• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:18 ]


    I Love The Vampire Diaries

    [We're can I go with Faye?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Don't run away this time and die like a man.

    Bisous schreef:
    [We're can I go with Faye?]

    [bij ons al je wilt?]


    "We accept the love we think we deserve."

    Elaine Aurélie June

    Het was fijn dat ik op de twee kon rekenen. Ik keek Liam aan en lachte toen hij klagend opstond. "Deal, ik voel je pijn de grond is te hard." Ik grinnikte en pakte mijn kitten op waarna ik mijn rugzak pakten en hem over mijn schouder hing. "Misschien buiten? Of misschien is er ergens een of andere woonkamer waar wél banken zijn, en ik op iets zachts kan zitten"


    The expert in anything, was once a beginner.

    [@ Wolfgirl; Hoe zit het btw met de kamers/hoe worden ze ingedeeld?]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [bij ons al je wilt?]


    [Is goed (: Waar zitten jullie a. ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Seth
    De andere kant van de hal bleek rustiger, veel rustiger, en Seth haalde diep adem, ontspannen en blij dat hij weg was uit de drukte.
    “Hoe heb jij je huisdier genoemd?”
    Seth streek de wolvin over haar kop. Hij had nog niet over een naam nagedacht. Hij ging zitten en de wolvin kwam naast hem zitten. Opeens schoot de naam hem te binnen.
    Hij keek op naar Samuel. "Ze heet Karan," zei hij overtuigd.
    “Hij is echt leuk.”
    "Dank je. Volgens mij is het echter een zij," zei Seth. Shit, was hij nou bot geweest? Hij hoopte van niet. Hij was altijd vrij snel bang iemand te hebben gekwetst.
    Hij keek toe hoe Samuel Karan aaide.
    “Ik had eigenlijk ook liever een wolf gehad maar ja, een rat is ook goed," hoorde hij hem zeggen. Hij hield zijn hoofd scheef.
    "Maar ratten zijn awesome," ging hij er voorzichtig tegenin. Dat was iets wat hij maar bij weinig mensen durfde; zijn mening oprecht te geven en onbewust was hij trots op zichzelf.
    "Hoe heet jouw rat eigenlijk?"


    Don't run away this time and die like a man.

    Daniel
    o gosh,O GOSH! ze ging huilen,'uhm,niet huilen.'je bent heel knap en zeker geen freak!'BAM had ik dat nou gezegd? Wow nouja als iemand ging huilen dan moest ik ook huilen.


    On wednesdays we wear black

    (@rider: als je dan sms stuurt naar daniel kan hij naar jouw toekomen ^^)


    On wednesdays we wear black

    Justin

    Ik kijk haar even aan 'ja ik hou zeker van wolven ik heb ze liever dan wat anders.' als het meisje me wolf aait hoor ik hem een beetje grommen maar bijt haar niet ik begin een beetje te lachten. 'volgens mij mag hij jou niet echt en lag een beetje.' maar wat is jou naam en hoe oud ben je ik ben namelijk 19.


    I Love The Vampire Diaries

    Melody Henderson

    'Meen je dat?' zei ik wantrouwend. 'Ik denk het...' zei hij, zelf ook een beetje verbaasd. Ik zag ook een traan over zijn wang gaan. Ik lachte door m'n eigen tranen heen. 'Moet jij nou ook huilen?' vroeg ik. 'om 1 of andere reden: als iemand verdrietig is, ben ik dat ook.' Ik keek naar Luna. Ik gaf haar een knuffel, en keek daarna naar Daniel. Deze jongen? Hij was wel de eerste die oprecht aardig tegen me was.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Daniel Winchester:
    'Laten we het hopen.' zei ik en grijnsde naar Elaine. 'Mijn kont heeft nu écht behoeften aan iets dat de pijn kan verzachten.'
    Rambo stond op van zijn plaats en ging naast mij staan. 'Opzoek naar een woonkamer, achtig iets dan maar?' en ik keek even naar Lily die nog steeds op de grond zat. Ze knikte en wou opstaan, maar ik stak mijn hand al naar haar uit om haar te helpen.

    Lily Skyler Grey:
    Ik pakte dankbaar zijn hand aan en trok me aan hem omhoog. 'Bedankt.'
    Ik hield Venture stevig in mijn armen vast en gooide mijn rugzak vervolgens over mijn schouder heen.
    'Naar buiten lijkt mij geen optie, het gras is nat.' informeerde ik en wees op mijn spijkerbroek die onder de natte plekken zat.
    'Dus dan wordt het toch de woonkamer!' riep Liam triomfantelijk en liep voor ons tweeën uit door de gang heen, gevolgd door Rambo die afkeurend met zijn kop schudden.
    'Geloof me Elaine, volgens mij zijn we zojuist in het gezelschap van een grote idioot beland.' grinnikte ik zachtjes en schudden ook afkeurend mijn hoofd toen Liam meisjes-achtig begon te huppelen, zich niets aantrekkend van de andere mensen om zich heen die hem verbaasd nakeken

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 21:44 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Bisous schreef:
    (...)

    [Is goed (: Waar zitten jullie a. ?]


    [we gaan nu zeg maar opzoek naar een woonkamer achtig iets, als je ons nou tegemoed komt lopen, of je zit al in de woonkamer gebeuren? Kijk zelf maar even (;


    "We accept the love we think we deserve."

    Lilith Spyridon

    Langzaam verdwijnen de vlekken, maar ik voel mij nog steeds vreselijk. Ik graai mijn mobiel uit mijn zak. Ik denk na en kijk de mijn contacten lijst door. Als ik de naam van Daniel, een jongen die bij mij op de basisschool zat, stop ik om de één of andere rede. Was hij niet ook gemerkt? Ik dacht dat ik dat ergens gehoord had. Weer komt een hoestbui op. Straks hoest ik mijn ingewanden er nog uit. Bellen is geen optie. Met moeite typ ik wat woorden.
    Ik ben buiten voor het huis van de nacht. Help.
    Ik kruip hoestend naar een boom en leun er tegenaan. Hopelijk is hij inderdaad een halfwas.


    Happy Birthday my Potter!

    Merlonie schreef:
    [@ Wolfgirl; Hoe zit het btw met de kamers/hoe worden ze ingedeeld?]
    de meiden slapen helemaal boven eind van de gang waarr jullie je huisdieren en rooster hebben gehaald staat een trap die op en alle meiden hebben een eigen kamer en ik zit aan het eind van de gang van alle kamers en de jongens slapen beneden met een trap naar beneden en ook hun eigen kamer


    I Love The Vampire Diaries