• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:21 ]


    El Diablo.

    Leannan schreef:
    Quinn
    Na een tijdje besloot ik dat ik me niet echt vermaakte in de keuken, dus kneep ik er stiekem tussenuit en liep blootsvoets door het huis opzoek naar enige vorm van vermaak.
    Ik wandelde opgewekt weer naar boven om Damon even op te zoeken aangezien ik toch niets te doen had.
    Wanneer ik eindelijk in zijn slaapkamer stond, sloop ik naar zijn bed om er uiteindelijk voorzichtig op te kruipen om hem niet wakker te maken, of tenminste nog niet wakker te maken.
    Met een brede grijns kroop ik tegen hem aan en begon hem zacht in zijn zij te porren.


    Damon

    Ik kreun zachtjes, en moe draai ik me om.
    'Sup Quinn' lach ik , en sla mijn armen om haar middel.
    Ik druk een kus op haar lippen, en grijns lichtjes..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik maakte tijdens de kus een klein knorrend geluidje waar je duidelijk in kon horen dat ik lachte.
    Om hem te plagen, besloot ik om half over hem te liggen.
    "Opstaan schone slaper," Grinnikte ik en streelde met mijn vinger over zijn wang.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik lach, 'neh, ik lig wel lekker' grijns ik.
    Ik kijk haar aan, en grijns breed..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik trok een lachend een klein pruillipje en krabbelde recht zodat ik op het bed kwam te staan.
    Met een glimlach ging ik over hem staan, zodat mijn voeten aan beide kanten stonden ter hoogte van zijn heupen en keek op hem neer.
    "Opstaan," Zei ik nogmaals en kruiste mijn armen. "Het is echt een mooie dag, dus waarom zou je die vergooien door in je bed te blijven?"


    [Ben pas na 17 uur thuis vermoedelijk.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ben er weer]
    rachel
    Ik begon maar aan de wentelteefjes terwijl de kamer leeg werd. Halverwege zuchtte ik even. Ik mocht Mitchell echt wel maar hij was zo snel jaloers. Finn ook al zou Mitchell inderdaad een oogje op me hebben? Dat wou ik dus niiet, Jesse was hierom alles te verzieken, Alex was al bezig moest er zonogdig nog iemandb ij dan?

    Lizz
    Ik knikte naar MItch ikw istf dat hji dat nooit zuo doen. "sinds wanneer?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Ben moe.' grinnik ik.
    Ik bleef lekker liggen, en keek haar grijnzend aan.


    El Diablo.

    Mitchell

    'Lizz, wat maakt het uit. Ik ga er toch niks mee doen.' zuchtte ik, ik had geen zin om het hierover te hebben met Lizz. Ze wist al genoeg hierover. Tenslotte was ze ook nog eens ziek. Ik keek wel wat ik ging doen. In ieder geval zou ik goede vrienden blijven met Rach, en met mijn gevoelens zou ik het later allemaal wel uitzoeken. Ook al wist ik dat die gevoelens niet zomaar zouden verdwijnen..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    ik zucht even en nam een hap van de warme soep. "hij is echt super lekker die soep Mitch: glimlachte ik naar hem. Er zat altijd redelijk veel groente in en was lekker zoutig.

    Rachel
    Toen ik klaar was met de wentelteefjes voelde ik me een beetje misselijk. Ik nam er twee mee voor Kurt voor bij het gesprek ofzo. De andere dekte ik af en zette ze op tafel met een briefje erbij dat ze ze mochten pakken. Met een zucht en het bord in mijn hand liep ik naar Kurts kamer. Ik zag ze al eerder "finn de teefjes zijn klaar, kurt jij gaat nu mee" dwong ik hem en trok hem onze kamer in.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 15:03 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Lekker,' zei ik waarna ik naar de keuken liep, om daar vervolgens meteen één te eten. Ik pakte de suiker en strooide er wat over heen. Heerlijk!

    Mitchell

    'Ik ben blij dat je het lekker vindt, en ik hoop maar dat je er snel van op knapt.' zei ik weer glimlachend, en at verder en zette ondertussen ook de televisie aan.

    Kurt

    Ineens trok Rachel me weg van Steven, en kwam ik in hun kamer terecht. 'Moest dat nou?' vroeg ik een beetje bozig. Hoe moest ik me stand houden tegen Rachel? Ze was mijn beste vriendin, maar ik mocht haar onder geen voorwaarden hierin betrekken. Steven zou haar dan iets aan doen, net zoals bij mij.. En het zou Blaine ook nog meer in gevaar brengen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mitchell
    Ik glimlach en kijk even naar de tv. Als mijn soep op is nestel ik me in mijn dekens liggend naar de tv.

    Rachel
    "ja dat moest" zei ik net als hem terug. Ik zette het bord op het nachtkastje. "waarom heb je me helemaal niets gezegd,ik snap dat het zwaar was dat het uit is maar je weet dat ik je dan juist help, ik ben je beste vriendin kurt waar slaat dit op" zeg ik hard terwijl ik hem boos en teleurgesteld aankijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Je had op dat moment je eigen troubles met Finn, ik wilde je gewoon niet belasten met dat gezeik iedere keer!' zei ik boos, Ik zuchtte gefrusteerd. 'Ik ging het je echt wel vertellen, maar later pas. Je was zo druk bezig met alles.' zei ik waarna ik haar aankeek. Ik had op dit moment echt een knuffel nodig van mijn beste vriendin, ik voelde me toch zo alleen nu.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mitchell

    Toen we onze soep op hadden, bracht ik de lege schaaltjes naar de keuken en wastte ik ze af, net zoals de pan die ik had gebruikt en ging daarna naast Lizz televisie kijken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [trolol 10 minuten aan een pb getipt.]
    rachel
    "dat zijn geen smoesjes Kurt, je weet al liggen we te neuken in bed dat je ons kunt storen als er iets is. Dan houden we behoeftes in ja" roep ik bozig terug. Ik dacht na over wat ik zei, dat klonk best raar.

    Lizz
    Ik zuchtte even en sloot mijn ogen om in een lichte korte slaap te vallen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik fronste en keek haar even raar aan. 'Jezus, waarom ben je zo boos tegen mij?!' riep ik boos terug. 'Alsof dat het eerste is waar ik aan dacht, en ik was al bij Steven, hij troostte me al!' schreeuwde ik woedend terug.

    Mitchell

    Ik zag ineens dat Lizz in slaap gevallen was, en zette daarom de televisie volume heel zachtjes, zodat ze daardoor niet wakker zou worden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "het is niet dat ik hedt gelijk wil weten maar je verteld me helemaal niets meer, je gebroken arm, dat het uit is, van je blauwe plek of van Steven. Amper een jaar geleden vertelde je me al als je een sneetje had en dat je er van baalde en daar merk ik niets meer van" sis ik naar hem. Ik wou geen ruzie en ja misschien had ik iets minder tijd nu maar ik wou hem niet kwijt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan