• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:18 ]


    I Love The Vampire Diaries

    [mijn idee: ze woonde vroeger in een 'magisch' dorp, waar magie werd gebruikt. haar moeder was een heks en heeft haar trucjes geleerd ;)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Iemand zin om een gemerkte Lilith van de weg te plukken?)


    Happy Birthday my Potter!

    Elaine Aurélie June

    Ik grinnikte, en was ergens wel gerustgesteld dat hij zijn wolf in de gaten zou houden."Hm, nee, weet ik niet. Ik vraag het me ook af, en ik ben het met je eens, ik wil ook niet de heletijd met mijn tas rond sjouwen". Ik haalden de tas van mijn schouder en zette hem naast me neer op de grond, ik strekten mijn benen uit de kleermakers zit. Ik was ergens wel nieuwschierig naar zijn kracht, twijfelend beet ik op mijn onderlip maar keek hem toen toch aan. "Wat is jou speciale kracht?". Vroeg ik een beetje onzeker.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Faye Maxime Kershaw
    De persoon waar ik tegen opbotste doet niet eens moeite mij overeind te helpen en loopt gewoon verder. Ik rol met mijn ogen, dat wordt nog gezellig als iedereen zo is. Uiteindelijk weet ik het voor elkaar te krijgen om overeind te komen zonder Harvey los te laten.
    Ik kijk even om me heen en zie dat verschillende mensen al in groepjes of met z'n tweeën aan het praten zijn. Ik besluit maar gewoon wat rond te lopen als mijn blik valt op een jongen met een ontzettend schattig katje. Er verschijnt weer een glimlach op mijn gezicht en ik loop op de jongen af. 'Ook een kat gekozen zie ik,' zeg ik met een glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jongens en Meiden de krachten komen pas later want het is natuurlijk eerst wennen dat je pas net bent gemerkt We zijn nog niet zo ver dat je ze al hebt


    I Love The Vampire Diaries

    Melody Henderson

    Ik zag hem verbaasd kijken. Ik lachte. 'Thuis, geloofde mijn moeder in magie. Ons hele dorp, trouwens. Ze was heks en leerde me wat trucjes. Toen ze hoorde dat ik een vampier was, was ze echt door het dolle heen.' Hij kijkt nog steeds een beetje bang. Ik fluisterde: 'Vroeger op school vonden kinderen me raar. M'n moeder geloofde in magie en ik praatte haar vaak na. Niemand zag me ooit staan. Vind jij me nu ook raar?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    WolfGirl21 schreef:
    (...) dat komt van zelf als je wat veder bent dan nu zeg maar als je schrikt dat opeens je zelf niet meer ziet in de spiegel geef maar een hint hahaha


    Dus Elaine weet nu nog niet dat ze onzichtbaar kan worden? Of is het dus alleen maar als ze bang is of schrikt, want dan weet ze het al wel, aangezien ze nogal bang en schrikachtig was in het weeshuis.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Rider schreef:
    (Iemand zin om een gemerkte Lilith van de weg te plukken?)


    (daniel bied zich wel aan maar hij eerst netjes zijn gesprek met melody afmaken en
    hij kan niet uit het huis van de nacht toch?)


    On wednesdays we wear black

    Lily Skyler Grey:
    'Ik heb dorst.' Ik keek verbaasd op toen ik een kleine, zachte stem van heel dicht bij hoorde. Zoekend keek ik om me heen, maar zag niemand in mijn buurt staan.
    'Hoorde jij dat ook Venture?' vroeg ik in het algemeen aan mijn kleine kittendie nog steeds naast me in het gras zat.
    'Ja.' antwoordde ze terug. Ik keek plots verbaasd naar mijn kitten die me met grote ogen aandachtig aankeek.
    'Zei je nou iets?' Ik had het gevoel alsof ik gek werd, maar ik hoorde toch écht het geluid uit mijn kat komen.
    'Ja.' Hoewel haar mond niet bewoog, was ik er 100% van overtuigd dat Venture toch écht tegen mij sprak. Nog steeds een beetje verbaasd over deze plotselinge ontdekking pakte ik de kleine kitten op en zette die op mijn schoot neer.


    "We accept the love we think we deserve."

    Dashed schreef:
    (...)

    (daniel bied zich wel aan maar hij eerst netjes zijn gesprek met melody afmaken en
    hij kan niet uit het huis van de nacht toch?)


    (Volgens mij mag je wel gewoon naar buiten hoor)


    Happy Birthday my Potter!

    WolfGirl21 schreef:
    Jongens en Meiden de krachten komen pas later want het is natuurlijk eerst wennen dat je pas net bent gemerkt We zijn nog niet zo ver dat je ze al hebt



    (oeps... sorry haha xd)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:51 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    (@RememberYoux:j mag daniel je gedachte's lezen?)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:51 ]


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    (@RememberYoux: mag daniel je gedachte's lezen?)


    [Jawel, maar ze kan zich wel afsluiten als ze erachter komt dat Daniel dat doet. ze vind het dan niet erg.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    SerpentEyes schreef:
    (...)

    Dus Elaine weet nu nog niet dat ze onzichtbaar kan worden? Of is het dus alleen maar als ze bang is of schrikt, want dan weet ze het al wel, aangezien ze nogal bang en schrikachtig was in het weeshuis.
    nee het is later je bent pas gemerkt dus je krachten komen lanzaam naar boven zeg maar met vecht+wapen spoten komt dat meer naar boven zeg maar daarom de 5 en 6 uur die lessen om het te versnellen zeg maar na 3keer school dat je het heb dat geld voor iedreen anders gaat het te snel


    I Love The Vampire Diaries

    Seth
    "Samuel," stelde ook de ander zich voor en Seth glimlachte even. De jongen leek zich, net als hij, al meer op zijn gemak te voelen, zij het niet veel.
    Samuel complimenteerde Seth om zijn naam en Seth keek hem verrast aan; dit had hij niet aan zien komen, integendeel. Een iets bredere glimlach brak door op zijn gelaat.
    "En leuke wolf," werd eraan toegevoegd. Seth voelde zich een klein beetje opgelaten; hoezo verdiende hij al deze complimentjes? Het was aardig though, heel aardig.
    "Dank je," mompelde hij, wat in de verlegenheid gebracht.
    Hij wilde iets terugzeggen toen de jongen hem vroeg hoe het met hem ging.
    "Goed," antwoordde Seth, zich echter meteen realiserend dat deze gozer echt niet het type was tegenover wie hij zich dapperder voor moest doen dan hij was.
    "Ok, niet goed, de drukte hier.." hij zweeg veelbetekenend. "Met jou dan?" voegde hij er nu iets makkelijker aan toe.
    Hij merkte dat, nu het gesprek op gang kwam, het ook makkelijker ging voor hem.


    Elion
    Hij zag een meisje zijn kant op komen. Beter was dit niet een van de vele oppervlakkige figuren, dacht hij. Als hij ergens niet tegen kan waren het die holle, lege en nutteloze gesprekken.
    Hij had even terug twee meisjes al druk met elkaar horen praten over de liefdes van hun leven en had toen een diepe zucht niet kunnen onderdrukken. Dat volk dacht geen centimeter verder dan absoluut noodzakelijk en zocht meer achter dingen dan er was. Storende combinatie.
    Hij liet het van zich afglijden; het boeide ook niet. Hij richtte zijn aandacht op degene die naar hem toe was gekomen.
    Ze maakte een opmerking over zijn keuze en hij knikte kort. Dat bleek toch? Hij kon het niet helpen; hij had altijd wat moeite met dergelijke vragen, omdat het het soort was wat je stelde terwijl het antwoord óf duidelijk was óf je gewoon geen fuck kon schelen.
    "Yep," zei hij uiteindelijk schouderophalend.
    Goed, hij kon zelf ook oppervlakkig genoeg doen; hij begon niet graag diepzinnige gesprekken, maar dat was puur omdat toch niemand daarin geïnteresseerd was.


    Don't run away this time and die like a man.