• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:18 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Elaine Aurélie June

    Ik keek het meisje aan en knikte ook als goedkeuring, ze leek me erg aardig. Ik stak mijn hand naar haar uit. "Elaine" toen ze hem had geschut, glimlachte ik even en aaide over het hoofdje van mijn kitten. en voelde me lang niet meer zo alleen als dat ik me had gevoeld in het weeshuis.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Melody Henderson

    Nu moest ik lachen. 'Hoezo de chocofabriek van Willy Wonka? Of heb je je naam veranderd en heette je stiekem Sjakie? Want zo lelijk als hem ben je echt niet hoor.' zei ik, en bloosde. Ik was normaal wel goed met jongens, maar bij Daniel was het anders. Volgens mij voel ik voor het eerst iets voor een jongen. Ik glimlachte naar hem, en hij lachte terug.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Elion
    Haar zucht ontging hem niet, maar deed hem ook weinig. Nee, hij hield niet zo van koetjes en kalfjes-vrouwenpraat; kon hij niets aan doen. Van jongens kon hij geouwehoer nog wel hebben, vaak omdat dat lekker direct was en to the point, maar de manier waarop veel meisjes het over compleet niets konden hebben vond hij storend.
    Was deze ook zo? het begon er wel op te lijken.
    Elion haalde een hand door zijn zwartgeverfde haar. Ja, hij zag er excentriek uit. Dat hoorde bij hem; hij had een enigszins passive-agressive manier van doen, waar dit ook bij hoorde, al was dat niet bewust.
    "Goede keuze," hoorde hij het meisje zeggen. Ja, anders had ik hem niet genomen, dacht Elion nuchter, al hield hij het voor zich; hij had geen zin in ruzie, zeker niet op de eerste dag hier. het compleet wennen aan alles was al gedoe genoeg voor hem.
    "Wolven en adelaars zijn ook nog wel leuk maar slangen en ratten? Niet mijn ding," hoorde hij haar door praten. Ok, dat was enig om te weten. Hij maakte een instemmend geluid ten teken dat hij het gehoord had.
    Bij haar vraag naar de naam van zijn kat kon hij het niet nalaten even vertederd naar Vince te kijken, die spinnend tegen Elions borstkas aanlag.
    "Vince," zei hij.
    "En jouwe?" vroeg hij maar, uit beleefdheid; hij kon wel bot gaan lopen doen, maar daar schoot hij ook geen fuck mee op, uiteindelijk.


    Seth
    “Euhm, nou, beter dan in het begin. Ik haat drukte,” antwoordde Samuel. Het gaf Seth een goed gevoel dat hij niet de enige was die er zo over dacht en hij knikte instemmend; ook hij vond drukte uiteindelijk vreselijk.
    Het stemvolume van de jongen was enigszins omhoog gegaan en ergens vond Seth het vleiend dat de jongen in zijn bijzijn meer leek te ontspannen; hij had geen hoog zelfbeeld, dus dit was een mentale opsteker voor hem, hoe hij het ook wendde of keerde. Het maakte dat hij zich ook wat losser voelde.
    “En ik houd niet zo van contact zoeken en zo.”
    Seth grijnsde. "Oh, ik ook niet hoor," zei hij, opgelucht dat hij met deze persoon zoveel gemeen had.
    Bij het voorstel van de jongen een andere plek te zoeken knikte hij instemmend. Goed plan; de drukte hier was niet goed voor de bloeddruk.
    "Welke kant wou je op?" vroeg hij aarzelend; het maakte hem namelijk niet echt uit.


    Don't run away this time and die like a man.

    daniel
    'oe,dus jij vindt me er wel leuk uitzien he?' Ik grinnikte en zag dat ze bloosde.


    On wednesdays we wear black

    Lily Skyler Grey:
    Ik pakte het Elaine haar hand aan en schudden hem. 'Lily.' stelde ik mezelf voor en glimlachte verlegen terug. Ik ging wat verzitten en legde mijn rugzak naast me neer op de grond. Het viel me nu pas op dat we eigenlijk allemaal een rugzak hadden. Ik moest zactjes lachen om deze ontdekking, wat me vragende blikken opleverde.
    'Binnen pretje.' zei ik zachtjes en mijn wangen kleurde lichtjes rood. De jongen begon te lachen en stelde ook zich zelf voor. 'Ik ben trouwens Liam.'

    Liam Daniel Winchester:
    Lily knikte en glimlachte verlegen. Ik glimlachte geruststellend terug en keek toen weer naar Elaine die diep in gedachten verzonken leek.
    'Waar denk je aan?' vroeg ik haar en hield mijn hoofd een beetje schuin om haar reactie te kunnen pijlen. Ik weet het, het was een slechte gewoonte, maar ik kon het niet helpen. Dat deed ik altijd als ik iemand zijn reactie probeerde te achterhalen. Ook Lily keek Elaine nu vragend aan.


    "We accept the love we think we deserve."

    Melody Henderson

    'Nou, ehm, ik ...' Ik staarde naar de grond. 'Wat vind je van mij dan?' Vast een prutser. dacht ik. Ik keek weer naar hem, en zag de vasberadendheid in zijn ogen. Ik wist niet goed meer wat ik van deze jongen moet vinden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Faye Maxime Kershaw
    'Vince, en jouwe?' zegt de jongen.
    'Harvey,' antwoord ik. 'And if you don't mind, dan ga ik nu want volgens mij stel je gezelschap niet erg op prijs,' voeg ik er aan toe waarna ik nog even zwakjes glimlach en daarna, met Harvey nog steeds in mijn armen, me omdraai en wegloop. 'Laten we hopen dat de rest hier wat vriendelijker is,' mompel ik tegen Harvey.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elaine Aurélie June

    Na Liam's vraag keek ik op, en keek in de vragende gezichten van Liam en Lily, terwijl mijn wangen langzaam rood kleurden. "Vroeger" bracht ik enkel uit zachtjes uit, maar de manier waarop ik het zei, was volgens mij al genoeg, ik keek weer even naar mijn kitten. De heldere blauwe ogen van mijn kitten leken precies op die van mijn moeder, misschien was dat wel waarom ik haar gekozen had? En misschien was het ergens wel tijd om met mensen over mijn verleden te praten, want daar kon ik met niemand in het weeshuis over praten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Lilith Spyridon

    'Arg.' ik zit nog steeds op de weg. Iedere keer als ik mijn ogen probeer open te doen, zie ik allemaal vlekken. Ik voel mij vreselijk. Opstaan gaat al helemaal niet lukken, maar wil zo graag naar mijn ouders, dat kruipen misschien wel een goed idee lijk. Ik probeer vooruit te komen, maar krijg dan een verschrikkelijke hoestbui. FML!


    Happy Birthday my Potter!

    Daniel
    'ik ken je net,ik weet nieteens wat je naam is.' ik wist dat ik nog steeds als een mongool met open mond zat te grinniken dus ik klapte hem gelijk dicht.


    On wednesdays we wear black

    Elion
    Hij schudde zijn hoofd toen ze wegliep. Whatever floats your boat, honey, dacht hij onverschillig. Die hield het niet lang met hem uit. Hij was het gewend dat het soort dat over de simpelste dingen sprak niet goed tegen hem kon, maar deze was echt snel weg. Nou ja, niet zijn probleem.
    Hij liet het van zich afglijden en streek met twee vingertoppen over Vince's kopje, die harder begon te spinnen.
    Elion voelde zijn telefoon in zijn broekzak trillen maar negeerde het; hij keek vanavond wel.
    Zijn vrienden hadden er verbazingwekkend weinig moeite mee gehad, zijn vampirisme. Vermoedelijk omdat ze net als hij nuchter waren en hij het ze onomwonden en onverschillig had verteld. 'Jongens, ik ben gemerkt, dus ik ga binnenkort naar die vampierschool.' Dat was zijn uitleg aan ze geweest, meer niet. Het was voldoende geweest. Dezelfde avond hadden ze bij hem thuis een paar biertjes gedronken en een B-film gekeken. Omdat het kon.
    Elion vroeg zich af met wie hij uiteindelijk een slaapkamer zou moeten delen. Meestal kon hij het met andere jongens prima vinden, dus zorgen maakte hij zich niet; het was vooral pure nieuwsgierigheid.


    Don't run away this time and die like a man.

    Aviera Luena Denealy

    Ik ga naast de jongen zitten die zich Justin noemt. 'Hou je van wolven?' vraag ik en bekijk die van hem. Mijn kitten zit op mijn schoot en kijkt ook nieuwsgierig. Ik aai de wolf even voorzichtig en glimlacht. 'Mooi beestje hoor.'


    ~

    Lily Skyler Grey:
    Ondanks dat er een glimlach haar lippen sierde, verraaden haar ogen alles. Pijn. Het het enige woord dat je er in kon lezen. Ik keek heer meelevend aan en glimlachte zwakjes.
    'Als je er over wilt praten, dan zal ik altijd voor je klaar staan.' zei k gemeend. Liam knikte instemmend en glimlachte vriendelijk naar haar.
    'Maar ik begrijp het best als je het ons niet wilt vertellen. Of nóg niet.' voegde ik er aan toe. Elaine knikte dankbaar en glimlachte geforseerd terug.

    Liam Daniel Winchester:
    Zo hebben we met zijn drieeën een tijdje gezeten. Een beetje kletsen over van alles en nog wat. Over wat ons te wachten zou staan en wat we hoopte te verwachten.
    'Zullen we maar even ergens anders heen gaan? Of naja, een plek dat iets comfortabeler zit. Mijn kont begint nu langzaam aan toch wel een beetje pijn te doen.' klaagde ik, waarnaar ik opstond en me even uitstrekte. Ik gooide mijn rugzak over mijn schouder en keek de twee meiden afwachtend aan. 'Deal or no deal?' grinnikte ik. Mijn grappen waren zo droog af en toe...

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 21:32 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Samuel
    Seth knikte instemmend na Samuels opmerking dat hij drukte haatte. Dat veroorzaakte een kleine glimlach om Samuels lippen. Misschien was het nog niet eens zo erg dat hij hiernaartoe gestuurd was.
    “Oh, ik ook niet hoor.” Samuel keek op en besloot dat het veilig was om Seth langer dan vijf seconden aan te kijken. Hij dwong zichzelf dan ook om niet weg te kijken. Deze persoon zat precies hetzelfde in elkaar als hij zat, die zou hem echt niet uit gaan lachen of zo. Hij keek net op tijd op om te zien dat de jongen knikte, na zijn vraag of ze ergens anders heen konden gaan. “Welke kant wou je op?” Vluchtig nam Samuel de omgeving in zich op. Daar, links van hen, waren niet zoveel mensen. “Euhm, links?” opperde hij dus en blijkbaar vond Seth dat wel goed, want niet veel later zaten ze aan de andere kant van de hal, wat van de andere groepjes vandaan. Maar iets om te zeggen, had Samuel nog steeds niet. “Hoe heb jij je huisdier genoemd?” vroeg hij toen maar, hij wilde niet dat het gesprek stilviel, want het ging juist zo goed. En hoe langer het stil was, hoe lastiger het werd om weer wat te zeggen. “Hij is echt leuk.” Voorzichtig stak hij een hand uit naar de wolf, om hem vervolgens te aaien. “Ik had eigenlijk ook liever een wolf gehad maar ja, een rat is ook goed.” Hopelijk was Seth niet bang voor ratten...


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Melody Henderson
    Grrr! Ik verpestte het meteen met de eerste de beste jongen. 'Ik heet Melody.' Ik kneep mijn handen ongemerkt tot vuisten. Ik kneep steeds harder, tot ik onder me ineens een kleine kraak hoorde. Er zat een klein scheurtje in de marmeren vloer. 'Zat die er al?' Vroeg in onzeker aan Daniel. Hij schudde zijn hoofd. Nu word ik bang. 'Ik ben echt een freak.' En er rolde een traan over mijn wang.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.