• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:21 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik geef hem een klein kusje en klop op de deur voor ik open doe. Ik zie Kurt gebrokken op bed liggen.

    Lizz
    Ik grijns naar hem. "doe maar nou niet alsf jij niet ijdel bent want wie ging er ook al weer een bijbaantje nemen voor een grote spiegel in zijn kamer??" ik kijk hem lachend aan en plof op zijn schoot.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik zuchtte en ging recht zitten op bed en keek Rachel aan. Ik trok de oortjes ruw uit mijn oren en propte mijn mp3 in mijn zak. 'Ik dacht dat je me niet meer wilde zien.' zei ik neutraal, maar toch zat er een bepaalde trilling in mijn stem.

    Mitchell

    'Oké, ik geef het toe. Maar nog lang niet zo erg als jou.' zei ik lachend tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik slik even en loop naar hem toe. "het spijt me van net maar ik hoop wel dat je begrijpt hoe ik me nu voel" zeg ik zacht en kijk hem doordringend aan.

    Lizz
    "pfoe welke jongen hier in het dorp staat 3 uur achter de spiegel ik ken er maar 1" grijns ik en begin paard te rijden op zijn schoot.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik knikte. 'Ja, ik begrijp het wel. Het spijt mij ook.' zei ik zacht en gemeend. Ik had ongelofelijk veel spijt van alles. Ik wreef in mijn ogen en keek even langs haar heen, en wist niet precies wat ik moest zeggen.

    Mitchell

    'Dat is overdreven, Lizz.' zei ik lachend. 'Ik sta heus geen 3 uur achter de spiegel.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "ik dacht gewoon dat we elkaar alles vertelde, wat het ook was. al was het een sneetje boeien" zeg ik en kijk naar de grond.

    Lizz
    Ik doe alsof ik geschokt ben. "ow gosh er is een foutje gemaakt in mijn tekst. het moest 9 uur zijn, mijn verontschuldigingen" lach ik drmaamtichs


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Best,' zei ik. 'Nou, Blaine heeft me dus gedumpt voor de derde keer.' vertelde ik aan haar. 'Tsja, drie keer is scheepsrecht, zoals ze zeggen. Maar zijn reden was dat hij niet meer van me hield. Hij was eerst woedend op me dat ik zijn vader belde, en maakte het uit en liep zelf weg. Ik smeekte dat hij me niet moest verlaten maar hij duwde me en..-' ik slikte snel mijn laatste woorden in, ik had hem wel beloofd tegen niemand te zeggen hoe mijn arm was gebroken en zuchtte. 'Nou in ieder geval, heeft Lizz me naar het ziekenhuis gebracht, want ik was uitgegleden. En was mijn arm gebroken, toen kwam ik terug en wilde ik een normaal gesprek met Blaine. Hij zei doodleuk dat hij niets meer voelde voor me, en dat sloopte me. Ik ging later naar de boulevard en ontmoette Steven.' vertelde ik simpel aan haar.

    Mitchell

    'En overdrijven is ook een vak,' zei ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte en keek Kurt serieus aan. "dankje, zijn we weer vrienden?" vragend keek ik hem aan. "en die plek van je wang is dus ook van toneje uitgleed" knikte ik.Ik vond het fijn dat hij hetme vertelde.

    Lizz
    Ik grijnsde naar hem "kijk ik gebruik maar een half uur voor mijn make-up en een kwartier voor mijn haar en kleding amper 10 minuten ik kom niet eens op 1 uur"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Ja,' zei ik bevestigend. Ze geloofde het, thank god! 'En sure, we zijn vrienden.' zei ik een klein beetje geirriteerd en keek vervolgens weer de andere kant op. De rest zou ik haar niet kunnen vertellen.

    [Ik moet gaan, sorry. We gaan namelijk naar de Mcdonalds en moet meteen afsluiten. Maar ik post deze reactie van Kurt en met Mitch reageer ik meteen als ik terug ben]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [okidoki eetse]
    rachel
    Ik glimlach naar hem en omhels hem even. "ik ben blij dat we weer vrienden zijn en j eme alles verteld hebt nu" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik reageer ff snel op mn mobiel.]

    Kurt

    Ik knikte, maar wendde mijn blik af omdat ik tranen in mijn ogen kreeg. Er was zoveel wat ik haar niet vertelde..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ahah oké gratis wifi bij mac hahaah]
    rachel
    "Ik ga weer naar Finn, als er iets is weetje me te vinden" ik geef hem een kus op zijn wang en loop de kamer uit. "hij heeft het allemaal verteld en het is weer goed" zucht ik opgelucht.

    Lizz
    nu had ik hem mooi te pakken want hij reageerde er niet op. "weetje waar ik zin in heb" mompel ik naar Mitch met wenkbrauwwiebel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik wiebelde met mijn benen zodat het bed mee bewoog terwijl ik toe keek hoe Damon mee heen en weer schokte.
    "Opstaan," Zeurde ik lachend en tikte met de zijkant van mijn voet tegen zijn zij. "Je gaat me hier toch niet zo laten staan?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'Dus ook over waarom hij Blaine dit allemaal aan doet? Dan mag je dat zo tegen Blaine vertellen, als je wilt.' verzuchtte ik en keek haar aan. 'Ik ga even in de jacuzzi, ben nogal moe.' zei ik naar waarheid, van alle drama werd ik vreselijk moe en liep weg.

    Mitchell

    Ik reageerde er maar niet weer op totdat ik haar iets hoorde zeggen. 'Nou, waar heb je zin in?' vroeg ik lachend aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik knikte naar Finn en ging weer naar buiten in het zonnetje. Ik voelde me nu best alleen. Zal ik Mitchell bellen want hij was ook weggegaan. Hey heb je zin om te komen. Vanochtend was niet echt leuk voor je maar Finn is nu ff in de jacuzzi dus dan kunnen we lekker in het zonnetje grzz ren drukte op verzenden.

    Lizz
    "een dansspel te spelen" ik grijnsde evne.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Dat is geen goed idee, Lizz. Jij moet vandaag lekker uitzieken, of je dat wilt of niet.' zei ik een klein beetje streng tegen haar, maar ze wist wel hoe ik het bedoelde. Ineens kreeg ik een sms'je en glimlachte ik. 'Denk je dat je het even alleen red?' vroeg ik vervolgens aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.