• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:18 ]


    I Love The Vampire Diaries

    WolfGirl21 schreef:
    (...) nee het is later je bent pas gemerkt dus je krachten komen lanzaam naar boven zeg maar met vecht+wapen spoten komt dat meer naar boven zeg maar daarom de 5 en 6 uur die lessen om het te versnellen zeg maar na 3keer school dat je het heb dat geld voor iedreen anders gaat het te snel


    Okay(:


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam Daniel Winchester:
    Ik haalde opnieuw mijn schouders op. 'Geen idee. Ik heb wel legendes gehoord over vampieren met krachten, maar ik ben er niet zo sterk van overtuigd dat ik zelf ook zo'n kracht bezit. Zo speciaal ben ik nou ook weer niet.' gaf ik toe en keek haar aan om haar reacties te pijlen.
    'Heb jij zelf dan wel een speciale kracht?' vroeg ik haar nu iets wat nieuwsgierig.


    "We accept the love we think we deserve."

    (@rider: is het dan misschien een idee dat daniel en lilith elkaar kennen van vroeger? dat jij hem een smsje ofzuo stuurt want anders zou het raar zijn dat hij speciaal voor een onbekend iemand uit het huis van de nacht gaat waar hij net is aangekomen)


    On wednesdays we wear black

    Elaine Aurélie June

    Ook ik haalden mijn schouders op, en grinnikte zachtjes om de nieuwschierige ondertoon in Liam zijn stem. "Mwa...niet echt dat ik weet, maar soms als ik in de spiegel kijk zie ik mezelf...vaagjes. Maar elke vampier heeft niet echt een spiegelbeeld dus ik, heb eiegnlijk geen idee." Ik keek even naar mijn kitten die lag te spinnen op mijn schoot, an aaide door haar zachte vacht.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (We zaten met elkaar op de basisschool goed? :P)


    Happy Birthday my Potter!

    Dashed schreef:
    (@rider: is het dan misschien een idee dat daniel en lilith elkaar kennen van vroeger? dat jij hem een smsje ofzuo stuurt want anders zou het raar zijn dat hij speciaal voor een onbekend iemand uit het huis van de nacht gaat waar hij net is aangekomen)


    [en waar hij een leuk gesprek heeft met een leuk meisje ;p
    ga jij trouwens verder? kheb weer n stukje geschreven.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Daniel
    'ik vind het idee dat je een kat neemt raarder dan dat andere,duss' ik streek even met mijn hand door mijn haar en verwerkte even de info die ik net in mijn brein erbij had gekregen.'hoe heetje? Ik ben daniel.' Ik glimlachte oprecht naar haar.


    On wednesdays we wear black

    Faye Maxime Kershaw
    'Yep,' is het enige wat de jongen zegt.
    Ik zucht even. Geweldig, nog zo'n vrolijk typje. Ik hou Harvey voorzichtig vast met één hand en aai met mijn andere hand even het katje van de jongen. 'Goede keuze,' glimlach ik dan. 'Wolven en adelaars zijn ook nog wel leuk maar slangen en ratten? Niet mijn ding,' voeg ik er hoofdschuddend aan toe. 'Hoe heet je katje?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rider schreef:
    (We zaten met elkaar op de basisschool goed? :P)


    (in groep2? XD nee haha oke is goed :3)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 21:01 ]


    On wednesdays we wear black

    als iedereen 2keer op school hebben gezeten de laste lessen gevolgd hebben dan heb je de krachten die je bezit


    I Love The Vampire Diaries

    Lily Skyler Grey:
    Ik besloot na een tijdje om toch weer naar binnen te gaan, aangezien het buiten niet erg gezellig was. Met Venture in mijn armen, mijn rugzak op mijn rug en mijn rooster in mijn mond, liep ik de gangen door op zoek naar een rustig plekje om te gaan zitten. Plots vielen mijn ogen op een jongen en een meisje die op de grond zaten te kletsen. De zwarte kitten op haar schoot lag vredig te slapen, terwijl de wolf van de jongen waaks om zich heen keek.
    'May I join?' vroeg ik de twee onzeker, aangezien ze me allebei erg vriendelijk leken en de andere me niet zo erg aantrokken.


    "We accept the love we think we deserve."

    Melody Henderson

    'Melody' Hij glimlachte, maar iets me brak. Ik dacht dat deze jongen me aardig vond, maar blijkbaar vindt hij me dus ook raar. Niemand mag mij. Terwijl die dingen door mijn hoofd spookten, glimlachte ik triest terug. Ik zal wel weer de buitenstaander zijn in dit huis.

    s]Daniel hoort mijn gedachten vaag in zijn hoofd ofzo? xd[/s

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 21:05 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Samuel
    Er kwam een onzeker bedankje uit Seth's keel en meteen vroeg Samuel zich af of hij er wel goed aan had gedaan, om die truc toe te passen. Nou ja, hij kon het helaas niet meer terugdraaien. Gelukkig was de jongen niet achterdochtig of zo, want dat was echt niet Samuel's bedoeling geweest. Het was hem gewoon geleerd dat je daarmee handiger vrienden maakte. “Goed,” antwoordde Seth, maar even later kwam er weer een tegenstrijdig antwoord. “Ok, niet goed, de drukte hier...” Een zwijgen volgde en Samuel knikte begrijpend. “Met jou dan?” Hij glimlachte, hopelijk konden ze straks met z'n tweeën optrekken, want bij deze jongen voelde hij zich steeds meer op zijn gemak. “Euhm, nou, beter dan in het begin. Ik haat drukte,” antwoordde hij iets harder, op een normale gesprekstoon nu. “En ik houd niet zo van contact zoeken en zo.” Sukkel, dacht hij in zichzelf, dat was een nogal overbodige opmerking. Elke persoon met ogen kon dat wel merken. Maar eerlijk gezegd was het nu niet zo'n big deal meer. “Zullen we anders naar een rustigere plek gaan? Ik raak nerveus hier.” En dan kon hij ook iets bedenken om het straks over te hebben.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Liam Daniel Winchester:
    Een meisje met bruin haar dat iets over haar schouders golfde, en donker grijze ogen, keek ons een beetje onzeker aan.
    'Ehm... tuurlijk.' zei ik en gebaarde dat ze kon gaan zitten. Ze ging voor ons twee zitten en legde haar kleine kitten op haar schoot. Rambo keek de kitten even boos aan, maar bewoog zich niet en bleef rustig zitten.
    'Braafe jongen.' sprak ik de witte wolf aan en grijnsde breed toen hij boos naar me gromde.


    "We accept the love we think we deserve."

    Daniel
    'hey,wat is er nouw?je bent echt niet raar.'ik keek naar haar geschrokken gezicht.'bij mij dachten ze dat ik uit de chocoladefabriek van willie wonka kwam, dus echt geloof me maar je bent net zo raar als ieder ander.'


    On wednesdays we wear black