• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:18 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Waacht, even voor de duidelijkheid; Daniël is nu bij Seth komen staan of gaat hij dat nog doen?

    @Remember; bedoel je met zwart harige jongen Elion? Die heeft zijn lesrooster tussen zijn tanden , dus antwoorden wordt lastig voor 'm


    Don't run away this time and die like a man.

    Sky Drift

    Ik kijk even om me heen waar ik me lesrooster op moes halen maar zag het al gouw. Zo nu maar me huisdier halen ben blij dat we er een mogen hebben als ik langs de dieren loop stop ik bij een hele mooie adelaar en aai hem over zijn kop.'wil jij met mij mee en neem hem op me hand.' Ik loop gouw de gang in om de drukte te verkomen.

    justin james

    Ik heb hier echt een hekel aan al die mensen die maar drukken om maar bij de dieren te komen als ik eindelijk aan de beurt ben werd ik al gouw verliefd op zijn ogen en gaf hem een aai over zijn lichaam jij word me beste maatje en lag naar de wolf nu nog een naam maar dat komt wel. Nu maar snel me rooster halen. Als ik hem eindelijk hem loop ik door naar de gang om maar even friselucht te halen.


    I Love The Vampire Diaries

    [Waar kan ik inspringen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daniel Sword
    Ik aaide mijn wolf en keek om me heen.Ugh daarom liepen er dus van die miauwende haarballen rond,je kon ze kiezen. Ik grijnsde terwijl ik naar mijn huisdier neerkeek,ik noem je 'tix.'Ik knielde neer om wat water uit mijn eastpak te halen en zag verderop een jongen staan met ook een wolf, Halleluja nog iemand met verstand voor huisdieren. Ik liep naar de jongen toe en tikte hem op zijn schouder.'hoi.'grijnsde ik.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:56 ]


    On wednesdays we wear black

    Liam Daniel Winchester:
    Ik gooide mijn tas zonder pardon op de grond neer en sprintte direct naar de balie toe om mijn huisdier op te halen. En natuurlijk ook mijn rooster. Ik kreeg een vel papier in mijn handen gedrukt en werd toen verwezen naar een kamer waar ik uit verschillende huisdieren kon kiezen.
    Niet veel later stond ik weer in de ontvangsthal met een grote sneeuwwitte wolf aan mijn zijden. 'Hoe zullen we jou eens gaan noemen?' dacht ik hard op terwijl ik de wolf over zijn kop aaide. 'Hmm... wat dacht je van Rambo?' stelde ik voor en keek de wolf vragend aan. Hij gromde zachtjes wat ik aannam als een 'ja'.


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)

    [Yeeehhh! Dankje. Mag ik de personage dan wijzigen? Vind ik zelf iets prettiger :3]
    je mag ook 2rollen


    I Love The Vampire Diaries

    Colt45 schreef:
    Waacht, even voor de duidelijkheid; Daniël is nu bij Seth komen staan of gaat hij dat nog doen?

    @Remember; bedoel je met zwart harige jongen Elion? Die heeft zijn lesrooster tussen zijn tanden , dus antwoorden wordt lastig voor 'm


    [daniel heeft net seth op zijn schouder getikt ]


    On wednesdays we wear black

    [haha eigenlijk bedoelde ik Seth, maar ik wist niet meer hoe hij eruit zag, ik verander wel even.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    WolfGirl21 schreef:
    (...) je mag ook 2rollen

    [Ja, ik bedoel alleen de personage van MoonAngel wijzigen.]


    "We accept the love we think we deserve."

    Bisous schreef:
    [Waar kan ik inspringen?]


    [Je kunt gewoon beginnen met het uitzoeken van je huisdier en dan het ophalen van je lesrooster;) Daar moesten we mee beginnen. Iedereen is net aangekomen bij het huis van de nacht:)]


    ~

    Samuel

    Samuel slikte. Wat nu? Er waren zich al groepjes aan het vormen en hier blijven staan was niet echt een optie. Juist nu moest hij een poging doen om contact te maken. Maar met wie? Ze zagen er allemaal zo... zo zelfverzekerd uit. Als Rat nu in zijn handen zat, was dat arme beest allang plat. "Kom op," mompelde hij tegen zichzelf, "loop ergens heen." Zijn oog viel op twee jongens verderop. Of nou ja, de tweede kwam er naar toe gelopen. De blonde had een rustige indruk maar zag er ook een beetje onzeker uit. Althans, hij stond niet te gillen over hoe geweldig het hier wel niet was. Die dan maar? Na wat moed verzameld te hebben, liep hij in een slakkentempo naar zijn 'slachtoffer' toe. "H-hé," stamelde hij. Een halve seconde lang keek hij de jongen aan, en keek toen snel weg. Hopelijk was het een aardig iemand. Opeens leek het wel alsof iedereen contact zocht met de jongen, en zenuwachtig zette hij maar een paar stappen opzij. Die anderen waren veel aardiger dan hem natuurlijk.

    [@ Bisous; Samuel staat alleen? xD]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Bisous schreef:
    [Waar kan ik inspringen?]

    bij mij als je wilt?


    "We accept the love we think we deserve."

    Elaine Aurélie June

    Ik was dan ook meteen verkocht op de fel blauwen ogen van mijn kat die ik zojuist had gekozen, ik hield het beestje vast in mijn armen terwijl het spinden, en zich tegen me aanvleiden. Ik neem het papier van mijn nieuwe rooster tussen mijn vingers, en neem deze aan. Ik had nog niet het idee dat er al iemand aanwezig was met dezelfde kracht als mij. Ik aai de zwarte kat over zijn vacht. Een naam zou ik later wel bedenken


    The expert in anything, was once a beginner.

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [Ja, ik bedoel alleen de personage van MoonAngel wijzigen.]
    ja hoor mag


    I Love The Vampire Diaries

    Silvanaa schreef:
    (...)
    bij mij als je wilt?


    [Waar staat je personage?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered