• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:18 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Dashed schreef:
    Daniel
    ik zag dat de jongen een beetje schrok.'Ik bijt niet,nouja soms wel maar dat komt niet zo heel vaak voor.'En toen zag ik een heel mooi meisje staan.'Well hello pretty lady.'Ik pakte haar hand en drukte er een kus op,Ja ik was een slijmbal.Vooral tegen meisjes dusja,Slijmbal and i know it.


    [welk meisje bedoel je hier mee?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    Melody Henderson

    Ik wist zijn naam weer. Seth was het. 'Seth toch?' Hij knikte, maar verder zei hij niet veel. Ik keek naar een jongen die naar Seth liep, maar daarna weer weg liep. 'Ik zie je nog wel, Seth.' zei ik. Ik liep achter de jongen aan. Ik legde mijn hand op zijn schouder. 'Hey, ik ben Melody.' zei ik tegen hem. 'H-he, ik ben Samuel' zei hij terug. 'Kom op, niet zo verlegen.' zei ik, en lachte naar hem. Daardoor leek hij wat meer te ontspannen. 'Kom, zullen we samen naar de dieren lopen?' Hij knikte, en we liepen er samen heen.


    OKE hoi daniel staat er ook bij xd


    On wednesdays we wear black

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [welk meisje bedoel je hier mee?]


    you XD


    On wednesdays we wear black

    Lilith Spyridon (nog niet gemerkt)

    Ik kan met moeite mijn ogen open houden. De les natuurkunde van onze mentrix is zo saai, dat ik mijn aandacht er maar niet bij kan houden. Ze legt alles zó saai uit! Bovendien hebben we een groot deel wat ze verteld al gehad in de voorgaande jaren. Alsof we alles vergeten wat ons geleerd wordt.
    Ik schrik op uit mijn haatdragende gedachtes over mijn mentrix, als mijn beste vriend Aron mij aanstoot. Hij gebaart grijnzend naar de klok. Nog maar drie minuten en dan zijn we al weer uit. Ik pak mijn pen en doe net alsof ik een aantekening maak. Het is de handigste manier om te communiceren in de klas. Je wordt nooit gesnapt en kan toch de hele tijd ongestoord kletsen.
    Gaan we vanmiddag nou nog met z'n alleen naar het basketbal veld? Ik leun wat naar achter, zodat Aron het kan lezen. Hij knikt vrolijk en dan gaat de bel. Ik spring op en gooi mijn boeken in mijn tas.
    'Ik moet nog even langs thuis. Ik zie jullie daar wel, oké?' zeg ik hem. Hij geeft mij een knuffel en verdwijnt dan met de rest het lokaal uit. Ik loop richting de fietsenrekken om mijn fiets te pakken. Ergens vind ik het vervelend dat ik als enige zo ver weg woon. Het sluit mij af van mijn vrienden en ik voel mij al een buitenstaander.
    'Nee, zo moet ik niet denken,' zeg ik tegen mijzelf, 'Je hoort er gewoon bij en ze vinden je even aardig als de rest. Je bent niet anders.' Met mijn fiets in de hand loop ik het plein af. Vervolgens spring ik op mijn fiets en ga richting huis.


    Happy Birthday my Potter!

    Liam Daniel Winchester:
    Een beetje verveeld liep ik wat rondjes en bekeek alle leerlingen aandachtig.
    'Pfff... we zijn loners Rambo.' zuchtte ik deperessief en ging toen maar random om de grond zitten. Rambo nam naast mij plaats en legde zijn kop op mijn schoot neer. Ik veegde mijn bruine plukken uit mijn gezicht en pakte een grijze muts uit mijn rugzak, die ik vervolgens over mijn hoofd trok.
    'Zo, beter.' zei ik tegen mezelf en glimlachte.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:16 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Faye Maxime Kershaw
    Juist. Eerst rooster halen dus en dan je huisdier.
    Een paar minuten later sta ik met het rooster in mijn hand in de ruimte waar de huisdieren zitten. Mijn donkerblauwe ogen scannen de ruimte en blijven hangen bij een klein, grijs katje. Gelijk verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Ik loop naar het kooitje toe waar het katje in zit en voordat ik het katje optil vouw ik het rooster op en prop ik die in mijn broekzak 'Hmmm, ik noem je Harvey,' glimlach ik tevreden als ik het katje opgetild. Met Harvey in mijn armen loop ik de kamer weer uit. Ik ben alleen meer bezig met het katje dan met de mensen om me heen waardoor ik niet echt oplet en tegen iemand opbots. Omdat ik Harvey niet wil laten vallen zijn mijn handen bezet en heb ik niks om te verkomen dat ik hard met mijn billen op de grond beland.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elion
    In een hoek van de ruimte had hij het katje even neergezet, dat enthousiast langs zijn benen streek. Hij vouwde zijn rooster op en deed het in de zak van het rafelige, zwarte vest dat hij aanhad. Hij tilde het katje weer op en keek rond. Hij zag al een aantal mensen die hem wel ok leken. Ook een paar die hem minder leken, maar dat deed er niet toe; Elion was geen ruziezoeker, dus zolang mensen hem niet uitlokten vond hij het wel best als hij eerlijk was.
    Hij ademde langzaam uit. Hij hoopte dat ze enige vrije tijd kregen voor de lessen begonnen; hij wilde wel even kunnen acclimatiseren hier.
    Hij leunde opnieuw tegen de muur aan. Nu iedereen zo druk praatte had hij niet zo'n zin om op iemand af te stappen; kennismaken deed hij het liefst rustig.
    Hij hield het katje op een voor zijn doen bijzonder genegen manier tegen zich aan.
    "Beter he, nu ik geen papier in mn bek meer heb," mompelde hij tegen het beestje.

    Iemand voor Elion? Hij kan meestal beter met jongens opschieten dan met meisjes trouwens, al maakt het mij niet uit wie of wat hem aanspreekt

    Seth glimlachte even bij het horen van de opmerking van de jongen, maar zei niets terug, wat ook niet nodig was, aangezien deze zich al snel op een meisje richtte. Hiervan maakte Seth gebruik door zich terug te trekken in de schaduwen, bijkomend van alle drukte en spanning.
    Zijn gave kon hem gestolen worden, net als het vampirisme. Nu wilde hij alleen nog kunnen ontspannen, en dat lukte zo niet, al was het wel fijn dat de drukte rondom hem even weg was.
    Hij zuchtte. Het was niet dat hij niet aardig wílde zijn, hij was alleen te nerveus om spontaan te zijn bij vreemden en werd zenuwachtig van dit soort mensenmassa's.
    Hij herinnerde zich die andere jongen, die zich ook niet op zijn gemak leek te voelen, maar die stond niet meer alleen, dus Seth durfde zich er eigenlijk niet bij te voegen.
    Hij schaamde zich, baalde van zichzelf. Waarom had hij niet meer guts dan dit? Waarom was hij verdomme zo'n wijf?


    Don't run away this time and die like a man.

    Sebastian

    Ik snoof toen ik de mededeling kreeg dat we een dier moesten kiezen en liep gewoon verder met mijn eigen kat op mijn schouder die zachtjes zat te spinnen.
    Ze verwachten nog niet van mij dat ik Briar inruil voor een nieuwe ? ik ben dus echt niet zo harteloos.
    Met mijn tas over mijn andere schouder geslagen liep ik iets verder het terrein op en keek om me heen.
    Hier en daar waren er nog meer nieuwelingen aangekomen, fijn, ik was dus niet de enige.
    lukraak liep ik maar een kant op en begon mijn rooster door te lezen, allemaal vakken die ik eigenlijk al wel verwacht had.
    met een zucht liet ik me tegen een boom aan zakken en aaide Briar over haar kopje heen waarna ze even zachtjes mauwde voordat ze nog harder begon te spinnen.
    ik lachte. ,,ik hou ook van jou meisje."


    Credendo Vides

    Sky Drift

    Als ik door de gang loop zie ik een oudere man lopen. 'meneer mag ik je wat vragen waar zijn de kamers van de meiden' De meneer kijkt me vragend aan je bent zeker nieuw maar die zijn aan het eind van de gang en dan de trap op je naam staat op de deur. 'Dankje wel' IK loop de gang af op zoek naar een trap en vond hem eindelijk ik loop de trap op en kijk om me heen als ik me naam zie staan als ik eind van de gang ben zie ik daar eindelijk me naam staan en loop naar binnen. "hey me koffers staan er al en ook al spullen voor me adelaar hoe doen ze dat toch.''

    justin james

    IK loop de gang door en zie iedereen met elkaar praten maar had daar niet echt zo zin in en loop naar buiten toe met me wolf. 'hey je moet nog een naam hebben en kijk even naar boven en zie een volle maan en kijk dan weer naar de wolf en zie de maan in zijn ogen ik weet het al zeg ik lachend moon wat vind je er van' Hij kijkt me aan en begint te huilen naar de maan dus dat is een ja zeg ik lachend. Als ik veder loop zie ik een bankje staan en loop er heen kijk even om me heen maar ga dan zitten.


    I Love The Vampire Diaries

    Elaine Aurélie June

    Ik ging ergens in de gang zitten met mijn rug tegen de muur, en legde het kleine zwarte katje op mijn schoot terwijl het nogsteeds aan het spinnen was, en mijn hand door zijn vacht ging. Een naam? Avelin? Dat was tot nu toe de enige naam die ik kon bedenken, de naam van mijn moeder. Een zucht verliet mijn lippen, toen ik terug dacht aan de avond dat mijn moeder stierf in het ziekenhuis.


    The expert in anything, was once a beginner.

    {@wolfgirl21: hoe werkt dat gedachten lezen nouw precies? want ik kan moeilijk bepalen voor iemand anders wat zijn personage denkt.;s}


    On wednesdays we wear black

    Aviera Luena Denealy

    Ik aai mijn kitten even over haar hoofdje en sta op. Het was vrij druk hier, dus besluit ik even naar buiten te gaan. Mijn rooster vouw ik op en stop het in mijn broek zak. Met het kleine katje op mijn armen loop ik rustig naar buiten. Verder op zie ik een jongen zitten met een wolf. 'Raar om zoiets te kiezen als huisdier' fluister ik. Ik loop rustig door tot ik bij hem ben. 'Hee' zeg ik zacht en glimlach even.


    ~

    Samuel
    Trillend keek hij naar het rooster, niet wetend wat voor houding hij zichzelf moest geven. Zodra hij alles ongeveer uit zijn hoofd kende, vond hij het wel erg obvious worden dat hij een loner was dus stopte hij het weer weg en ging in plaats daarvan zijn rat knuffelen. Autsch, die nagels waren scherp. Ach, kon dat dier niets aan doen. Het zou waarschijnlijk zijn enige gezelschap worden. Vanuit zijn ooghoeken zag hij de jongen wegstappen. De neiging om op te geven was groot maar deze persoon vond hij niet zo eng. Heel voorzichtig liep hij weer terug. "Hé," mompelde hij opnieuw, de jongen nog steeds niet aankijkend.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:22 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    [Idee; is het misschien praktisch als iedereen tussen haakjes zet naar wíe ze toelopen? Want als er steeds de jongen of het meisje staat, is het wat onduidelijk xD Dan krijg je dus; hij liep naar het meisje (naam character dat bedoeld wordt) toe.)


    Don't run away this time and die like a man.

    Melody Henderson

    Ik kijk verbaasd als ik allemaal reacties van de jongens krijg. 'Uhm, dankje, denk ik ?' Zeg ik tegen Daniel. Hij begint te lachen. Zelf vond ik het niet heel grappig. Ik hield nu al van dit huis. Normaal -als mens- zag niemand me staan. Nu kreeg ik best veel aandacht. Ik keek naar de dieren. 'Oohh! Die is lief!' ik pakte een schattig klein katje op. 'Jij bent van mij.' zei ik tegen hem. 'En ik noem je Louis.' Ik keek naar de jongens. Ze waren best knap. Ik bloosde een beetje, maar ze zagen het wel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.