• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:21 ]


    El Diablo.

    Kurt

    Ik beet op mijn lip en keek haar aan. 'Ik ben gewoon gevallen, wat is daar zo interessant aan?' vroeg ik snauwend. Ik wilde serieus dat ik haar alles kon vertellen. 'Jezus, Rach! Je doet net alsof we getrouwd zijn!' beet ik haar boos toe. 'Misschien moet ik zo'n kattenbelletje om mijn nek hangen, zodat je kan horen waar ik ben. Oh, en zet een babyphone bij mijn bed, dan kun je me altijd in de gaten houden!' riep ik woedend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    RAchel
    Ik kijk hem boos, gekwetst en verdrietig aan. "weetje wat zoek het lekker uit, stik erin. Ik ga wel andere dingen met mijn leven doen maar klop niet meer aan bij mij als er iets is ik heb al gemerkt wat ik voor je ben" sis ik en smijt boos de deur dicht en vertrek zonder iets nog te zeggen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik voelde tranen ontstaan in mijn ogen en liet me snikkend op bed vallen, nu had ik ook geen beste vriendin meer. Maar het was toch beter voor haar. Ze had gelijk, maar ik kon gewoon niets doen door Steven. Hij verpestte alles voor me.

    Mitchell

    Net toen ik de afstandsbediening weg wilde liggen liet ik hem uit mijn handen vallen, geschrokken keek ik naar Lizz, en hoopte ik niet dat ze wakker werd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Tranen vormde zich in mijn ooghoeken. Ik zocht even naar Finn maar gaf het snel op. Gewoonweg omdat ik me te ellendig voelde. Ik ging de tuin in op een bankje waar ik begon te huilen. Gelukkig was het een grootte tuin en zag je me amper zitten of m=je moest op de slaapkamers zijn dan wel.

    Lizz
    Ik schrok wakker van een klap en keek geschrokken rond om te zien waar het geluid vandaan kwam. Ik ag Mitchell geschrok rondkijken en ik zucht even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik was zo benieuwd naar het gesprek, en belde Rachel maar op. Misschien had ze Kurt eindelijk bij bezinnen kunnen krijgen. Ik hoopte het maar. Ik belde naar Rachels nummer en wachtte nieuwsgierig af.

    Mitchell

    'Fuck,' zuchtte ik en keek haar aan en raapte de afstandsbediening van de grond, en stopte de batterijen er terug in.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zuchtte en pakte mijn mobiel. Ik zag dat het gelukkig geen Kurt was maar Finn. "met rach, het is niet geluk we hebben nu juist ruzie" mompel ik wetend dat hij dat wou weten.

    Lizz
    Ik laat mijn hoofd terug in mijn kussen zakken "geeft niets" ze gik tegen hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik zuchtte lichtelijk gefrustreerd. 'Waar ben je, dan kom ik naar je toe.' zei ik waarna ik mijn bord en alles in de vaatwasser zette en het instelde.

    Mitchell

    Ik knikte naar Lizz en dacht daarna weer na. Misschien moest ik toeslaan als Finn niet aanwezig was. Als hij training had bijvoorbeeld, dan was het mijn kans..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "einde van de tuin bij de deur van de slaapkamers die tuin uitlopen en daar staat een bankje." legde iik simpel uit.

    Lizz
    Ik geeuwde even maar ik was totaal niet meer moe, eigenlijk voelde ik me juist stik goed maarja.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik volgde haar instructies en zag haar daarna zitten, ze had een betraand gezicht, en ik ging naast haar zitten en omhelsde haar troostend. 'Wil je erover praten?' vroeg ik voorzichtig aan haar.

    Mitchell

    'Ben je moe?' vroeg ik aan Lizz, omdat ze geeuwde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even en leg mijn hoofd op zijn sachouder. "ik reageerde misschien een beetje overdreven toen we in de kamer waren. Maar ik riep half dat ik het neit leuk vond dat hij me helemaal niets had verteld. daarna werd hij ook pissig en zei hij dat het net leek of we een getouwd stel waren en dat ik hem niet zo in de gaten moest houden en hem ruimte moest geven.en toen heb ik gezegd dat hij het kon uitzoeken en niet meer bij me hoefde te komen" ik slik even "ik snap het niet meer Finn" mompel ik zacht .

    Lizz
    Ik schud mijn hoofd "kiplekker eigenlijk" grinnikte ik. Ja hoor mijn droge humor was er ook weer. "tjsa als je groentesoep met kip eet moet het kiplekker zijn of groentelekker" ik grijnsde even naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik veegde mijn tranen van mijn gezicht en pakte mijn mp3-speler en zette het op Shuffle, ineens kwam er een liedje, dat perfect mijn gevoelens omschreven zoals ik ze nu voelde. Ik ademde diep uit, keek of de deur goed gesloten zat en begon te zingen.

    If you ever leave me baby,
    Leave some morphine at my door
    ‘Cause it would take a whole lot of medication
    To realize what we used to have,
    We don’t have it anymore.

    There’s no religion that could save me
    No matter how long my knees are on the floor
    So keep in mind all the sacrifices I’m makin’
    Will keep you by my side
    Will keep you from walkin’ out the door.


    Cause there’ll be no sunlight
    If I lose you, baby
    There’ll be no clear skies
    If I lose you, baby
    Just like the clouds
    My eyes will do the same, if you walk away
    Everyday it will rain, rain, rain...

    I’ll never be your mother’s favorite
    Your daddy can’t even look me in the eye
    Oooh if I was in their shoes, I’d be doing the same thing
    Sayin there goes my little boy
    Walkin’ with that troublesome boy

    But they’re just afraid of something they can’t understand
    Oooh well little darlin’ watch me change their minds
    Yeah for you I’ll try I’ll try I’ll try I’ll try
    I’ll pick up these broken pieces ’til I’m bleeding
    If that’ll make you mine

    Cause there’ll be no sunlight
    If I lose you, baby
    There’ll be no clear skies
    If I lose you, baby
    Just like the clouds
    My eyes will do the same if you walk away
    Everyday it will rain, rain, rain...

    Don’t just say, goodbye
    Don’t just say, goodbye
    I’ll pick up these broken pieces ’til I’m bleeding
    If that’ll make it right

    Cause there’ll be no sunlight
    If I lose you, baby
    There’ll be no clear skies
    If I lose you, baby
    Just like the clouds
    My eyes will do the same if you walk away
    Everyday it will rain, rain, rain...



    Finn

    'zijn gedrag snap ik niet, hij is zo boos tegen iedereen. Het lijkt wel alsof hij iedereen opzettelijk van zich afduwt of zo. Behalve die Steven die ik dus totaal niet mag. En Blaine, die is helemaal gebroken en ontroostbaar.' verzuchtte ik terwijl ik haar troostend over haar rug wreef.

    Mitchell

    Ik keek haar even aan en schoot in de lach. 'Lizz toch,' lachte ik.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 15:56 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht "Ik wil hem niet kwijt maar als hij zo doet dan weet ik het niet, misschien moet ik straks even opnieuw langsgaan.

    Lizz
    Schijnheilig kijk ik hem aan. "wat is er Mitchell?" k kijk hem serieus aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Het valt te proberen, misschien samen?' zei ik, en ik keek haar vragend aan. Misschien konden we samen tegen hem praten, samen is sterker dan één. Maar aan de andere kant, is Rachel zijn beste vriendin. Ik wachtte gewoon Rachels antwoord af en keek haar aan.

    Mitchell

    'Niks hoor, lizz.' lachte ik en haalde plagend haar haren door de war. Ik wist dat ze daar een hekel aan had en lachte harder.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik dacht even na "anders wacht jij bij de deur terwijl ik iets uit hem probeer te krijgen en anders verzinnen we wel iets waardoor je weet dat je moet komen helpen ofzo" stel ik voor.

    Lizz
    "noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo" riep ik luuid en liep snel naar de spiegel in de gang om mijn haar goed te doen. "stoute Mitch je weet dondersgoed dat mijn haar heilig is"mopperde ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Is goed, sms me maar gewoon ofzo. Dat lijkt me het subtielst.' zei ik waarna ik opstond en haar meetrok naar de slaapkamer en bij de deur bleef wachten. 'Succes,' zuchtte ik weer.

    Mitchell

    Ik barstte weer in lachen uit mijn Lizz. 'Zelfs als je ziek bent, ben je nog idol.' lachte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.