik heen wrijven en glimlachte gelukkig. Ik vergat nu ook even alles om me heen, zelfs Mitchell vergat ik even.

    Mitchell

    Ik zag Finn en Rachel zo kleffen en voelde me een beetje ongemakkelijk en ik voelde me het derde wiel aan de wagen. 'Misschien kan ik maar beter weer gaan.' stelde ik voor uit beleefdheid, en ik stond op.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.