• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:21 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik glimlachte en legde mijn hand ook op mijn buik. Trots keek ik naar Finn.
    Ik hoorde alleen Finn's stem en de mijne en voelde alles, ook van de kleine meid. Ikkeek er nu al naar uit om gaar vast te mogen houden en te mogen wiegen samen met Finn. Of ij haar bedje staan terwijl ze in slaap valt.

    Lizz


    Ik werd wakker en keek even om me heen. Ik was nogsteeds misselijk en ik had hoofdpijn. Al had ik het niet warm of koud. Ik stond op en liep in mijn pyjama naar beneden en vondeen briefje van Mitchell. Naja misschien beter want hij zou me juist dwingen om te eten zodat het er later weer uit komt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik glimlachte en drukte nogmaals een kus op Rachels lippen. Ik voelde me gelukkig nu, en dat zou niemand van ons afpakken. Ik hield echt van haar, en we gingen dit gewoon samen doen.

    Mitchell

    Ik zuchtte en liep maar gewoon weg, ik besloot om even langs de vader van mij en Lizz te gaan in de winkel en kreeg verse groenten mee toe ik vertelde dat Lizz ziek was, daarna ging ik naar de supermarkt om boodschappen te doen en weer naar huis. 'Hey Lizz, ik denk dat je beter in bed kunt blijven liggen om aan te sterken.' zei ik tegen haar toen ik haar zag, en nam alle spullen mee pakte alles uit en ruimde alles netjes op. 'Ik ga soep maken voor je,' kondigde ik nog aan. Soep was altijd ideaal als iemand ziek was. Er zat flink wat zout in, dus het zou vocht vast houden, ook zou ik er de verse groenten in doen van mijn vader, dus aan vitamines zou ze niet te kort komen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Moet even eten]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    "ik lig onder een deken dus dat maakt geen verschill" grinnikte ik. MIjn humeur was gelukkig neit aangeetast. Ik egde mijn hoofd weer op de kussen "lekker Mitch" riep ik richting de keuekn. Hij kon zoiezo al lekker koken maar groentesoep was zijn ding.

    Rachel

    Ik zoende hem terug "ik hou van je Finn, en samen gaan wij een prachtige dochter krijgen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oke holy crap het is al bijna 5 uur]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik glimlachte en sneed de groente in stukjes terwijl het bouilion begon te koken. En als ik alles gedaan had, liet ik de soep even warm worden en ging ik naast Lizz zitten op de bank. Ik voelde even op haar voorhoofd of de koorts al gedaald was, maar dat was niet het geval.

    Finn

    'Ik hou ook van jou, Rach.' zei ik lief tegen haar en zoende haar nogmaals teder op haar mond.

    [Pf, heb echt geen honger dus hier ben ik weer XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Naar wie kan ik Quinn sturen? Ben net thuis van mijn werk.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [hahahahaah gees jij bent echt droog af en toe (lees:) altijd=))
    Lizz
    Ik glimlachte naar Mitch toen hij naast me ging zitten. "er is iets met je broertje" zei ik. Niet als een vraag maar ik stelde het vast. Hij wist dat hij het kon vertellen als ik het zo zei.

    Rachel
    Ik glimlachte en zucht even. MIjn maag begon luid te rommelen. "zullen we iets lekkers klaarmaken" zedg ik en leg mijn hand op zijn ang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lozl ehm miss kan ze naar de woonkamer of keuekn gaan en met finchel kletsen ofzo]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik keek haar even aan en schudde mijn hoofd. 'Niks bijzonders, maak je geen zorgen.' glimlachte ik lief naar haar. 'Word jij maar gewoon beter.' zei ik. En dacht even aan Rachel, ze zag me net niet eens staan. Letterlijk.

    Finn

    'Is goed, maar jij kookt want mij laten koken is niet handig, tenzij je wilt dat er brand ontstaan.' mompelde ik en wachtte totdat Rachel van mijn schoot af ging.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik zuchtte even "mitch, ik zie het aan je, ben je verliefd op iemand die onberijkbaar is? Heb je iets naars gehoord" hij wist dat ik er slecht tegen kon als ik wist dat er iets was maar hij het niet vertelde.

    Rachel
    Ik grijns "dan gaan we jou eens leren koken" ik trok hem mee naar de mega keuken. "ehm zullen we voor iedereen flensjes maken en gekookte eieren en een fruitsalade?" stelde ik voor.

    [inj de echte keuken ben ik juist de ramp]xD
    ff de hond uitlaten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Wanneer ik eindelijk was omgekleed in een leuk zomerjurkje, waar mijn slanke benen elegant onder uitstaken, besloot ik om toch maar eens een kijkje beneden te nemen om te zien of ik eventueel wat leuks kon plannen.
    Mijn kater was grotendeels al weg, waarvoor ik ergens wel dankbaar was.
    Ik hoopte dat niemand zich mijn black-out kon herinneren aangezien ik waarschijnlijk niet eens wilde weten wat er was gebeurd, of hoe ik zelfs maar in mijn eigen bed terecht was gekomen.
    Opgewekt wandelde ik de trap af, richting de keuken maar toen ik binnenkwam, merkte ik dat ik niet alleen was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mitchell

    'Dat eerste,' zuchtte ik maar ontweek haar blik. Ik liep snel even naar de keuken om het gasfornuis uit te draaien en deed wat soep in een kommetje voor Lizz en voor mijzelf en liep weer terug.

    Finn

    'Weet je dat heel zeker?' vroeg ik lachend. 'Ik heb je wel gewaarschuwd voor mijn ongelofelijk slechte kookkunsten.' grapte ik lachend. Ineens hoorde ik iemand de keuken in lopen. 'Hey Quinn, was het nog leuk gisteren?' vroeg ik aan haar.

    [Haha, ik niet :3. Heb mijn kook examen afgesloten met een 8,5 :Y)]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik haalde mijn schouders wat op en glimlachte terwijl ik plaatsnam aan de keukentafel.
    "Ik heb eigenlijk geen idee," Zei ik eerlijk en sloeg mijn benen over elkaar. "Het enige wat ik nog weet is dat ik verstrikt raakte in mijn eigen T-shirt en op de grond ben gevallen. En deze ochtend werd ik wakker in mijn bed."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ik lachte even en keek Quinn aan. 'Dat klinkt als een leuke avond,' grapte ik. 'Heb je geen last van een kater?' vroeg ik een beetje nieuwsgierig. Zo te horen was Quinn gisteren ver heen. Meestal was ik meteen de hele dag ziek als ik dronken was. Maar dat was iedere keer weer verschillend


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.