• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:18 ]


    I Love The Vampire Diaries

    [Meh, now I have nowhere to go with Faye :c]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lilith Spyridon

    Ik wrijf over mijn slapen. Moeilijk kijk ik voor mij uit. Ik zie een figuur de deur uitkomen. 'Dani-' mijn kreet wordt afgekapt door een hoestbui. Ik zwaai met mijn hand en hoop dat hij mij ziet. Voor zover ik kan zien, ziet hij er goed uit met die maansikkel op zijn hoofd. Ik had eigenlijk wel verwacht dat hij gemerkt zou worden. Net als bij mijzelf.


    Happy Birthday my Potter!

    Aviera Luena Denealy

    'Bedankt' zeg ik blozend en glimlach naar hem. 'Ik vind de school ook heel erg apart, het heeft iets misterieus.' Ik kijk even een beetje rond. 'Heb je je kamer eigenlijk al gezien, en gepraat met de anderen?' Ik pak mijn kitten weer op en leg haar op mijn schoot.


    ~

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [Sorrysorrysorry. ik kan het veranderen als je wil? en is het goed dat ik achter Daniel aanren?

    (kan maar hij komt toch weer terug met lilith :3 en nee hoeft niet verandert te worden maar ik wil het vooraf gewoon even weten :))


    On wednesdays we wear black

    Ugh, sad post was sad. Ik moet geen sad songs luisteren; nu is zelfs Elions stukje sad xD herpaderp


    Don't run away this time and die like a man.

    Daniel
    'lilith!'ik rende naar haar toe en kniel bij haar neer.'Je ziet er niet al te gezond uit.'ik grinnikte ondanks de situatie,maar na een tweede hoestbui hield dat alweer op.'kan je lopen?'bezorgd keek ik haar aan.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 22:11 ]


    On wednesdays we wear black

    Melody Henderson

    Verward bleef ik staan. Ik keek om me heen en zag groepjes staan, lopen en zitten. Opeens voelde ik me erg alleen. Toen ik met Daniel was, had ik tenminste nog iets leuks te doen. Ik wil naar iemand toe lopen, maar ik heb geen idee naar wie.

    {Iemand daar reactie op?}

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 22:11 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Elaine Aurélie June

    Ik keek de twee even aan, ergens moest ik ze ook gelijk geven zelf was ik ook best op, maar ik had nog niet veel zin om naar bed te gaan, dus knikte ik. "Is ged, ik zie jullie nog wel.". Er verscheen een glimlach op mijn lippen, en keek toe hoe Lily en Liam wegliepen, toch was ik best nieuwschierig naar wat erachter de grote deuren zat, maar het leek me verstandig om maar niet te gaan kijken. Ik keek naar de kitten in mijn arm, het was duidelijk dat ze was ontwaakt uit haar slaap want ze begon weer volop te spinnen, ik glimlachte en aaide over haar hoofdje. "Nu zijn het alleen nog jij en ik"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Lilith Spyridon

    'Ja, lach maar,' zeg ik moeizaam en ik weet mijn vertrouwde lach op mijn gezicht te toveren. 'Ik moet dat stomme huis in. Anders gaat het niet goed met mij.' Ik grijp Daniels arm en trek mijzelf overeind. Weer een hoestbui. 'Nou, in ieder geval hebben mijn vrienden wel gelijk gehad. Aron zal het prachtig vinden,' mompel ik. Positief blijven denken doe ik altijd.


    Happy Birthday my Potter!

    justin james

    'Nee ik heb de kamers nog niet gezien komt wel als ik moe begin te worden en lach even heb jij jou kamer al gezien dan.' als ze haar kitten op haar schoot zet geef ik er een aai over zijn rug heen en mijn wolf gromt even wees niet bang moon jij bent me beste maatje en geef hem een kus op zijn snuit. En nee heb ook nog niet met de andere gepraat jij wel dan.


    I Love The Vampire Diaries

    [Nu ben ik lonely x3 XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [NEEEEEEE IK MOET OFFLINE LOVE YOU GUYS MORGEN VERDER!]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 22:15 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    daniel
    'duss,lang niet gezien?'begin ik maar terwijl ik haar ondersteun en we naar het huis toelopen.


    On wednesdays we wear black

    RememberYoux schreef:
    [NEEEEEEE IK MOET OFFLINE LOVE YOU GUYS MORGEN VERDER!]


    doegg'x


    On wednesdays we wear black

    (@wolfgirl21:
    waar moet iemand naartoe die net is gemerkt?)


    On wednesdays we wear black