• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:18 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Colt45 schreef:
    [Ugh.. Elion.. anyone?]


    [Faye botste net tegen iemand op, dat kan Elion wel zijn a. ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elaine Aurélie June

    Ik keek naar de wolf, en zag ook hoe mijn kitten hem aanstaarden alsof ze elk moment konden gaan vechten, en ik straks geen huisdier meer zou hebben. Ik klemden mijn kitten tegen me aan, en keek de jongen aan. 'Ik ben trouwens Liam.' Ik glimlachte en schudden zijn hand. "Elaine, en ik geloof dat jou wolf mijn kitten niet zo mag". Ik grinnikte en wees naar Rambo die zijn ogen weer strak op die van Avelin, mijn kitten, had gericht.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:34 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Daniel
    ik rilde even van die kat maar keek toen naar beneden waar ik een soort van gegrom hoorde komen. Blijkbaar was tix het met me eens,yeah. Ik had een mede kattenhater gevonden.


    On wednesdays we wear black

    [whaaa ik wil niet dat Daniel een kattenhater word. Melody vindt hem wel leukk!]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Bisous schreef:
    (...)

    [Faye botste net tegen iemand op, dat kan Elion wel zijn a. ?]

    Hmm, kan, but that would mean his kitty got hurt :c

    en dan moet ik mijn laatste post herschrijven

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:36 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    justin james

    IK kijk raar op als iemand voor mij stopt maar geef er geen aandacht aan en geef me wolf een aai op zijn kop.maar zie dat ze er nog steeds staat. hoi mijn naam is Justin en kijk verlegen. kijk moon dat vind ik dus echt niks he een kat maar ja dat is haar keuze of niet dan zeg ik zacht zo dat ze het niet hoort en moon kijk haar even aan.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:37 ]


    I Love The Vampire Diaries

    RememberYoux schreef:
    [whaaa ik wil niet dat Daniel een kattenhater word. Melody vindt hem wel leukk!]


    {hij draait wel bij, daniel heeft alleen nu nog een KATTENHAAT xd]


    On wednesdays we wear black

    Samuel
    "Hey." Samuel's hart maakte een sprongetje bij de groet terug. Het klonk gewoon aardig, en het was niet dat er een heel verhaal volgde. Samuel wilde net zijn mond opendoen toen de jongen weer wat zei. "Eh... ik geloof dat ik me nu voor moet stellen, toch?" Snel keek hij op om de rode wangen van zijn gesprekspartner te zien. Het maakte de eerste indruk die Samuel van hem had alleen maar sterker; dat deze jongen ongeveer hetzelfde type was als hij. "Ik bedoel, ik ben Seth." Dat was best een leuke naam. Snel zette Samuel Rat weer op zijn schouder, hij voelde zich al iets meer op zijn gemak. "Samuel," antwoordde hij - nog steeds zacht maar niet meer stamelend. Niet dat hij nu meteen vol zelfvertrouwen was, zijn houding was nog steeds even belabberd en hij zat maar om zich heen te kijken en aan alles wat los en vast zat te friemelen, maar in ieder geval had hij een lotgenoot gevonden. "Leuke naam," kwam er ook nog uit. Complimenten geven, had zijn moeder hem geleerd, dan vinden mensen je aardig. Hij voelde hoe zijn wangen rood werden. "En leuke wolf." Het kwam er nogal geforceerd uit maar toch was hij best trots op zichzelf. "Euhm, h-hoe gaat het?" Als automatisme pakte hij Rat weer van zijn schouder. Op een of andere manier kreeg hij daar toch wat zelfvertrouwen van.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Melody Henderson

    Ik wiebel nog eens met mijn vingers. Louis wordt groter, hariger en anders. Na dertig seconden staat er een mooie, blonde wolf. 'Luna.' fluister ik. Luna was mijn vriendin, tot haar ouders erachter kwamen dat ik vampier was. Ze mocht me nooit meer zien. Ik had Louis zo betoverd dat hij -nu ze- precies de ogen van Luna had. 'Eigenlijk hou ik veel meer van wolven dan van katten.' zei ik.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 21:06 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Hoe zit dat eigenlijk met onzichtbaar worden? Ik bedoel, moeten ze daar iets voor doen, of gaat dat vanzelf? :3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam Daniel Winchester:
    Ik haalde onverschillig mijn schouders op. 'Dat is zijn probleem. Maar maak je maar geen zorgen, ik houd hem wel in de gaten.' stelde ik Elaine gerust en glimlachte vriendelijk.
    'Weet je trouwens wanneer onze kamers aangewezen worden? Ik wordt een beetje gek van het feit dat ik mijn rugzak de hele tijd overal naar toe moet zeulen.' mopperde ik en ging in kleermakerszit zitten, terwijl ik Elaine afwachtend aankeek.

    Lily Skyler Grey:
    Met mijn nieuwe rooster in mijn hand geklemt en mijn nieuwe huisdier in mijn armen, liep ik de gangen door opweg naar buiten. Het was een beetje grauwig weer, dus even naar buiten gaan kon geen kwaad. Ik liet me ergens tegen een dikke eikenbook neer ploffen en legde Venture naast me neer op het vochtige gras terwijl ik mijn rooster aandachtig bekeek.


    "We accept the love we think we deserve."

    Colt45 schreef:
    (...)
    Hmm, kan, but that would mean his kitty got hurt :c

    en dan moet ik mijn laatste post herschrijven


    [Dan verzin ik wel iets anders ;p Ze gaat hem wel aanspreken omdat hij een schattig katje heeft a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    SerpentEyes schreef:
    [Hoe zit dat eigenlijk met onzichtbaar worden? Ik bedoel, moeten ze daar iets voor doen, of gaat dat vanzelf? :3]
    dat komt van zelf als je wat veder bent dan nu zeg maar als je schrikt dat opeens je zelf niet meer ziet in de spiegel geef maar een hint hahaha


    I Love The Vampire Diaries

    Lilith Spyridon

    Ik kijk op, als ik iemand zie staan. Ik kijk hem boos aan, als ik merk dat hij degene moet zijn geweest waardoor mijn fiets slingerde.
    'Kun je niet uitkijken of.....' Mijn mond valt open van verbazing. Voor mij staat een lange manlijke vampier. Hij heeft een zonnebril op tegen het weinige ligt dat er nog is, maar zijn merktekens zijn nog duidelijk zichtbaar. Ik gil hard en spring op. Ik wil naar mijn fiets rennen, maar hij verspert mij de weg.
    'Lilith Spyridon! Nacht-' Voordat de vampier zijn zin kon afmaken, onderbrak ik hem. Echt niet dat hij mij nu ging merken of whatever.
    'Nee, mooi niet.' Boos zet ik een paar stappen naar achter en probeer mijn kansen in te schatten. Ik had het kunnen weten. Dat hoestje dat ik al een paar dagen had, had mij geprobeerd te waarschuwen. En weer had ik beter op moeten letten.
    De vampier lijkt aardig geïrriteerd en vervolgt zijn praatje. 'Nacht heeft u uitverkoren; uw dood zal uw geboorte zijn. Nacht roept u; luister naar haar lieflijke stem. Uw bestemming wacht u in het Huis van de Nacht.'
    Hulpeloos kijk ik om mij heen. Er is niemand te zien die mij kan helpen. De man heft zijn arm op en steekt zijn vinger naar mij uit. Ik krimp in elkaar, maar het maakt de pijn in mijn voorhoofd niet minder. Ik blijf in elkaar gedoken op de grond zitten in de hoop dat de pijn weggaat en mijn leven hierna gewoon weer normaal kan zijn, maar dat kan natuurlijk niet. Ik hoef niet te kijken om te weten dat er nu een nog niet ingevulde maansikkel op mijn voorhoofd staat. Shit hé, dat moet mij weer overkomen.


    Happy Birthday my Potter!

    Daniel
    'WOW.'ik schrok me dood,'Muteerde dat ding nouw in een wolf?!?'
    oke ik kon veel hebben maar dit vond ik toch wel heel vaag.


    On wednesdays we wear black