• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:18 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Elaine Aurélie June

    Ik keek even op, en grinnikte toen mijn kitten weer inslaap was gevallen. "Slaapkopje" mompelde ik bij mezelf. Ik pakte mijn rugzak weer op, en gooide deze weer over mijn schouder, waarna ik met mijn kitten in mijn armen door de gangen begon te lopen. Mijn ogen vielen op een jongen die op de grond tegen de muur aan zat, het zag er naar uit dat hij diep aan het denken was, maar ergens zag het erook naar uit dat hij wel wat gezelschap kon gebruiken. Ik liep naar hem toe, en keek hem aan. "Kan ik uhm...erbij komen zitten?" vroeg ik wat aarzelend, niet wetend hoe hij zou reageren.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Daniel
    'de ziekenboeg denk ik.' Ik maak zon denk beweging bij mijn kin, 'Maar ik weet het niet zeker want ik ben hier ook pas een uurtje.'mompel ik.


    On wednesdays we wear black

    dashed, wilje morgen Melodyovernemen ?
    Ik kan morgen tot ongeveer 4 uur niet


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aviera Luena Denealy

    'Misschien kunnen we elkaar wel eens helpen met huiswerk en andere dingen' zeg ik met een glimlach. 'Volgens mij is het niet verboden dat jongen bij de meiden op de kamer komen en andersom.' Ik bloos even en stop het rooster weer terug in mijn zak.


    ~

    Lilith Spyridon

    'Mooi, dan gaan we daar heen,' zeg ik heel zeker van mijn zaak. Ik kijk naar Daniel, die hopelijk weet waar de ziekenboeg is. 'Dat merkteken staat je trouwens wel heel sexy,' zeg ik met een knipoog. Ik heb geen idee of hij nog steeds zo gezellig is, maar ik behandel hem gewoon net als al mij vrienden. Er gaat een steek door mij heen. Heb ik eigenlijk nog wel vrienden, nu ik een halfwas geval ding ben?


    Happy Birthday my Potter!

    RememberYoux schreef:
    dashed, wilje morgen Melodyovernemen ?
    Ik kan morgen tot ongeveer 4 uur niet

    uhm maar het is jouw personage he? is dat niet een beetje verwarrend dan? ;s


    On wednesdays we wear black

    Elion
    Had hij als vampier voordelen als archeoloog? Nadelen? Er knaagde een lichte onzekerheid aan hem die hij resoluut verdrukte; daar had hij geen tijd voor. Hij was hier net, hij had nog tijd zat om zich te oriënteren, om te zien wat er mogelijk was voor hem, wat hij kon bereiken. Hij slikte. Want hij wilde groot worden. En niet op een vergankelijke manier, als een filmster of een zanger. Nee, hij wilde zijn naam in de boeken van de geschiedenis van de mens zetten, gedrukt zien. Hij wilde een respectabel man worden.
    Hij wilde dat zijn ouders zagen dat hij meer was dan iemand die ze graag een goede christen hadden zien worden.
    Geloof. Wat had je eraan? Geen God zou je redden als je werkloos in de straten van een metropool sliep, bedelend om te blijven leven.
    Een beweging trok zijn aandacht en hij keek op. Zijn blauwgrijze ogen vernauwden zich een moment toen een meisje zijn kant op kwam. Toch niet weer van die standaard oppervlakkige vragen? Als hij ergens niet mee lastig wilde worden gevallen..
    "Kan ik uhm...erbij komen zitten?" hoorde hij het meisje aarzelend vragen. Nou, ze was in ieder geval beleefd, dat scheelde.
    Hij haalde zijn schouders op. Hij merkte dat hij nog een beetje tussen gedachten en realiteit in hing en schudde zichzelf daarom mentaal nog eens goed wakker.
    "Sure," antwoordde hij; hij vond het best. Zolang ze niet met diezelfde standaard vragen aan kwam zetten die iedereen elkaar hier stelde.
    Waarschijnlijk boeide het de meesten ook geen fuck; ze vroegen elkaar alleen van alles om maar iets te vragen te hebben, niet omdat ze oprecht nieuwsgierig naar elkaar waren. Een uitzondering daargelaten, wellicht, maar toch.


    Don't run away this time and die like a man.

    Dashed schreef:
    (...)
    uhm maar het is jouw personage he? is dat niet een beetje verwarrend dan? ;s

    Weetik maar anders is Melody helemaal uit het verhaal. Please?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Daniel
    'Ja duhh ik ben gewoon hartstikke sexy,dat weetje toch?' Ik klik even met mijn tong en leid haar dan naar de ziekenzaal.


    On wednesdays we wear black

    Sebastian

    Tot het donker was ingevallen liep ik samen met Briar nog steeds op mijn schouder over het terrein heen om te wennen aan mijn nieuwe leefomstandigheden.
    ,,dus hier moeten we de komende jaren zien te overleven." ik krabde haar even over haar kinnetje en ze begon weer luid te spinnen.
    haar geluk betekende voor mij nu even alles, sinds ik haar als kitten aan de kant van de weg had gevonden hield ik al van het kleine donzige katje met haar gevarieerde grijze vacht en helder blauwe oogjes.
    we hadden direct een band samen, maar natuurlijk moesten mijn ouders weer roet in het eten gooien omdat mijn moeder claimde dat ze allergies voor Briar was, wat helemaal niet zo was, ze probeerde alleen maar van iets af te komen waar ik (als nieuwgeboren halfwas vampier) van hield.
    Ik plukte een appel uit mijn tas en zette daar mijn tanden in.
    Naast Briar had ik ook een beste vriend die ik nu moest missen, Hayden.
    Ik moest en zou hem nog ontmoeten, anders zou ik het waarschijnlijk al helemaal niet uithouden hier, ik ben nou eenmaal niet de beste in nieuwe vrienden maken.
    al zuchtend begon ik maar aan mijn tocht naar mijn kamer, terug langs het meer en de sportvelden.
    Morgen ging ik eens goed de andere kant bekijken, de rotspartij en het bos hadden er toch wel aanlokkelijk uitgezien.


    Credendo Vides

    RememberYoux schreef:
    (...)
    Weetik maar anders is Melody helemaal uit het verhaal. Please?


    ja is goed :)


    On wednesdays we wear black

    RememberYoux schreef:
    (...)
    Weetik maar anders is Melody helemaal uit het verhaal. Please?


    (Ik wil mij er niet mee bemoeien of zo, maar als je er eind van de middag weer bent, is er toch niks aan de hand? Dan ben je echt nog niet uit het verhaal hoor ;) Ow en vergeet geen haakjes te gebruiken als je niet via je karakter praat)


    Happy Birthday my Potter!

    Samuel
    Seth had twee keer geknikt na zijn vraag, en gezegd dat het prima was, dus stond Samuel snel op, voordat hij van gedachten veranderde. Hij keek om zich heen. Er waren verschillende deuren maar er was er maar een grote, dus het leek hem het meest logische dat daarachter een soort woonkamer of zo moest liggen. En dat de andere deuren voor de zakelijke dingen van dit huis waren. Hij wilde dus net voorstellen om die grote deur te nemen toen Seth begon te praten, zachtjes en Samuel moest moeite doen om hem te verstaan. “Ik weet eigenlijk wel wat voor gave ik wil. Ik wil sterk zijn. Ik wil dingen rechtzetten van vroeger. Ik wil... ik wil nu wèl kunnen voorkomen dat iemand midden op straat wordt doodgeslagen om niets.” Zijn stem trilde en Samuel kreeg de neiging om zijn armen om de jongen heen te slaan. Alleen al om het feit dat hij er zo kwetsbaar uitzag. “Ik ben het zat om de underdog te zijn. Ik wíl me niet meer laten intimideren. Ik wil geen vreselijke dingen zien en ze vervolgens gewoon maar... laten gebéuren.” Het werd stil en Set keek hem aan. Samuel slikte en probeerde te bedenken wat de beste handeling was. Iets om Seth weer op te vrolijken. Hij kon Seths situatie en zijn gevoelens volledig te begrijpen. Alhoewel hij geen vreselijke dingen had gezien – en Seth duidelijk wel –, hij kon het zich voorstellen dat Seth iets tegen al de wreedheid in deze wereld wilde doen. En dat hij hem nu niet moest teleurstellen, want Samuel had het sterke gevoel dat dit niet iets was dat hij aan jan en alleman vertelde. Dat het erg persoonlijk was en dat hij het als een eer moest zien, dat Seth hem vertrouwde. Zo zag Samuel het trouwens ook. En voordat hij zichzelf er nog kon van overtuigen om het niet te doen, sloeg hij voorzichtig zijn armen om hem heen en gaf hem een enigszins ongemakkelijke knuffel. Niet omdat hij Seth raar vond, maar meer omdat hij niet zeker wist hoe hij erop zou reageren. Snel liet hij ook weer los, en zenuwachtig keek hij naar de grond. “Sorry... ik... ik houd er niet van om mensen verdrietig te zien,” mompelde hij, en hij beet op zijn lip. “Ik hoop dat je een kracht krijgt die je graag wilt.”


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Rider schreef:
    (...)

    (Ik wil mij er niet mee bemoeien of zo, maar als je er eind van de middag weer bent, is er toch niks aan de hand? Dan ben je echt nog niet uit het verhaal hoor ;) Ow en vergeet geen haakjes te gebruiken als je niet via je karakter praat)


    (nouja dat eerste was dus ook mijn punt xd)


    On wednesdays we wear black

    Lilith Spyridon

    Ik prik hem in zijn zij. 'Je bent ook helemáál niet arrogant,' zeg ik. Ik wil lachen, maar moet weer hoesten en heb ook nog steeds hoofdpijn. Ik kijk verlangend naar de bedden in ze ziekenzaal. Er komt een vrouwelijke vampier naar ons toegelopen. Ze kijkt maar heel even, waarschijnlijk om de situatie in te schatten, en begeleid mij dan naar een bed, waar ik dankbaar ga liggen.


    Happy Birthday my Potter!