• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:18 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Lilith Spyridon (nog niet gemerkt)

    Mijn huis ligt een flink stuk buiten de stad. Ik moet eerst helemaal langs het huis van de nacht en dan pas kom ik bij mijn huis. Ik woon namelijk in een heel groot huis met een mega tuin. Het is echt een geweldig huis en je kan er makkelijk feesten geven enzo, maar erg gezellig ziet het er niet uit en de buitenkant ziet er uit als een spookhuis. Het is eigenlijk heel cool, maar de meeste mensen vinden het afschrikwekkend.
    Ik kan op zich wel goed overweg met mijn ouders. Ze laten mij mijn gang gaan, als ik goede cijfers haal en laten mij voor het grootste gedeelte van de dag wel met rust. Mijn vrienden mogen altijd langskomen en ze hebben niks tegen mijn overmatige gebruik van mijn macbook. Lekker rustig dus.
    Mijn hoofd draait naar links, waar het huis van de nacht staat. Ik grijns. Mijn vrienden noemen mij vaak vampier, omdat ik toch wat anders ben. Het is eigenlijk mijn standaard bijnaam geworden. Alleen hebben ze het dan liever over de Twilight of Vampire Dairies (vooral de laatste) vampiers. Het lijkt altijd haast wel of de mensen de vampiers en halfwassen willen vergeten. Alsof ze er niet bij horen....
    Opeens maakt mijn fiets een grote slinger en vlieg ik door de lucht. Ik beland hard op de grond maar de schade valt mee. Ik kreun. Man, ik moet echt beter op gaan letten of zo.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Liam Daniel Winchester:
    Ik keek veraasd op toen ik een meisje met lang, blond haar me passeerde en ergens verder op, op de grond ging zitten met haar rug tegen de muur. Ze legde haar zwarte kitten op haar schoot en mompelde iets. Ik besloot om op te staan en naar haar toe te lopen, met Rambo achter me aan.
    'Mag ik bij je komen zitten?' vroeg ik haar iets wat onzeker.


    "We accept the love we think we deserve."

    Dashed schreef:
    {@wolfgirl21: hoe werkt dat gedachten lezen nouw precies? want ik kan moeilijk bepalen voor iemand anders wat zijn personage denkt.;s}


    hahaha je kan gedachten lezen van leraren en met de rest kan je afspreken


    I Love The Vampire Diaries

    (Wie wilt Lilith buiten zien vechten met de vampier die haar probeert te merken? ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    [ Dashed, kun je me nog ff laten zien hoe Daniel eruit ziet ? kan het namelijk niet vinden. ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Elaine Aurélie June

    Ik aaiden door de zwarte vacht van mijn kat, tot nu toe had dan ook nog niemand tegen me gepraat, denkend dat ik weer zo lonely zou worden als in het weeshuis. 'Mag ik bij je komen zitten?' Ik keek op naar een jongen met bruinhaar, en was ergens wel verbaasd, maar glimlachte en knikte. "Tuurlijk". zei ik waarna ik wat opschoof.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Daniel
    Een KAT? ik keek vol minachting naar dat ding in haar handen.'leuk huisdier.'kreeg ik er piepend uit. Ik keek voor hulp naar die ene jongen,maar die was al weer weggegaan. Waar ging het heen met de wereld? geen gedag zeggen als je weg wilt gaan? Zo eng was ik nouw toch niet, Ik leek niet echt bepaald op dracula ofzuo.

    [@RememberYoux:



    daniel^

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:28 ]


    On wednesdays we wear black

    Seth

    De jongen [Samuel] die hem eerst aarzelend aan had gesproken was weer naar hem toe gekomen en groette hem opnieuw. De jongen had iets over zich wat bij Seth de indruk wekte dat hij minstens even nerveus was als Seth zelf, wat hem enigszins liet ontspannen.
    "Hey," groette hij zacht terug, naar de oren van zijn wolvin starend.
    Hij waagde het om even op te kijken en nam de andere jongen kort op, die hoe langer hoe minder bedreigend op hem overkwam.
    "Eh.. ik geloof dat ik me nu voor moet stellen, toch?" Meteen had hij spijt van die woorden. Wat was hij sociaal ook een ramp.
    Hij voelde zijn wangen iets warm worden.
    "Ik bedoel, ik ben Seth," zei hij haastig, in een onhandige poging wat zelfverzekerder over te komen, waar hij zwaar in faalde; zijn algehele lichaamstaal verried dat hij nog steeds nerveus was.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:28 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    Melody

    'Tsja, het is niet heel vampier, maar het is wel een schatje.' Ik wiebelde wat met mijn vingers, en er zaten engelvleugeltjes aan. Ik zag de uitdrukking op zijn gezicht, wat zei dat hij een katje niks vond, maar ik wist niet zo goed wat hij van de vleugeltjes vond. Want ja, hij was degene die gedachten kon lezen, en ik niet.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ugh.. Elion.. anyone?]


    Don't run away this time and die like a man.

    [Hoe zit dat eigenlijk met onzichtbaar worden? Ik bedoel, moeten ze daar iets voor doen, of niet? :3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ergens waar ik Faye naar toe kan sturen aangezien niemand reageerde op mijn bericht van net :/]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Daniel Winchester:
    Ik nam vlug plaats en gebaarde Rambo dat hij naast me moest gaan zitten. Hij deed wat ik hem vroeg en ging rustig liggen, zijn ogen strak op de kitten van het meisje gericht.
    'Rambo, echt, I dare you.' siste ik tegen de wolf en keek hem waarschuwend aan. Hij draaide zijn kop mijn kant op en keek me met van die onschuldige ogen aan. Het meisje naast me keek ons verbaasd aan, maar leek zich ergens wel te amuseren.
    'Ik ben trouwens Liam.' stelde ik mezelf vlug voor en stak mijn hand naar haar uit.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:31 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Bisous schreef:
    [Ergens waar ik Faye naar toe kan sturen aangezien niemand reageerde op mijn bericht van net :/]


    (Lilith is nog niet gemerkt en gaat zo proberen te voorkomen dat dat gebeurt. Ze ligt nu buiten op de grond, dus je kan naar buiten komen, of door het raam kijken)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Sebastian

    Nog steeds tegen de boom aangeleund gleed ik naar beneden terwijl ik Briar in mijn hand hield.
    Ze keek me aan met haar blauwe oogjes en ze likte even met haar roze tongetje over haar grijze vacht heen, wat me deed glimlachen.
    Mijn ouders waren niet echt accepterend geweest over mijn vampier zijn en toen ik ook nog eens de kracht van vuur erbij scheen te hebben gekregen moesten ze al helemaal niets meer van me hebben en zette ze me het huis uit, waarna ze een kind adopteerden uit het weeshuis aangezien ik hun enigste kind was en ze graag wel een derde persoon in huis hadden om te vertroetelen.
    sinds een aantal weken leefde ik met een smak geld dat ze me gegeven hadden op mezelf in een kraakpand niet ver hier vandaan, met Briar als enigste gezelschap.
    tot ik op één of andere onverklaarbare wijze ene brief van deze school kreeg dat ze me graag wouden inlijven als nieuwe leerling.
    met veel wikken en wegen had ik het overwogen en uiteindelijk toch maar besloten om het te gaan doen.
    En hier zat ik dan, op het schoolterrein, mijn toekomstige klasgenoten en schoolgenoten aan het bekijken, met mijn enigste echte overgebleven familielid dat ik nog had naast me.


    Credendo Vides