• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:18 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Samuel
    “Rat,” herhaalde Seth, “nice.” Het kwam er oprecht uit en haalde meteen alle doemsituaties die in Samuels hoofd waren opgekomen weg. Al was hij wel verbaasd door de verraste reactie van Seth. Alsof hij de vraag niet verwacht had of niet wist wat hij moest zeggen of zo. Alhoewel, Samuel had zelf ook geen idee wat voor kracht hij wilde. In ieder geval iets sterks. Of iets waarmee hij anderen kon helpen. Iets waar hij wat aan had. Iets waarmee hij iets nuttigs kon doen. Maar hij had nog nooit iets gemerkt van een kracht dus Samuel had werkelijk geen flauw idee wat het zou kunnen zijn. Geduldig wachtte hij op het antwoord, en het viel hem op dat Seths houding veranderd was. Hij zag er wat terneergeslagen uit, al was het zo op het eerste gezicht niet snel te zien, maar wel als je goed keek. Maar Samuel stelde er geen vragen over, misschien lag het gevoelig. Even later kwam er weer een glimlach op Seths gezicht, gelukkig. Hij kon niet zo goed omgaan met situaties waarin de ander verdrietig was. Vooral als jongens verdrietig waren. “Ik... ik weet het niet,” antwoordde Seth, ondertussen zijn schouders ophalend. “Jij dan?” Ja, wat wilde hij? “Euhm... ik heb geen idee wat ik kan verwachten. Maar ik wil iets krachtigs, zodat ik mensen kan helpen en goede dingen kan doen. En geen gave om mensen pijn te doen of zo. Ik houd er niet zo van om andere mensen hun leven te verzieken.” Samuel slikte, hopelijk had hij niet zo'n gave. “Weet je, ik ben best wel benieuwd naar onze slaapkamers.” Eigenlijk was hij dat niet maar hij zag er niets in om te gaan zoeken. Ook al was het misschien makkelijk te vinden, hij kreeg het voor elkaar om zelfs in een supermarkt te verdwalen, laat staan in dit gebouw. “Dus misschien kunnen we daarnaar gaan zoeken...” Zijn inspiratie voor dit gesprek was namelijk een beetje opgeraakt. 'Waar kom je vandaan?' kon voor awkward situaties zorgen en mensen misschien wel kwetsen, en bovendien, hij had niet echt zin om zijn hele levensverhaal te vertellen. Het was niet dramatisch maar het was gewoon niet leuk om jezelf eraan te herinneren dat je verschrikkelijk gepest werd en zo, nog geen week geleden.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Lilith Spyridon

    'Haha, inderd-' Stomme rot hoestbuien. Ik probeer sneller te lopen. Dat gaat wel aardig. Binnen minder dan een minuut zijn we bij de deur aangekomen. Top, nu ben ik echt een halfwas. Ach, het is vast niet zo erg. Ik kan mij niet minder thuis voelen dan in de mensenwereld. Dat is onmogelijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Dashed schreef:
    (@wolfgirl21:
    waar moet iemand naartoe die net is gemerkt?)


    zieke boeg die zit vlak bij de ingang


    I Love The Vampire Diaries

    [Iemand die met Elaine kan praten? Anyone...?]


    The expert in anything, was once a beginner.

    SerpentEyes schreef:
    [Iemand die met Elaine kan praten? Anyone...?]

    Ik heb Elion over, al is hij niet de makkelijkste om mee om te gaan xD


    Don't run away this time and die like a man.

    [Faye kan wel?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aviera Luena Denealy

    Ik glimlach en schud mijn hoofd. 'Ik heb mijn kamer nog niet gezien en eigenlijk ook nog met niemand gepraat.' Ik vis het lesrooster uit mijn zak. 'Heb je deze al?' Ik schuif en beetje dichterbij en kijk naar ons rooster.


    ~

    Colt45 schreef:
    (...)
    Ik heb Elion over, al is hij niet de makkelijkste om mee om te gaan xD


    Ghehe,is niet erg :3 Is hij buiten of binnen?


    The expert in anything, was once a beginner.

    ok me bff is morgen jarig en kom pas pm uur of 4 weer thuis. Dashed mag Melody zolang overnemen, als ze mrr geen ruzie krijgt. Xxxxxx


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Daniel
    'Dit is dan het o zo speciale huis van de nacht.'ik teken aanhalingstekens in de lucht. Ik kijk even naar tix en geef hem een aai over zijn hoofd.'zeg me alsjeblieft dat je geen kat als huisdier gaat kiezen?'ik kijk haar met spleet oogjes aan.


    On wednesdays we wear black

    SerpentEyes schreef:
    (...)

    Ghehe,is niet erg :3 Is hij buiten of binnen?

    Binnen; hij zit tegen de muur aan te overdenken of hij droom archeoloog te worden nog wel waar kan maken


    Don't run away this time and die like a man.

    Lilith Spyridon

    'Huisdier? Mag ik ook een bed kiezen?' zeg ik grijnzend, 'Ik voel mij namelijk erg beroerd.' Ik kijk om mij heen. Er lopen wel wat mensen, of doden, of ondoden, of.... laat ook maar. Ik zie nergens een boordje met 'net gemerkt? hierheen!' dus ik kijk vragend naar Daniel.
    'En wat nu?'


    Happy Birthday my Potter!

    justin james

    Ik kijk even naar het papier nee die heb ik niet die heeft me wolf opgeten en lag naar de. Was grapje hoor ja die heb ik zit in me broek heb er wel zin in het zal vast anders zijn dan gewone scholen. Leren we is een keer wat anders dan anders .


    I Love The Vampire Diaries

    Colt45 schreef:
    (...)
    Binnen; hij zit tegen de muur aan te overdenken of hij droom archeoloog te worden nog wel waar kan maken


    Okay, ik ga nu een stukje posten (:


    The expert in anything, was once a beginner.

    Seth
    “Euhm... ik heb geen idee wat ik kan verwachten. Maar ik wil iets krachtigs, zodat ik mensen kan helpen en goede dingen kan doen. En geen gave om mensen pijn te doen of zo. Ik houd er niet zo van om andere mensen hun leven te verzieken.”
    Seth luisterde. Hij glimlachte. Ja, mensen helpen zou ook ideaal zijn. Een geen wrede dingen. Wreedheid was er al meer dan genoeg in deze wereld, veel te veel zelfs.
    Wreedheid. Hij had het zovaak van dichtbij gezien. Tegen hemzelf was eigenlijk relatief gezien niet veel geweld gebruikt, niet als je het vergeleek met anderen uit zijn buurt.
    Hij herinnerde zich een jongetje dat de verkeerde mensen boos had gemaakt. Ze hadden zijn gelaat compleet aan gort geslagen, kapot gemaakt. Half stikkend in zijn eigen bloed was de jongen voor Seth's ogen gestorven en de donkerblonde jongen was te bang geweest, te schijterig om in te grijpen. Hij slikte. Godverdomme wat was hij een fucking lafaard. Godver.
    “Weet je, ik ben best wel benieuwd naar onze slaapkamers.” Die opmerking haalde hem terug naar het heden. Hij knikte kort.
    “Dus misschien kunnen we daarnaar gaan zoeken...”
    Opnieuw knikte Seth.
    "Prima," stemde hij in.
    Hij stond weer op en keek naar de mensenmassa. Hij besloot het eruit te gooien, besloot open kaart te spelen.
    "Ik weet eigenlijk wel wat voor gave ik wil," zei hij zacht, amper verstaanbaar.
    "Ik sterk zijn. Ik wil dingen rechtzetten van vroeger. Ik wil.. ik wil nu wèl kunnen voorkomen dat iemand midden op straat wordt doodgeslagen om niet," vervolgde hij onvast, zijn vuisten gebald en zijn nagels in zijn handpalmen gedrukt. Hij slikte.
    "Ik ben het zat om de underdog te zijn. Ik wíl me niet meer laten intimideren. Ik wil geen vreselijke dingen zien en ze vervolgens gewoon maar.. laten gebéuren.."
    Zijn stem viel weg en hij keek Samuel aan.
    Het was voor het eerst dat hij zich zo uitliet, zo zijn gevoelens eruit gooide en zijn hart luchtte. Hij kon niet zeggen of het echt had geholpen though. Hij voelde zich zwak, laf en onzeker; precies wat hij altijd al was geweest.


    Don't run away this time and die like a man.