• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:18 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Rider schreef:
    (Mag je ook nog een mens zijn tijdelijk?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Iemand die met Elaine wil praten? x3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Bisous schreef:
    (...)

    [Waar staat je personage?]


    [Ergens random tegen de muur in de ontvangsthal xd]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:02 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Like I said; Samuel staat nog in z'n eentje. xd]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Rider schreef:
    (...)


    ja dat mag wel


    I Love The Vampire Diaries

    Seth
    Hij had zich enigszins afgesloten van de groep en schrok dan ook letterlijk op toen iemand naar hem toe liep en hem groette. Het was een meisje dat zich voorstelde als Melody. Seth glimlachte aarzelend.
    "Seth," stelde hij zich zacht voor. Hij slikte; nieuwe mensen, mensen die recht op hem af waren gekomen.. Ja, ze waren vriendelijk, maar hij werd er ook vreselijk nerveus van. In Seths wereld was het slecht als mensen om je heen kwamen staan; thuis had dat nooit tot goede situaties geleid.
    Iemand tikte hem op zijn schouder en hij keek verschrikt om.
    Een jongen groette hem.
    "Hey," groette Seth mompelend terug, niet begrijpend waar hij al deze plotselinge vriendelijkheid aan had te danken. Wilden ze iets van hem? was hij hier ook de underdog?
    Een derder persoon kwam naar hem toe en groette hem, even aarzelend als hijzelf. Deze persoon maakte Seth minder nerveus, al was hij opgelucht dat deze niet bleef staan; drie mensen zou wel erg veel zijn voor iemand als Seth, die liever in zijn schulp kroop dan dat hij allemaal nieuwe mensen leerde kennen.
    De wolf was dichter tegen hem aan komen staan. Het viel hem op dat de jongen die hem op zijn schouder had getikt ook een wolf had. Hij keek naar de jongen en het meisje. Ze kwamen vriendelijk over, maar het lukte Seth vooralsnog niet om te ontspannen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:05 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    Merlonie schreef:
    [Like I said; Samuel staat nog in z'n eentje. xd]


    [Lol Elaine ook x3]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:05 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik laat Faye zo wel random tegen iemand opbotsen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melody Henderson

    Ik wist zijn naam weer. Seth was het. 'Seth toch?' Hij knikte, maar verder zei hij niet veel. Ik keek naar een jongen die naar Seth liep, maar daarna weer weg liep. 'Ik zie je nog wel, Seth.' zei ik. Ik liep achter de jongen aan. Ik legde mijn hand op zijn schouder. 'Hey, ik ben Melody.' zei ik tegen hem. 'H-he, ik ben Samuel' zei hij terug. 'Kom op, niet zo verlegen.' zei ik, en lachte naar hem. Daardoor leek hij wat meer te ontspannen. 'Kom, zullen we samen naar de dieren lopen?' Hij knikte, en we liepen er samen heen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:06 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aviera Luena Denealy

    Met mijn rooster en mijn huisdier ga ik weer bij de rest staan. Ik glimlach even naar een paar. Ze leken me allemaal wel aardig. Verder op zie ik een jongen staan. Hij ziet er wel leuk en stoer uit. Ik denk even terug aan mijn vriendje toen ik nog een 'normaal' leven had. Zodra hij mijn merkteken zag ging hij er van door. Ik sla mijn ogen neer. Het deed toch wel een beetje pijn.


    ~

    SerpentEyes schreef:
    (...)

    [Lol Elaine ook x3]


    [Samuel nu niet meer :p]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:09 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [RememberYoux, wil je me aub niet godmooden? :s Seriously, je kent hem totaal niet.]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    [ik zet het even hier neer omdat de andere topics vol waren]
    Rol: Wijziging voor de rol van MoonAngel
    Naam: Lily Skyler Grey
    Leeftijd: 17
    Kracht: Met dieren praten
    Uiterlijk:


    Lily heeft bruin haar dat net over haar schouders valt. Haar ogen hebben een aparte kleur grijs. Lily is vrij slank en ongeveer 1,67 lang.
    Karakter: Lily is erg vriendelijk en behulpzaam en wil de mensen om zich heen graag tevreden stellen. Wanneer ze iemand niet kent kan ze in het begin iets wat verlegen zijn en terughoudend. Wanneer ze je beter leert kennen wordt we wat opener en kan je het erg leuk met der hebben.
    Huisdier: Een kat genaamd Venture.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:11 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Daniel
    ik zag dat de jongen een beetje schrok.'Ik bijt niet,nouja soms wel maar dat komt niet zo heel vaak voor.'En toen zag ik een heel mooi meisje staan.'Well hello pretty lady.'Ik pakte haar hand en drukte er een kus op,Ja ik was een slijmbal.Vooral tegen meisjes dusja,Slijmbal and i know it.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:10 ]


    On wednesdays we wear black

    -

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered