• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:18 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Sebastian

    ,,maar jij hebt tenminste Briar nog, aan dieren heb je vaak meer dan aan mensen."
    Ze moest eens weten hoe gelijk ze had, Brair betekende alles voor me, ik zou niet weten wat ik moest doen als haar iets overkwam.
    ik zuchtte en liet mijn hoofd tegen het raam zakken terwijl ik een beetje afwezig naar buiten staarde.
    ,,ik ben nu al bijna meer dan een maand een halfwas en al die maanden heb ik me prima kunnen redden, waarom moet ik dan nu opeens naar... hier?" mompelde ik, meer tegen niemand in het bijzonder. ,,waarom moesten ze ons merken? waarom konden ze ons gewoon niet met rust laten en mensen te grazen nemen die het wel wouden?"
    ik keek naar de bomen, die zich uitstrekten tot in de verte.
    ,,maar nu ik er eenmaal aan gewend ben boeit het me ook niet meer, ik ben wie ik ben en dat is het nou eenmaal."


    Credendo Vides

    Faye Maxime Kershaw
    'Ik denk dat iedereen zich wel afvraagt waarom ze nou net ons kiezen. Maar misschien is dit ook wel beter, er zijn vast ook wel mensen die zich niet kunnen beheersen, en dat leer je hier wel,' zeg ik aarzelend. 'Maar het is al gebeurd, en de tijd kunnen we helaas niet terug draaien dus we zullen er mee moeten leren leven, hoe lastig het ook is,' vervolg ik terwijl ik Harvey aai. 'Ik vraag me af of we zouden kunnen ontsnappen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastian

    ,,ik vraag me af of we zouden kunnen ontspannen."
    Kijk, dat soort zinnen trekken op dit moment mijn aandacht.
    ik had mijn leven op een rijtje, ik had alles onder controle, ik zal nog geen bloed nodig moeten hebben, maar als ik het wel nodig had ging ik leven op dierenbloed dat Hayden voor me kon regelen door zijn baantje bij het dierenarts, ik had mijn gave ook al grotendeels onder de knie.
    om mijn gedachtes kracht bij te zetten liet ik even een warme golf door mijn lichaam heen gaan en schoot de lont van een kaars aan.
    Ik wist hoe ik de godin Nux moest eren en ik kende de regels.
    Dus waarom hielden ze me hier ?
    zuchtend doofde ik de vlam weer met mijn vingers.
    Het was tijd voor een doodnormale vraag. ,,wat ga jij kiezen? drama of muziek?" en ik wist al duidelijk dat, als ik op deze school bleef, ik voor drama en toneel zou kiezen, ik hield ervan om verhalen te bedenken, dus waarom niet uitwerken?


    Credendo Vides

    Faye Maxime Kershaw
    Ik schrik op als er ineens een kaars aangaat maar glimlach daarna. Sebastian heeft dat vast gedaan. Dan vraagt hij waar ik voor ga kiezen.
    'Hmmm, ik weet het nog niet,' antwoord ik. 'Ik vind drama erg interessant maar ik hou ook van muziek dus ik moet nog even kijken waarvoor ik ga kiezen'. Ik gaap zachtjes en merk dat mijn ogen zwaar beginnen te worden. 'Misschien kan ik maar beter weer opzoek gaan naar me eigen kamer voordat ik hier in slaap val,' grap ik zacht maar mijn ogen beginnen al dicht te vallen en een paar seconden later slaap ik.

    [I'm going to sleep xx]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastian

    ,,Misschien kan ik maar beter weer opzoek gaan naar me eigen kamer voordat ik hier in slaap val."
    Ik wou haar daarin terechtwijzen dat het inderdaad beter was voor iemand anders er ook achterkwam dat ze nog ontbreekte, maar voor ik haar iets kon zeggen zag ik hoe haar oogleden dichtvielen.
    Nee toch? ze viel toch niet echt hier in slaap?
    ,,Freye..." maar ik kreeg geen antwoord.
    Fijn, nu had ik dus een slapend meisje op mijn kamer.
    Ik veerde nog steeds met Briar tegen mijn borstkas aangedrukt op uit de brede vensterbank.
    Wat moest ik nu doen? ik kan moeilijk met haar in mijn armen dragend door de school heen lopen, wat zal iedereen dan wel niet denken?
    De enigste logische oplossing was dat ze hier maar moest blijven slapen.
    snel nam ik alle mogelijkheden in me op en zuchtte er zat niets anders op, ik kan haar moeilijk een hele nacht in die stoel laten liggen.
    zo voorzichtig en stil mogelijk tilde ik haar op en legde haar op het bed neer en sloeg de deken over haar heen.
    nog steeds zuchtend maakte ik me ook klaar.
    ik poetste mijn tanden, trok mijn hemd en broek uit zodat ik alleen nog in mijn boxer stond, anders kreeg ik het altijd veel te warm tijdens het slapen, haalde een extra deken en kussen uit de lade kast en maakte het mezelf comfortable in de vensterbank, waar ik eerst nog even een blik naar beneden wierp voor ik Briar op mijn borstkas legde en ik ook maar mijn ogen sloot, afwachtend wat de dag van morgen allemaal te brengen had.


    Credendo Vides

    Ik schijf me uit.
    En voor diegenen die willen weten waarom. Ik doe niet mee aan cyberpesten.
    Benefit je bent niet cool. Het enige wat je bent is zielig omdat je mensen niet goed laat voelen via internet.
    Ik walg van je en wil niks met je te maken hebben.
    Laatste post.


    kindness is never a burden.

    Liam Daniel Winchester:
    Ik ren mijn kamer uit, gevolgd door Rambo en begin op een paar random deuren te kloppen.
    'Wakker worden!' schreeuw ik door de gang van de slaapvertrekken en loop grijnzend naar beneden toe om te ontbijten. Ik rammel en vraag me af wanneer we eindelijk eens wat te eten krijgen. Ik heb al in geen dagen meer gedronken en ik begin nu toch echt een beetje geïrriteerd te raken aan het feit dat mijn keel droog begint te worden.

    [ga er van uit dat we gewoon net als alle andere vampiers bloed moeten drinken? Dus krijgen we het gewoon als ontbijt ofzo? xd]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 13:03 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Lilith Spyridon

    Als ik wakker wordt, merk ik dat mijn ouders aanwezig zijn. Ik kijk naar hun gezichten, om te weten te komen wat ze vinden. Mama lijkt verdrietig, maar toch ook wel blij. Mijn vader heeft zijn arm om haar heen en lacht. Dat valt tot nu toe dus mee.
    Ik strek mij uit en ga rechtop in het bed zitten. Ik voel mij echt stukken beter nu. Mijn hoest is helemaal weg en mijn lichaam voelt zich sterk. Waarschijnlijk komt dat omdat ik nu bij die vampieren ben. Niet echt een prettig idee, maar ja, ik moet het er maar mee doen.
    'Hoi,' zeg ik voorzichtig als mijn ouders niks doen. Mijn moeder barst gelijk in huilen uit. Mijn vader laat haar los en komt op de rand van het bed zitten. Hij strijkt met zijn hand langs mijn wang en raakt vervolgens even mijn voorhoofd aan, waar de maansikkel moet zitten.
    'Let maar niet op je moeder. Ze gaat je gewoon missen. Het is maar goed dat we zo vlakbij wonen, anders zou ze ontroostbaar zijn geweest.' Ik moet lachen om zijn luchtige toon en knuffel hem.
    'Maar jullie vinden het dus niet erg?' vraag ik na een tijdje. Mijn moeder schudt hevig haar hoofd.
    'Lieverd, we wisten al heel lang dat je bijzonder was.' Ze komt aan de andere kant van mijn bed zitten en veegt haar tranen weg. Ik had kunnen weten dat mijn moeder emotioneel zou worden. Mijn ouders laten mij dan veel los, maar nu al uit huis, vinden ze waarschijnlijk niet zo fijn.
    'Het komt wel goed mam,' zeg ik om haar gerust te stellen. Ze knikt en drukt een kus op mijn voorhoofd. Ik ga mijn ouders best missen.
    'Dat weten we toch, lieverd. Je bent verstandig genoeg en als je onzeker bent, kun je altijd je godin om hulp vragen.' Ik knik. Nux is mijn godin, moeder van alle vampieren. Het geeft mij nog steeds een veilig gevoel. Het is vreemd, maar ik voel echt een sterke band met Nux. Ook al heb ik geen idee wat voor godin ze is.

    Na een tijdje met mijn ouders gekletst te hebben, gaan ze weer weg. Ik mag altijd langskomen en bellen, hebben ze gezegd. Nou, ik wordt in ieder geval niet gebannen uit huis, zoals velen vaak hebben. Mijn moeder vertelde zelfs dat ze zo veel mogelijk spullen meegenomen had, om het mij hier iets makkelijker te maken, maar mijn knuffels had ze gehouden. Maar goed ook, want die hoef ik helemaal niet. Zij hecht er echter heel veel waarde aan.

    (hoe laat is het nu ongeveer? Wat kan ik met Lilith doen?)


    Happy Birthday my Potter!

    Silvanaa schreef:
    Liam Daniel Winchester:
    Ik ren mijn kamer uit, gevolgd door Rambo en begin op een paar random deuren te kloppen.
    'Wakker worden!' schreeuw ik door de gang van de slaapvertrekken en loop grijnzend naar beneden toe om te ontbijten. Ik rammel en vraag me af wanneer we eindelijk eens wat te eten krijgen. Ik heb al in geen dagen meer gedronken en ik begin nu toch echt een beetje geïrriteerd te raken aan het feit dat mijn keel droog begint te worden.

    [ga er van uit dat we gewoon net als alle andere vampiers bloed moeten drinken? Dus krijgen we het gewoon als ontbijt ofzo? xd]


    (Jonge halfwassen ervaren nog geen bloeddorst. Ze drinken en eten dus gewoon. Wel moeten ze van de vampiers heel gezond eten enzo. Je ontbijt in de woonkamer. Verder is er voor lunch en avondeten een grote kantine)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 13:11 ]


    Happy Birthday my Potter!

    {Halfwas Vampiers drinken nog geen bloed, maar ik weet niet hoe de RPg maker erover denkt ;) Maar voor zover ik weet drinken we dus geen bloed totdat de verandering naar volledige vampier begint.}


    Credendo Vides

    [Oké, even om dit 'akkevietje' de wereld uit te helpen.

    Ik ben niét de badgirl in dit verhaal. Voordat je conclusies trekt over de discussie tussen mij en MoonAngel, moet je niet enkel het topic-verhaal kennen. Ik heb alles besproken met een moderator, en uiteindelijk gelijk gekregen. Zij heeft ook met MoonAngel gepraat en ik wil niet bestempeld worden als pester/zielige aandachttrekker etc. Doe je dat wel haal ik er evengoed een moderator bij. Buitenstaanders hebben hier niets mee te maken en mensen die me écht kennen zullen dat ook zeker weten.

    Megan.
    ]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 13:27 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Benefit schreef:
    [Oké, even om dit 'akkevietje' de wereld uit te helpen.

    Ik ben niét de badgirl in dit verhaal. Voordat je conclusies trekt over de discussie tussen mij en MoonAngel, moet je niet enkel het topic-verhaal kennen. Ik heb alles besproken met een moderator, en uiteindelijk gelijk gekregen. Zij heeft ook met MoonAngel gepraat en ik wil niet bestempeld worden als pester/zielige aandachttrekker etc. Doe je dat wel haal ik er evengoed een moderator bij. Buitenstaanders hebben hier niets mee te maken en mensen die me écht kennen zullen dat ook zeker weten.

    Megan.
    ]


    (Ik had al zo'n idee dat je der langer kende dan vandaag. Maar goed, kunnen we nu dan weer gewoon verder met de RPG en het hele ruzie/discussie verhaal vergeten? Is een stuk gezelliger ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    [Graag, ik heb hopelijk mijn punt gemaakt en ik kom vanmiddag wel iets posten.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Faye Maxime Kershaw
    Als ik wakker word merk ik dat ik in een bed lig maar het is niet mijn bed. Met een frons kijk ik om me heen en mijn blik blijft hangen op Sebastian die in de vensterbank ligt. Oh great. Ik ben in slaap gevallen in zijn kamer. Ik strek me even uit en glij van het bed af. Het zou nogal raar zijn om nu gelijk te verdwijnen. Misschien kan ik beter nog even blijven totdat Sebastian wakker is en hem dan mijn excuses aanbieden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastian

    net voor zonsopkomst werd ik wakker.
    fijn, had ik nu weer een menselijk dagritme te pakken?
    Mijn ogen gleden bijna automatisch naar mijn bed waar Faye nog ligt te slapen.
    Maar alsof mijn ogen een wekker waren deed ze de hare open, waarna ze direct om zich heen kijkt en ik me hoofd omdraaide en naar buiten staarde.
    Ik hoorde hoe ze zicht ui bed liet glijden en vroeg me af wat er nu allemaal ging gebeuren.
    Zelf draaide ik mijn gezicht ook weer naar haar om en begon iets te bedenken wat ik kon zeggen.
    ,,Lekker geslapen?" was het eerste wat in me opkwam en enig sinds blij dat ik al op iets gekomen was verliet ook ik mijn slaapplek met Briar weer op mijn schouder, waar ze haar nageltjes zachtjes en liefkozend in de blote huid van mijn schouder zette.
    toch even lichtelijk gegeneerd keek ik naar beneden en kwam tot de ontdekking dat ik steeds alleen ene boxer droeg.


    Credendo Vides