• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:18 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Daniel Sword
    ik keek om me heen in de grote hal waar ik stond.Was dit het dan? Het o zo bijzondere huis van de nacht wat ik als mens zo raar had gevonden en misschien ook wel een beetje bang voor was geweest? Nouw de waarheid was,het stonk. Ja waarom? geen idee eigenlijk. Misschien lag het aan de katten die hier heel de tijd heen en weer liepen,ik vond katten rare beesten. Heel de tijd hun eigen wil hebben en die haarballen ugh. Ik griezelde even en liep toen door om mijn huisdier op te halen. Nee dat word geen kat voor mij.


    On wednesdays we wear black

    Silvanaa schreef:

    [Bahaha, mag ik dan de rol van MoonAngel overnemen? Die wou ik in eerste instantie ook al, maar toen was die ingepikt haha.]


    ja dat mag wel


    I Love The Vampire Diaries

    {wie wilt daniel ontmoeten? ;)}


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    {wie wilt daniel ontmoeten? ;)}

    Laat m anders naar Elion of Seth toelopen; die staan beiden buiten de crowd
    Edit; en Elion kan best hulp gebruiken; aangezien hij daar nog altijd met dat lesrooster tussen zn gebit staat

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:42 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    [Waarom is er nog geen aarde jongen? nu voel ik me eenzaam :(
    &ikwil daniel wel ontmoeten. mijn personage gaat graag met jongens om :)]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:42 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {oke, ik verander even waar daniel naartoe wou lopen}


    On wednesdays we wear black

    RememberYoux schreef:
    [Waarom is er nog geen aarde jongen? nu voel ik me eenzaam :(]

    Maar.. maar... Seth is aardig :< Hij is alleen wat schuw, da's alles


    Don't run away this time and die like a man.

    WolfGirl21 schreef:
    (...)

    ja dat mag wel


    [Yeeehhh! Dankje. Mag ik de personage dan wijzigen? Vind ik zelf iets prettiger :3]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Samuel
    De introductie was grotendeels aan hem voorbij gegaan. Mede door het feit dat hij het zo druk had om een punt te vinden om naar te kijken zonder dat iemand de indruk kon krijgen dat hij naar hem of haar stond te staren. Dat was alleen midden in zo'n menigte niet erg makkelijk. Uiteindelijk besloot hij dus maar voor zijn schoenen te gaan, ook al maakte hij nu gelijk zo'n zwakke indruk. De sociaalheid die er naast hem gaande was, liet hem ook niet beter voelen. Nee, wat hem betrof zat hij nu het liefste op zijn kamer.
    "Jij bent aan de beurt." Samuel sprong figuurlijk een meter de lucht in van schrik. Blijkbaar was hij zo in gedachten verzonken geweest dat hij alles gemist had. "Je huisdier en rooster," hintte de onbekende persoon hem. Vlug knikte Samuel, blij dat de jongen hem er even aan herinnerd had.
    Trillend liep hij naar voren, glimlachte krampachtig en pakte zijn rooster aan. "Danku," mompelde hij haastig en pakte het eerst de beste huisdier dat er op het tafeltje ernaast stond. Pas zodra hij een heel eind bij de groep uit de buurt was, keek hij wat voor dier het was. Een rat. Hij had liever een kat of zo gehad, maar een rat was ook goed. Het was wel een mooi beestje. Spierwit, met een zwarte streep over zijn rug. Een naam was snel bedacht. Rat. Lekker simpel. Met een dier aan zijn zijde kwam er gelijk wat zelfverzekerheid bij. Alhoewel, een wolf of zo had hem een veiliger gevoel gegeven. Maar terug lopen kon niet meer.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:48 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    (Mag je ook nog een mens zijn tijdelijk?)


    Happy Birthday my Potter!

    RememberYoux schreef:
    [Waarom is er nog geen aarde jongen? nu voel ik me eenzaam :(
    &ikwil daniel wel ontmoeten. mijn personage gaat graag met jongens om :)]


    {kom bij seth en daniel staan ;}

    @colt45: ik loop naar seth toe voor als je dat nog niet had begrepen x3}

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:47 ]


    On wednesdays we wear black

    Aviera Luena Denealy

    Ik luister naar het verhaal van de vrouw die voor ons stond. Ze vertelde over ons rooster en huisdieren. Ik hoopte vurig dat ik een klein katje zou krijgen. Als ze klaar is met haar verhaal loop ik met de rest naar binnen. Een lief klein poesje valt me meteen op. 'Die neem ik' roep ik snel en til haar op. Mijn bagage was al naar mijn kamer gebracht dus het enige wat ik nu nog moest doen was mijn rooster ophalen. Ik ga maar achter een paar anderen aan en krijg van een jonge leraar mijn rooster. 'Bedankt' zeg ik vriendelijk en loop dan meteen door naar mijn kamer.


    ~

    Elaine Aurélie June

    Ik keek even achterom, en zag de zwarte auto wegrijden, eindelijk was ik weg uit het weeshuis. Mijn ogen gleden over het gebouw, het was best groot, althans groter dan het weeshuis.Ik liep over het tuinpad naar binnen, en keek rond in de hal, het voelde vertrouwder dan het weeshuis, wetend dat hier allemaal mensen van mijn soort zaten voelden ik me meer op mijn gemak, dan daar.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Melody Henderson

    Ik stond in de hal van het Huis. Eigenlijk deed het me niet zoveel. Ik keek om me heen en zag andere mensen staan. Daar dan maar naartoe. Terwijl ik erheen liep, nam ik de omgeving goed in me op. Het is hier vrij donker, maar dat is ook wel logisch voor een vampierhuis. Ik liep op een jongen af met donker-blond haar. Ik wist z'n naam, maar die kon ik me even niet herinneren. 'Hey, ik heet Melody, jij?'

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:56 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.