• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:18 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Silvanaa schreef:
    (...)

    [we gaan nu zeg maar opzoek naar een woonkamer achtig iets, als je ons nou tegemoed komt lopen, of je zit al in de woonkamer gebeuren? Kijk zelf maar even (;


    [ik verzin zo wel iets ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aviera Luena Denealy

    Ik glimlach en stop met aaien. 'Ik heet Aviera en ik ben net 20 geworden.' Mijn kitten is inmiddels tussen mij en Justin in gaan zitten en snuffelt aan de wolf. 'Blijkbaar vinden ze elkaar aardig' zeg ik en zie hoe de wolf mijn kat over haar hoofd likt. Ik lach even en bekijk Justin.


    ~

    Elaine Aurélie June

    Ik grinnikte, en was het eens met Lily. "Helemaal met je eens" Ik keek naar de huppelende Liam, terwijl mensen hem verbaasd nakeken. Ik keek wat rond, en mijn ogen bleven hangen op twee groten deuren, ik stopte met lopen en liep naar de deuren. "Misschien hier achter?". Ik hield mijn kitten goed vast,de enige kant die we nog opkonden was naar boven, maar het leek me niet echt sterk dat er boven een woonkamer was.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Brb x3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [gehe is goed, ik heb honger gekregen. Dus ben ook even brb!]


    "We accept the love we think we deserve."

    Daniel
    'hahah ja ik meen het.'Ik streek een uitstekende pluk haar uit haar gezicht. 'Duss.....'!k keek wat ongemakkelijk naar beneden.


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    (@rider: als je dan sms stuurt naar daniel kan hij naar jouw toekomen ^^)


    (Gedaan)


    Happy Birthday my Potter!

    ik zal nog even wat uit legen de meiden en jongens hebben een eigen kamer de meiden en jongens hebben op de slaap gedeelte een eigen woonkamer met alles zo als tv banken koelkast net zo als in de boeken jongens slapen in soort van kelder maar heel stoer en meiden slapen boven maar kleurrijk jullie kamers hebben je favoriete kleur

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 21:53 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Samuel
    “Ze heet Karan,” antwoordde Seth. Samuel knikte, goede keus. “Dank je. Volgens mij is het echter een zij.” Samuel schrok even, maar herstelde zich al snel. Het was meer een reflex, dat hij bang was dat anderen hem op zijn fouten bekritiseerden. Ook als die er totaal niet toe deden. Maar zo had Seth het vast niet bedoeld. Of dat hoopte hij dan maar. “Maar ratten zijn awesome,” volgde er voorzichtig. Het zorgde voor nog een glimlach op Samuels gezicht. Je kwam niet vaak mensen tegen die er niet gillend voor wegrenden, alhoewel dat meestal meisjes waren. Maar de jongens op zijn oude school vonden het weer lachen om zo'n hulpeloos beest zijn staart te verbranden met hun aanstekers of zo, terwijl Samuel dat echt dierenmishandeling vond. Zelf wilde je toch ook niet levend verbrand worden? Nee, je hoofd erbij nu. “Hoe heet jouw rat eigenlijk?” Een vleugje onzekerheid kroop naar binnen. “Rat,” kwam er aarzelend uit, “ik, euhm, wist niet echt een naam of zo.” Zou Seth hem nu raar vinden? Hopelijk niet. “En je kracht? Wat voor kracht zou je willen? Of weet je het al?” sprong hij maar snel op een ander onderwerp over. Hij voelde gekriebel op zijn hoofd en schoot kort in de lach, dat zag er waarschijnlijk heel gek uit. Lang bleef zijn huisdier niet zitten, zijn schouder was blijkbaar een leukere plek.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Melody Henderson

    Hij keek naar beneden. Ik dacht dat hij niet zo'n onzeker type was. 'Vertel eens wat over jezelf.' zei hij dan maar. 'Nou, ik ben 15, halfwas en -' ik keek naar zijn voorhoofd. Er zat een piepklein krulletje aan het maantje. 'Uhm, Daniel...' 'Wat?' Ik wees naar zijn voorhoofd en hij voelde eraan.' Wacht, ik laat het je zien.' Ik haalde een klein zakspiegeltje uit mijn broekzak en gaf die aan hem. Hij keek naar zijn maan. 'O my god!' ik legde mijn hand voor zijn mond voordat hij de aandacht zou trekken. 'Er zit een krul.' fluisterde hij. Ik hoorde zijn mobiel afgaan.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 21:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    justin james

    IK kijk hoe mijn wolf de kitten een lik geeft. 'Ja hij proeft hoe die smaakt en lach gemeen maar je heb een mooie leeftijd.' Maar wat vind je van de school tot nu toe en kijk haar vragend aan. Ik vind hem wel vet de school is erg geheim zinnig net dat de school naar je loert zo gevoel heb ik dan hoor.


    I Love The Vampire Diaries

    Daniel
    ik keek met vol ongeloof op mijn mobiel. Lilith hier? en wat doet zij hiervoor dit huis en dan dat woordje help.'uhm melody,ik moet gaan.'ik liep hysterisch in het rond.'we zien elkaar snel weer,goed?' Ik wachtte het antwoord niet af maar liep gelijk door naar de uitgang van het huis.

    (@RememberYoux: zou je alsjelieft eerst met mij willen afspreken wat er met mijn personage gebeurt? :$)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 22:02 ]


    On wednesdays we wear black

    [ik heb voor vandaag even geen zin meer om te RP, en ben een beetje moe. Ik ga dit dus even afschrijven en dan ga ik stoppen. Misschien ga ik zo nog verder.]

    Liam Daniel Winchester:
    Ik stopte plots met huppelen waardoor er iemand tegen me opbotste en ik omviel. In mijn val trok ik de persoon mee, waardoor die boven op mijn belandde.
    'Auch...' kreunde ik en hapte naar adem.
    'Sorry!' De stem van Lily klonk vlak bij mijn oor en ze keek me verontschuldigend aan.
    'Hmmm... maakt niet uit.' Ik grijnsde breed en sloeg mijn armen om haar heen waarnaar ik haar stevig begon te knuffelen.
    'LIAM!' riep ze lachend uit en ze probeerde met moeite uit mijn wurgelijke greep te ontsnappen. Lachend liet ik haar los en wachtte geduldig af tot ze weer op haar eigen benen stond en me overeind hielp. Ik klopte mijn kleding af, deed mijn grijze muts weer goed op mijn hoofd en keek Elaine quasi-boos aan toen ze ons uit begon te lachen.
    'Ach, vergeet die woonkamer maar ook. Ik ben kapot voor vandaag en ga denk ik toch maar opzoek naar de slaapkamers.' deelde ik mee toen Elaine weer bij ons was komen staan.

    Lily Skyler Grey:
    Ik knikte instemmend en haalde vlug mijn hand door mijn haar. 'Ik ben ook op voor vandaag.'
    Elaine keek ons even somber aan, maar toverde toen weer een glimlach tevoorschijn.
    'Misschien zie ik jullie straks nog wel.' zei ik tegen beide en aaide Rambo even kort over zijn kop.
    'Prima. Ik ga nu dan maar. Tot zo misschien.' Liam glimlachte nog even kort naar ons en draaide zich toen om waarnaar hij zich een weg baande door de mensen massa.
    'Ik ga ook maar.' zei ik tegen Elaine en ik nam afscheid van haar waarnaar ik me tussen de mensen door begaf en druk op zoek ging naar de slaapkamers.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 22:03 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Elion
    Hij gaapte; nu alles spanning voor hem van de situatie af was, voelde hij pas hoe moe hij zich eigenlijk voelde.
    Hij liet zich daarom langzaam langs de muur op de grond zakken, met zijn rug tegen de ruwe stenen. Vince kroop in zijn nek en hij glimlachte even.
    Ontspannen sloot Elion zijn ogen, vermoedend dat hij dat hier wel kon maken.
    Wat zou hij kunnen, als hij zijn opleiding eenmaal af had gerond? Feit was dat vampiers een sociale paria waren en hoewel hij dat als mens ook al was geweest, wist hij dat dit anders was.
    Hij opende zijn ogen weer en keek naar de grond. Archeoloog. Zou hij nog steeds een kans maken op dat gebied? Als hij ergens naar verlangde was het wel ontdekkingen doen, de wereld iets nieuws laten zien en vooral; reizen, zijn rusteloosheid uiten.
    En erkend worden.
    Gezien worden, zoals hij dat vroeger nooit was.


    Seth
    Hij grinnikte. "Rat," herhaalde hij de naam. "Nice." Hij meende het; hij vond het vrij briljant om je dier rat te noemen.
    “En je kracht? Wat voor kracht zou je willen? Of weet je het al?”
    Seth keek hem verrast aan en haalde toen zijn schouders op. Hij aarzelde, wist niet wat hij moest zeggen; er waren zoveel dingen die hij wilde.
    Hij wilde een gave die hem sterker maakte, zelfverzekerder en misschien zelfs wel angstaanjagend, zodat hij eens niet degene hoefde te zijn die bang werd, die geïntimideerd werd.
    Hij wilde een gave die hem spontaan maakte, die zorgde dat hij net zo makkelijk vriendschap sloot als de mensen om hem heen.
    Hij wilde een gave die hem in staat stelde bij zijn zusje te blijven, waar ze ook was, die hem in staat stelde iets te doen aan alle dingen in de maatschappij die hem misselijk maakten van afkeer en zijn maag om deden keren. Hij wilde in staat zijn mensen in te laten zien wat voor impact hun daden konden hebben.
    Maar hij wist dat hij dat allemaal niet zou krijgen, dus dwong hij zichzelf tot een glimlach en zei;
    "Ik.. ik weet het niet," waarop hij zijn schouders ophaalde. "Jij dan?"


    Don't run away this time and die like a man.

    Dashed schreef:
    (@RememberYoux: zou je alsjelieft eerst met mij willen afspreken wat er met mijn personage gebeurt? :$)


    [Sorrysorrysorry. ik kan het veranderen als je wil? en is het goed dat ik achter Daniel aanren?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.