• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:18 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Daniel
    'Ja,de godin nux, zij is zeg maar de moeder van alle vampiers.'We eren haar door een kring te maken met alle vijf de elementen.' 'Geest,water,aarde,lucht en vuur.' ik somde ze tellend met mijn vingers op.


    On wednesdays we wear black

    justin james

    Ik kijk even rond en zie een trap naar beneden en neem die was wel nieuw schierig en loop veder als ik opeens een huiskamer ik kijk er even in en zag een koelkast staan en pakte wat drinken en loop dan weer veder als ik mijn naam op de deur zie staan en loop naar binnen zo te zien heb ik ook nog me eigen badkamer dat is mooi. en gaapte even kom Moon we gaan slapen en doe me kleren uit en ga op bed liggen. Moon kijkt me aan en jank even. nou voor uit dan maar kom maar op bed. dat hoef ik geen twee keer tezegen en gaat bij het voeten einde liggen. slaap lekker Moon


    I Love The Vampire Diaries

    Faye Maxime Kershaw
    'Geeft niet,' bromt de jongen en hij gebaart dat ik verder naar binnen mag komen.
    Ik aarzel even maar stap dan toch naar binnen. 'Je mag anders wel gewoon verder slapen als je wilt, dan ga ik opzoek naar mijn eigen kamer,' zeg ik. 'Volgens mij zit ik zelfs op de verkeerde verdieping, tenminste, het lijkt me niet dat jij iets te zoeken hebt op de meisjesverdieping en je ziet er ook niet echt uit als een meisje,' voeg ik er met een klein lachje aan toe. 'Ik ben Faye trouwens, nieuw hier maar dat had je vast al wel door'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ik ga ook slapen weltrusten en veel plazier allemaal en tot morgen xxx en als de topic vol is ik maak morgen pas een nieuwe


    I Love The Vampire Diaries

    Aviera Luena Denealy

    Ik pak snel even mijn spullen uit en verkleed me dan. Ik had zelf een eigen badkamer. Ik poets mijn tanden even en haal een hand door mijn haren. 'Bedtime' zeg ik tegen mijn kitten waar ik nog steeds geen naam voor had. Ze gaat in haar kleine mandje liggen en kijkt me even aan. Ik aai even over haar kopje en kruip dan in mijn eigen bed. Ik sluit mijn ogen en val meteen in slaap.


    ~

    Lilith Spyridon

    'Nux,' herhaal ik zijn woorden. Ik wordt helemaal warm vanbinnen. De moeder van de vampiers. Klinkt wel goed. 'Lucht, vuur, water, aarde en geest. Is geest ook een element? Cool!' Ik sluit mijn ogen even en draai dan naar Daniel.
    'Ik denk trouwens maar dat ik ga slapen. Ik ben echt moe en voel mij nog steeds niet helemaal goed.' Ik aai de wolf voorzichtig en ga dan lekker liggen.
    'Bedankt trouwens,' mompel ik nog, voordat mijn ogen weer dichtvallen.


    Happy Birthday my Potter!

    Sebastian

    Ik ging in de vensterbank zitten en gebaarde het meisje dat ze wel op de stoel plaats mocht nemen. ,,ik heb echt geen idee waar de slaapkamers van de meisjes zijn." ik knipperde even met mijn ogen.
    vanaf mijn kussen hoorde ik een zachte om aandacht vragende mauw en ik snelde naar haar toe, waarna Briar direct tegen mijn arm op klom en haar vaste plek op mijn schouder innam.
    ,,ik ben Sebastian." zei ik tegen het meisje dat zichzelf met Feye had voorgesteld.,,en ik hoef nog niet te slapen aangezien ik bijna niet slaap 's nachts, jij wel dan? Wat heb jij als huisdier? hoelang ben jij al een halfwas? heb je al enig idee wat je kracht is?"
    bijna te nieuwsgierig kwamen de vragen uit mijn mond en ik kon mezelf wel vervloeken. ja hoor, de eerste persoon die ook maar tegen je praat hier en je stookt direct het vuur op met je vragen.
    ik kuchte. ,,je hoeft ze niet te beantwoorden hoor als je wilt."


    Credendo Vides

    (Ik denk dat ik maar net zoals Lil ga slapen ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Ik denk dat ik maar net zoals Lil ga slapen ^^)


    weterusten :)


    On wednesdays we wear black

    Faye Maxime Kershaw
    De jongen gaat in de vensterbank zitten en ik ga in de stoel zitten waar hij naar wijst. 'Ik heb echt geen idee waar de slaapkamers van de meisjes zijn'. Er klinkt een zachte mauw en de jongen staat gelijk op om zijn katje van zijn kussen te pakken.
    Ik glimlach even. Blijkbaar hebben jongens hier iets met katten.
    'Ik ben Sebastian ,en ik hoef nog niet te slapen aangezien ik bijna niet slaap 's nachts, jij wel dan? Wat heb jij als huisdier? hoelang ben jij al een halfwas? heb je al enig idee wat je kracht is?' Hij kucht even. 'Je hoeft ze niet te beantwoorden hoor als je wilt.'
    'Ik slaap 's nachts ook nauwelijks en mijn huisdier is een kat,' zeg ik en ik gebaar even naar Harvey die nu op mijn schoot ligt te slapen. 'Ik ben al een tijdje een halfwas maar ik kom van een andere school en mijn kracht is telepathie, nog meer vragen voor het interview?' vraag ik geamuseerd. Mijn blik glijdt naar het katje dat op zijn schouders ligt. 'Hoe heet je katje?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daniel
    'welterusten.'Ik glimlach als ik zie dat ze in slaap valt. Ik sta op, roep tix. En ga dan opzoek naar mijn eigen kamer.


    On wednesdays we wear black

    Ehh, oke. Ik denk dat ik hier mijn rol maar ga dumpen, want beiden rollentopics zijn vol? Ghehe, I'm sorry guys, but I totally forgot it. /shame on me. Maar ik heb de rol nu. Hihi. C:

    Naam: Tony Dash.
    Leeftijd: 19 jr.
    Kracht: Aarde.
    Uiterlijk:


    Anderen schatten hem meestal veel ouder dan dat hij is en hierbij heeft hij dan ook geluk bij. Zo krijgt hij dingen mee, die hij eigenlijk niet mee mag krijgen of krijgt hij toegang in winkels, etc waar hij eigenlijk niet in mag komen.
    Hij heeft een stevig en krachtig gebouwde lichaam die versiert zijn met tattoeages. [Deze komen voor in de rpg, anders duurt 't nog te lang dat ik ze moet opzoeken.]
    Tony heeft een heldere blik en straalt kracht uit. Zijn ogen zijn mooi, bijzonder gemengd met grijs en bruin. Zijn haren zijn bruin.
    Hij is breed van zijn schouders en hij heeft een afgelijnd en stevig figuur. Zijn spieren zijn goed ontwikkeld. Hij is dan ook sterk en hij kan lang doorwerken zonder moe te worden. Tony zweet zelden en hij is eigenlijk nooit tot zelden ziek. Voor de rest doet hij niet veel moeite aan zijn uiterlijk; hij staat op, doet zijn haar snel, doucht zich en is klaar.
    Karakter: Tony staat met beide voeten op de grond en hij is totaal niet naïef. Niemand maakt hem iets wijs. Hij wantrouwt alles wat vaag en ondoorzichtig is. Tony wilt duidelijke afspraken en geen halve beloften. Hier heeft hij een hekel aan. Tony heeft een "koel en onbenaderbare-sfeer" om zich heen hangen wat hem zo interessant maakt voor vrouwen. Hij is erg flirterig naar meisjes toe, maar ziet hier verder niets meer in dan een beetje 'geknuffel' en dan is het over. Als een relatie te dichtbij komt dan is deze jongeman verdwenen.
    Tony houdt niet van verandering, hij heeft tijd nodig om over te schakelen als er dingen veranderen. Want als dit te snel gaat kan hij nog wel eens wat kribbig en eenzaam worden. Dan gaat hij teveel mokken en houd zich dan op de achtergrond, het liefst is hij dan alleen.
    Hij is een echte doorzetter en wijkt moeilijk af van de weg die hij is ingeslagen. Mensen kunnen moeilijk zijn gevoelens / emoties zien, want hij heeft nu eenmaal een enorme muur rond hem heen staan. Tony heeft nu eenmaal moeite met zijn gevoelens.
    Problemen probeert hij te begraven, maar dat lukt niet altijd: onvergeten ruzies blijf je soms jaren meeslepen. Als er woorden vallen, verschanst hij zich achter een dikke muur en doet hij alsof de ander niet bestaat. "Wie het langst volhoudt, heeft gewonnen", da's duidelijk zijn strategie.
    Al doet hij zo, maar Tony heeft echter twee gezichten. Zijn tweede gezicht toon hij alleen aan mensen die hij voor de volle honderd procent vertrouwt. Diep in zijn ziel is hij een romanticus. Hij is betrouwbaar en houdt zijn mond als het gaat om geheimen.
    Ook is hij geduldig en hij vergeet nooit iets wat iemand hem heeft aangedaan. Al is hij erg geduldig.. dat betekend nog niet dat hij niet boos wordt. Als hij boos wordt, wordt dit een echte uitbarsting en kun je dit gelijk met een vulkaan vergelijken. Op zulke momenten moet je hem dan het beste ontwijken of hem gewoon niet kwaad maken. Hij is dan geen vechttype, maar op dit soort momenten zou hij het liefst iemand bloedend zien.
    Echter vindt hij zijn rust wel bij zijn goede, vertrouwde vrienden. Deze heeft hij echter weinig, omdat hij niet iedereen vertrouwt. En hij kijkt altijd naar meer wat er achter iemand verschuilt. Zijn ze goed of slecht?
    Huisdier (Kat, adelaar, wolf, slang of rat): Adelaar. Hij heeft nog geen naam voor hem, hij wilt een bijzondere, originele naam voor hem bedenken en hier tijd voor nemen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 0:08 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sebastian

    Toch enig sinds verrast dat ze al mijn vragen zo vlot beantwoorde haalde ik het slaapkopje van mijn schouder af, waardoor ze weer even zachtjes maar klaaglijk miauwde. ,,dit is Briar Rose, maar ik noem haar altijd Briar."
    liefdevol aaide ik haar weer over der kopje, tot ze haar blauwe oogjes weer sloot en ik haar met één hand onder haar kont ondersteunend tegen mijn ribbenkast aan liet slapen.
    ,,zij is het enige aan familie dat ik nog heb, de rest heeft me een aantal weken uitgebannen." dit alles zei ik emotieloos.
    En het kon me ook bijna niets meer schelen, ik ben iemand anders nu, dat onschuldige, kleine jongetje van een paar weken geleden is weg.
    Ik ben nu een halfwas vampier, een halfwas vampier op een plek waar hij thuishoorde.


    Credendo Vides

    Samuel
    Een gaap liet hem weten dat hij eigenlijk best slaperig was. Snel meldde hij aan Seth dat hij naar zijn bed verhuisde. Uit zijn koffer pakte hij snel zijn slaapoutfit -oude joggingbroek en T-shirt-, deed de deur op slot en kleedde zich snel om. Misschien overbodige maatregel maar hij wilde eerst zeker weten dat er hier geen pestkoppen zaten voor hij de optie om zijn deur niet op slot te doen überhaupt overwoog. En er waren bijna overal wel pestkoppen dus ja. Deze school hoefde niet dezelfde hel te worden als zijn middelbare school. Nou ja, in ieder geval had hij al één vriend en dat was meer dan genoeg voor hem. "Welterusten rat," mompelde hij nog terwijl hij het dier op zijn nachtkastje zette. Hij had ook wat voer meegekregen, waar hij Rat een beetje van gaf. Het was tenslotte niet de bedoeling dat hij verhongerde. "Zie je morgen wel." Niet veel later lag hij licht snurkend in Dromenland.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 0:21 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Faye Maxime Kershaw
    'De meeste worden volgens gebannen uit hun familie,' zeg ik op een zachte toon. 'Mijn ouders werden eerst helemaal gestoord toen ze het hoorden, nu doen ze wel redelijk. Nouja, ze bellen af en toe. De enige die normaal bleef doen is mijn broer'. Ik bijt op mijn lip en laat mijn blik zijn kamer door gaan en beland uiteindelijk weer bij Sebastian. 'Maar je hebt tenminste Briar nog, aan dieren heb je vaak meer dan aan mensen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered