• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:18 ]


    I Love The Vampire Diaries

    (ik ben er alleen aan het eind van de middag, de rest van de dag ben ik weg)
    @Dashed, super danku !)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    justin james

    Ja dat kan opzich wel maar ik werk liever alleen want op zich ben ik wel goed op school ik ben altijd al wat op me zelf en en kijk even de andere kant op 'wat hebben meiden toch met mij ik ben niet zo als ze denken zeg ik in me zelf' en kijk haar even aan en sta op ik ga even veder kijken hoe het er veder uit ziet en sta op.


    I Love The Vampire Diaries

    RememberYoux schreef:
    (ik ben er alleen aan het eind van de middag, de rest van de dag ben ik weg)
    @Dashed, super danku !)


    (In de RPG's waaraan ik verder meedoe, kan je gewoon een dagje missen hoor, maar ja, jouw keuze.)


    Happy Birthday my Potter!

    Elaine Aurélie June

    Ik glimlachte even, en zetten mijn rugzak neer op de grond, waarna ik naast de jongen ging zitten, nogsteeds met mijn kitten op mijn schoot en keek hem even aan en stak mijn hand uit. "Elaine" zoals ik me deze dag al aan wat meer mensen had voorgesteld. Ik trok mijn knieën op, en streek met mijn hand over de zachte vacht van mijn kitten. Het was stil, maar ik was eigenlijk wel nieuwschierig, hij leek me wel wat ouder dan 16. Mijn ogen vielen op de kat die naast hem zat. "Hij is schattig. Of is het een zij?". Ik keek nog even naar de kat, en toen naar de jongen naast me.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Daniel
    ik twijfel even in de deuropening of ik naast haar bed moet moet gaan zitten,want ik wist hoe zwaar het was om net gemerkt te worden. Ik loop rustig naar een stoel die naast haar bed staat en ga erop zitten. Tix gaat bij mijn voeten liggen en kijkt naar lilith op.


    On wednesdays we wear black

    RememberYoux schreef:
    (ik ben er alleen aan het eind van de middag, de rest van de dag ben ik weg)
    @Dashed, super danku !)


    (alsjeblieft ... maar ik heb ook nog mijn eigen personage he? dus sorry dat ik het zo zeg maar die heeft wel voorrang ;$)


    On wednesdays we wear black

    Lilith Spyridon

    Ik kijk van Daniel naar de grote wolf bij zijn voeten. Ik laat het beest voorzichtig aan mijn hand snuffelen. 'Hoe heet hij, of zij?' vraag ik. Ik moet weer hoesten, maar volgens mij wordt het al minder. De vampiervrouw komt weer aanlopen.
    'Je moet rusten,' zegt ze kort. Ik knik en draai mij op mijn zij naar Daniel.


    Happy Birthday my Potter!

    Aviera Luena Denealy

    Ik knik rustig en sta ook op. 'Ik zal eens zoeken naar mijn kamer.' 'Ik spreek je vast snel weer.' Ik glimlach nog even naar hem en loop dan met mijn katje naar binnen. Ik dwaal een beetje rond in het gebouw tot ik eindelijk de goede deur heb gevonden. Binnen hoor ik allemaal stemmen van meiden. Rustig open ik de deur en glimlach.


    ~

    Sebastian

    Zuchtend liet ik me op mijn bed vallen in de kamer die aan mij was toegewezen.
    Moest ik nu echt slapen? ik ben nu al een aantal weken een halfwas en ik was gewend geraakt aan nacht's wakker zijn.
    een aantal weken geleden gebeurde het.
    Ik was samen met mijn beste vriend Hayden aan het lunchen buiten op school toen de vampier kwam om me te merken.
    Het eerste wat er door mijn hoofd ging was, waarom ik?
    eenmaal uit huis gezet door mijn ouders begon ik het te accepteren, dit is wie ik nu ben, niemand meer, niemand minder.
    voor ik weer overeind kon komen om nog wat rond te lopen had Briar zich al naast mijn hoofd opgekruld, wat ze altijd deed als ze aanvoelde dat ik me eenzaam voelde.
    ik glimlachte, op haar kon ik altijd rekenen.
    met mijn andere arm onder mijn hoofd staarde ik naar het plafond en aaide blindelings Briar nog even over haar kopje.
    dit kon nog wel eens een lange nacht worden.


    Credendo Vides

    Daniel
    'Tix' trots kijk ik naar de wolf aan mijn voeten. Als lilith naar mij omdraait kan ik haar eindelijk echt goed bekijken zonder dat ze haar longen eruit hoest. 'waar zijn die sgattige staartjes van vroeger gebleven?'

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:03 ]


    On wednesdays we wear black

    Seth
    Hij had het gebaar zeker niet aan zien komen, in de laatste plaats van Samuel, die even terughoudend had geleken als hijzelf, maar then again; hijzelf had zojuist iets gedaan wat men niet van hem verwachtte, dus achteraf zou hij wellicht tot de conclusie komen dat hij niet te snel verbaasd moest zijn.
    Samuel sloeg zijn armen om Seth heen, die hier zowaar van schrok. Even verstijfde hij, maar toen ontspande zijn lichaam en accepteerde hij de vorm van troost.
    Toen Samuel hem losliet keek Seth verbaasd naar hem, om te zien dat Samuel vooral naar de grond keek.
    [OMYGAWD DEY SO ADORBS sorry dat moest eruit. My apologies for ruining the moment
    “Sorry... ik... ik houd er niet van om mensen verdrietig te zien,” mompelde Samuel en Seth glimlachte, mat maar oprecht geraakt; het deed hem iets dat Samuel het zich aantrok; dat deden er maar heel weinig. Ja, in het weeshuis waar hij tot zijn achttiende had gewoond hadden de Moeders om hem gegeven, maar een leeftijdsgenoot had zelden affectie getoond, op wat voor manier dan ook. Seth slikte, niet goed wetend hoe hij hier mee om moest gaan.
    Hij wilde iets zeggen, maar was bang dat woorden te basaal waren, immers; hij wilde niet de indruk wekken ondankbaar te zijn, of ongeïnteresseerd..
    “Ik hoop dat je een kracht krijgt die je graag wilt.”
    Hij keek op. "Dank je. Ik hoop hetzelfde voor jou," zei hij uiteindelijk.
    Met opgetrokken schouders schoof hij zijn handen in zijn broekzakken en er viel een stilte.
    Na een poosje schraapte Seth zijn keel.
    "Zullen we.. zullen we de slaapkamers dan maar gaan zoeken?" vroeg hij onhandig.
    Ze begonnen te lopen, de drukke hal uit en een merkwaardige rust daalde op Seth neer. Hij dacht na over net. Samuel had aardiger gereageerd dan hij ooit had kunnen verwachten van iemand. Hij wist dat niet alle mensen slecht waren, integendeel, maar dat er meer jongeren waren zoals hij vond hij fijn. Ookal was hij als vampier een paria, als verlegen iemand was hij dat dan in ieder geval niet.

    Zo, en nu die van Elion nog xD


    Don't run away this time and die like a man.

    Lilith Spyridon

    Ik grijns. 'Afgeknipt, maar maak je geen zorgen; mijn sproeten zullen nooit verdwijnen.' Ik doe mijn ogen even dicht en zucht. 'Ik mis trouwens jouw rare kuifje ook wel een beetje hoor.'


    Happy Birthday my Potter!

    (pO@Dashed, snap ik wel, mr gwn soms een stukje is goeg @Melody)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Daniel
    'mijn kuifje was anders wel hartstikke cool.' Verontwaardigd doe ik mijn beide armen over elkaar en zet ik mijn pruillipje op.


    On wednesdays we wear black

    (@Dashed, snap ik wel, mr gwn soms een stukje is meer dan genoe Opg @Melody)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:11 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.